Hřebeček Leminx

8 0 0
                                    


Jen co se Terka bleskově převlékla, hnala se ke stájím jako splašená, takže jí táta sotva stačil.Vběhla otevřenými vraty dovnitř a nyní už se chovala tiše, nechtěla plašit ostatní koně. Teprve u boxu s Luankou se ozvala, aby oznámila svoji přítomnost. Usmála se na Pavla, který na okamžik přerušil práci a vpustil ji i s panem Mázlerem dovnitř. Koukej na něj, jak se má k světu, s úlevou hrdě ukázal na malého rozkošného hřebečka, jak statečně stojí na ještě trošku rozechvělých nožkách. Terka se musela usmát. Celé její tělo zaplavilo příjemné mrazení stejně jako vždycky, když viděla jakékoliv mládě. Ten nádherný zázrak zrození ji vždycky dokázal naladit na neuvěřitelně zvláštní rozechvění. Nejprve však přistoupila ke kobylce a mazlivě ji pohladila po hřívě. Jsi skvělá, Luanko, moc se ti povedl, zašeptala jí do ucha a ještě jemně poplácala po šíji. Sáhla do kapsy a nabídla Luance drobné panenské jablko. V mžiku byla její dlaň prázdná. No jasně, Luano , Teja ví, jak se ti zavděčit, Pavel se usmál a poplácal kobylku po boku. Teja nabídla kobylce ještě jedno jablko a pak už přistoupila k nádhernému hříbátku. Chvíli počkala, až si ji trošičku okoukne a očichá, aby k ní získalo důvěru.Teprve potom ho lehce pohladila.Její přístup byl správný, hřebeček stál a klidně držel. Tak jak se bude jmenovat? naléhal Pavel.Pevně věřím, že tě napadlo něco lepšího než ten debilní Lenor! Napadlo ! Nevím, jestli se vám bude líbit, ale mně se líbí moc. Co bys říkal jménu Leminx psáno s x? obrátila na Pavla svoje zvláštní šedomodré oči. Leminx?...Leminx?... Leminx! Člověče, Teri, to je vlastně báječný jméno a zní nádherně vznešeně. Už to slyším, jednou poběží Velkou pardubickou a z amplionu se ozve: ... do cílové rovinky vbíhá Korok , v těsném závěsu za ním Leminx.. To zní přece skvěle! ...Pavle , prosím tě, Korok už má dávno odběháno a než tohle mrně poběží Pardubickou , tak už jen pár skalních bude vědět, co to bylo za koně,ozval se táta. To neva, ale zní to hezky. Terez , kdes na tom jménu vlastně byla? VE ŠKOLE! Jak to ? No , dnes jsme dostali nového spolužáka. Jmenuje se Mates Leminx. Když mi táta řekl, že je tenhle krásnej hřebeček už na světě, napadlo mě , že jsou na tom ti dva stejně.Oba přišli ve stejný den - jeden do nové školy a druhý na svět.A shodou okolností začíná Leminx právě na L, objasnila svoji volbu. Pavel Teju něžně pohladil po vlasech. Lepší jméno sis prostě vymyslet nemohla, Terinko! Taky si myslím , souhlasil s ním i táta. To mě neskonale těší, prohlásila Terka a naposledy se přitulila k heboučkému hříběti. 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 19, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

TaxisKde žijí příběhy. Začni objevovat