BTS Hakkında Bilinmeyenler

917 18 16
                                    

1- BTS üyelerinin hiç biri Seul doğumlu değil! Jimin Ve Jungkook Busan'lı, Jin Anyang'lı, V ve Suga Daegu'dan, RM Ilsan'lı, J-Hope da Gwangju'dan.  

2- Jimin ve V hariç BTS üyelerinin hiçbiri önceden birbirlerini tanımıyorlardı. Jimin ve Tae ise liseden sınıf arkadaşıdır.

3- BTS, Billboard müzik listelerinde en uzun soluklu ve istikrarlı K-Pop grubu.

4- J-Hope göre her üye bir canavar. J-Hope "Ben dans canavarıyım, Namjoon rap canavarı, Jungkook kas canavarı, Jin pişirme canavarı, Suga uyku canavarı, Jimin canavarı ve V'nin zaten kendisi canavar."

5- Jimin tam bir provakolik. Prova yapmadan duramayan Jimin bir keresinde günde sadece 3 saat uyuyup sürekli prova yapınca en sonunda burnu kanamış.

6- J-Hope'a uzun bir yüze sahip olmasından dolayı J-Horse da deniliyor. J-Hope'un yüzünün uzunluğu tam 27cm.

7- Grubun lideri RM, insanların onu dış görünüşünden dolayı yargılayacağı korkusuyla "No More Dream" debutu dönemlerinde sürekli güneş gözlüğüyle geziyordu.

8- RM'ye göre V çok aşırı biri. Çünkü V zaman zaman bir dahi gibi davranırken bazen de bir aptal gibi davranırmış.

9- V, bir stajyer olmadan önce ne dans etmek ne de şarkı söylemek gibi bir yeteneği olmadığını itiraf ediyor.

10- İyi bir aşçı olmasıyla bilinen Jin aslında yemekleri pişirdiği kadar yemeğe de düşkün. Yemek yemekten ve değişik yiyecekleri denemekten kendini alamayan Jin yiyip yiyip egzersiz yapıyor. Yediklerini bir güzel eritip tekrar yiyor!

11- RM'nin 32 veya 33 yaşlarına geldiğinde evlenmek gibi bir hedefi var.

12- Evlilikten bahsetmişken Jin çıkacağı kız onu sevdiği kadar çok seviyorsa en kısa zamanda evlenmeye hazır.

13- Jin'in söylediğine göre bir kez olsun yüzünde sivilce çıkmamış.

14- Yoongi, 10 yıl içerisinde müzik dünyasına hükmeden bir sanatçı olmayı hedefliyor.

15- Üyeler grup içinde yazısı en kötü olan kişinin Jimin olduğunu söylüyorlar.

16- V'nin gerçek anlamda hiç sevgilisi olmamış!

17- V solak olmasına rağmen sağ eliyle de yazı yazabiliyor.

18- Taehyung tam bir The Beatles hastası. Hold Me Thight parçasını besteledi çünkü The Beatles'ın da aynı ada sahip bir şarkısı var.

19- BTS, 2014 yılında Red Bullet konserini takiben "7 TON" pirinç bağışladı. Aslen fanlar tarafından bağışlanan pirinç, Apujeong Rodeo yakınlarındaki ünlü K-Star yolunun açılışının bir parçası olarak bağışlandı.

20- Jin'in M!Countdown debut sahnesinde pantolonu düştü. Mikrofonu pantolonuna bağlayan ve ağırlıktan dolayı pantolonu düşen Jin bundan o kadar utandı ki performans bitiminde kuliste ağladı.

𝓑𝓣𝓢 𝓱𝓪𝓴𝓴ı𝓷𝓭𝓪 𝓫𝓲𝓵𝓲𝓷𝓶𝓮𝔂𝓮𝓷𝓵𝓮𝓻 (𝓣𝓐𝓜𝓐𝓜𝓛𝓐𝓝𝓓İ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin