bölüm 2

13 0 0
                                    


neden burdasın?

kendi krallığımdayım,peki sen neden burdası?cevap vermedim.çünkü bilmiyordum bilmiyorsun değilmi ben söyleyeyim seni medusa dan kurtardığım için burdasın.Artık intikamının alman için sana yardım edebilirim.İntikammı?ofisime geçelim orda her şeyi sana açıklarım ban güvenmek senin seçimin tamam dedim.Gözlerini kapat diyince ona döndüm biranda ışık saçmaya başlıyınca gözlerimi kapattım.

uyandığımda tartarus bana bir şey diyordu sanırım şöyle diyordu:

seni salak sana gözlerini kapat demiştim ben olmasam deliriryordun.

özür dilerim efendim dedim.Sonra zorla olsada zorla ayağa kalkıp eğildim tartaros bana gülmeye başladı bunları yapmana gerek yok evlat.Neden bana yardım ediyorsu?

oertak çıkarlarımız var diyelim benim neden burda olduğumu biliyormusunuz efendim?

bana efendim demene gerek yok neden burda olduğuna gelirsek benim sayemde burdasın ne yani siz mi beni buraya getidini.evet ama art bir niyetim yoktu seni kurtarmak için sana güç verdim sende buraya geldin.

dediğim gibi bana tartaros demen yeterli ve sanırım olanları hatırlamıyorsun dedi ve yanıma geldi bana uzanmamı söyledi neden diye sormadan önce ben sana söyliyeyim sana anılarını geri vereceğim buraya nasıl geldiğini anlaman için tabi ki.elini yavaşça alnıma koydu ilk önce gözlerim karadı ve sonrada başıma feci bir ağrı girdi bunu en son kranosu yendikten sonra hissetmiştim ağrı yavaş yavaş dindi kendimi olimpos taht odasında buldum(sonra 1.bölümde olanları gördü fazla uzatmak istemedim)bunlar gerçek olamaz ama gerçek

bunlar gerçek sende biliyorsunstyks nehri üzerine yemin ederimki gerçek ama arkadaşlarım bana ihanet etmez diyi mi ama doğruydu bütün ailem dostlarım bana ihanet etmişti.

PERCY JAKSON DİĞER TARAFWhere stories live. Discover now