Sahne adı:JinGerçek adı:Kim Seok JinPozisyonu:Vokal, dansçı, visualDoğum günü:4 Aralık 1992Burcu:YayÇin Burcu:MaymunBoyu:1.79Kilosu:63Kan grubu:0Doğum yeri:Gwacheon, Gyeonggi-doJin hakkında detaylar:
# Gwacheon, Gyeonggi-do, Güney Kore'de doğdu.
# Eğitim: Konkuk Üniversitesi; Hanyang Cyber Üniversitesi.
# Jin'in takma adları: Sahte Maknae, Dünya Çapında Yakışıklı, Pembe Prenses, Eomma, Yemek Ye Jin.
# 2015 yılında Jin'in "Araba Kapısı" lakabı da vardı.
# Jin ayrıca "Soldan Üçüncü Adam" olarak da bilinir. (BTS, Billboard Müzik Ödülleri'ne katıldıktan sonra.)
# Seçmelere katılmadan önce, Konkuk Üniversitesi'nde oyunculuk yapıyordu.
# Varlıklı bir aileden geliyor. Babası bir şirketin CEO'su pozisyonunda.
# Bangtan üyeleri onu görsellik açısından 1. sırada buluyor.
# Diğer üyeler, Jin'in BTS'te en uzun bacaklara sahip üye olduğunu söylüyor.
# Özellikle alt dudakları ve geniş omuzları konusunda kendinden çok emin.
# Jin, Çince (Mandarin) konuşabiliyor.
eni mutlu etmek için 3 şey yeterli: Para, yakın dostlar ve sessiz bir mekan.
Jin
# Jin'in şöyle bir alışkanlığı var: Eğer bir kişiyle 3 saniyeden fazla göz göze gelirse ister istemez o kişiye göz kırpıyor.
# Eski BTS yurdunda genellikle temizlikten sorumlu üyeydi.
# Disney prenseslerini seviyor.
# Oldukça iyi bir aşçıdır.
# Fotoğraflara ve yemek tariflerine bakmayı sever.
# Diğer üyelere göre, Bangtan'daki en iyi vücuda sahip üye.
# Jin'in satın aldığı ilk albüm, "Girls 'Generation" albümüydü.
# En sevdiği sayı 4.
# En sevdiği renk mavi.
# Eskiden en sevdiği renk pembeydi.
# İlkbaharın güneşli günlerini çok seviyor.
# Beş yaşındayken Super Mario oynamaya, yedinci sınıfta ise Maple Story oynamaya başladı ve hâlâ onları oynuyor.
# Süper Mario oyuncaklarını gerçekten seviyor, hatta arkadaşlarından ona birer tane figür almalarını bile istemiş.
# Acıktığı zaman sol gözünü kırpıyor.
# Ayaklaryla bir cips paketini açabilir.
# Yemek yemeyi çok seviyor.
# Jin'in en sevdiği yemek: Istakoz, et, naengmyun (soğuk erişte), tavuk ve yağlı yiyecekler
Jin hakkında bilinmesi gerekenler
# Rol modeli BIGBANG'den T.O.P.
# Jin'in favori objeleri: Maple Story aksiyon figürleri, Süper Mario aksiyon figürleri, Nintendo oyunları.
# Çocukken dedektif olmak istiyordu.
# Jin ve RM, BTS'teki en az yetenekli dansçılar.
# Büyük numaralı gözlükleri var ama onları takmayı sevmiyor çünkü taktığı zaman kendini güvensiz hissediyor.
# Jin, kendine en yakın üye olarak V'yi seçti.
# Alt dudağının çok cazibeli olduğunu düşünüyor.
# Diğer üyelerden 2 saat önce uyanır.
# "JJanggu" adında bir köpeği var.
# Araba ehliyeti var.
# Gitar ve piyano çalabilir.
# Snowboard'da gerçekten çok iyidir.
# Korku filmlerini izleyemez. (Üniversitedeki ilk yılında korku filmi izlemeye karar verdiğinde, korkudan adeta yanındaki kişiye yapışmıştı.)
# Eğer bir kız olsaydı, Jimin'le çıkmak isteyebileceğini çünkü utangaç olduğunu ve bu utangaçlığı ancak Jimin gibi birisiyle aşabileceğini söylüyor.
# En çok Jungkook ile atışır.
İdeal kız tipim, görünüşü ve kişiliğiyle bir köpek yavrusu kadar sevimli olmalı. Ayrıca iyi yemek pişirebilmeli ve bana iyi bakabilmeli.
Jin
# Çileği çok sevmesine rağmen çilek aromalı şeyleri sevmez.
# Böceklere bakmanın korkutucu olmadığını ama eğer üstüne gelirse bunun gerçekten korkutucu olacağını söylüyor.
# Soğuk espri yaptığında gülmeyen tek kişi Suga.
# Bir yıl boyunca sadece tavuk göğsü yiyerek beslendi.
# Eskiden çilek tarlasında çalışıyordu.
# Odeng ve Eomuk isimli 2 köpeğe sahip.
# "VLive"da 100 milyon kalp beğenisi alan ilk idol.
# Jin, ToppDogg'dan Kidoh (Jin Hyosang) ile arkadaştır. Kidoh, 2012'de Big Hit Entertainment'tan ayrılıp Stardom Entertainment'a geçmiştir.
# B1A4'dan Sandeul'le de arkadaştır. Hatta eğlence parkına bile beraber giderler.
# Jin ayrıca VIXX'ten Ken, Monsta X'ten Jooheon ve Lee Won Keun ile arkadaştır.
# Eskiden Suga'yla aynı odayı paylaşıyordu. Şimdi kendi odasında yaşıyor.
JIN HAKKINDA DİĞER ÜYELERİN SÖYLEDİKLERİ:
O en yaşlı üyemiz ancak mızmızlanmaya bayılır.
Jimin
Jin tam bir erkek hatta kurt gibi görünür ama aslında bilge ve biraz da vurdumduymazdır. Kendisi harika bir kişiliğe sahip, ayrıca çok da güzel yemek yapar, hatta kendi aramızda ona 'büyükanne' deriz.
Jungkook
O bizim büyükannemiz.
Jimin
Kurt.
Suga
Prens.
V
J-Hope
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓑𝓣𝓢 𝓱𝓪𝓴𝓴ı𝓷𝓭𝓪 𝓫𝓲𝓵𝓲𝓷𝓶𝓮𝔂𝓮𝓷𝓵𝓮𝓻 (𝓣𝓐𝓜𝓐𝓜𝓛𝓐𝓝𝓓İ)
De Todoyeni kitap bts hakkinda bilinmeyenler