Bölüm 5

4 0 0
                                    

(ANABETH İN AĞZINDA)

Anabeth percy ilk gördüğünde tanıyamamıştı ama nede olsa onunla ne kadar zaman geçirmişti.Ama percy nin tanrıların verdiği cezadan nasıl kurtulduğunu anlamamıştı ayrıca çok güçlenmişti aurası tanrıların aurasından bile güçlüydü.percy nin nasıl o kadar güçlü olduğunu çözememişti ama bu onun için sorun değildi.Sadece percy geldiği için sevinmişti ama percy nin yanındaki kız neyin nesiydi anlamamıştı percy ona çok ilgi gösteriyordu.Anabethi görünce hiçbir duygu belirtisi göstermemişti acaba hala kendisini seviyormuydu?

kheironla o angel ın konuşması bittikten sonra ikisi birlikte dışarı çıktılar.bende camdan onlara bakmaya başladım bir süre yürüdükten sonra durdular pecy angel a bir şey sordu angel da olur manasında kafasını salladı ve önlerinde bir saray belirdi.Sonrasında angel anabethi fatk etmiş olmalı ki onun olduğu yere baktı.Anabeth hemen perdeyi kapatıp kherionun yanına koştu ve angel ın yanındaki erkeğin percy olduğunu ve nasıl bir anda bir saray ortaya çıktığını anlattı.Kheiro nun yüzü bembeyaz kesildi yani o güç peryc den mi geliyor?diye sordu bende başımı evet manasında salladım.Kheiron ane yapamalıyız?diye sordum.o da eski öğrencimle konuşma zamanı geldi dedi.

Bu cevabı hiç sevmemiştim ama kheiron luke ve ben percyle konuşmak için evlerinin önüne gittik.Daha doğrusu saraylarının önüne gitttik ve onları beklememeye başladık.

(ANGEL IN AĞZINDAN)

Önümüze sabah gördüğüm sentor ve diğier iki melez çıktı.Kheiron olduğunnu bildiğim sontor bize dödü.Aslında hepsi bize doğrusu perseusa bakıyorlardı.

percy öldüğünü düşünmüştük diye söze girdi kız.kız perseusa bir farklı bakıyordu nedeninden emşn değilim.Ama sesi özlem dolu çıkmıştı.Perseus ilk cevap vemedi ama sonra cevap almakta ısrarcı olduklarını fark etti.

Ölmediğimi duyunca üzülmüş olamlısınız.dedi

sentor kheiron konuştu bu sefer:

o karardan habein yoktu,biliyorsunöyle bir şey olacağını bilsem olaylara  el atardım dedi kheiron sesi nedense tedirgin çıkmıştı.

belki beni hapsedeceklerini bilmiyordun ama tartarusa gönderilen diğer melezlerden demi haberin yoktu.

karşı taraf cevap vermedi.

Anabeth söze girdi percy sen bir posedion melezisin canavarların o kadar çok olduğu bir yerde nasıl bu kadar uzun süre hayatta kaldın?diye sormuştu.

buldu zaten oraya iner inmez beni biri buldu bulan kişide medusaydı.medusayıöldürdükten sonra tartaros beni kurtardı medusanın benim sınavım olduğunu söyledi ve beni kendi sarayına götürdü ordada diğer tartarusa atılan melezler vardı canavarların kaçmamalarını sağlıyorlarda.Sonrasında tartaros beni evletlık edindi.

perseus bunları anlattıktan sonra 3 ününde ağzı açık kaldı.perseus eve doğru yürümeye başladı kherion onu durdurmaya çalıştı fakat buna yeltenmedenyerden  bir buz sarkıtı çıkıp onu durdurdu.Kheiron yüzünü ekşitip oradan uzaklaştı.Anabeth o zaman yanındaki kız neyin nesi? diye sordu tam ben cevap vericekken perseus cevap verdi o benim kardeşim dedi ve eve yürümeye başladı anabeth hayretler içerisinde ordan uzaklaştı.bende perseusun arkasından eve girdim.

PERCY JAKSON DİĞER TARAFWhere stories live. Discover now