Szereplők: Te és Jimin😏🔞
(Meg a pervi barátnőd xd + tanárok)(A te szemszöged) (kedves olvasó, képzeld magad a történetbe)
Nincs is annál jobb mit hétfőn iskolába menni. Most kezdtem 11.osztályt.... "Remekül érzem magam :)" (szarkazmus*) i love My life :')
Reggel 9:00 óra van, épp kémia órán ülök és bámulom a táblát,elmélyülök a gondolataimban.... De a kedves barátnőm megtöri azt.
-T/N] Hé mi van veled? Csak nem álmodozol egy sexy daddyről aki esténként jön és megbüntet xdd
- Te hülye vagy xdd könyöklök a karjába *
- Naaa mondd már hogy ki miatt nem tudsz figyelni az órákon.
- Semmi csak rohadtul fáradt vagyok..
- Értem én... Perverzen elmosolyodik*
Én csak forgattam a szememet és próbáltam figyelni a tanárra.
Barátnőm: - Uuu azt hallottam hogy állítólag jön egy új fiú az osztályba . Szerinted helyes lesz??? Ha igen akkor rámegyünk??
-Ember, tudtommal barátod van XD!!
- Igaz.... Akkor majd te rámész
- Aha persze, persze.... Mert engem úgy ismernek mint aki mindig ezt csinálja xdd
Eltelt 2 perc és azonnal ki is csengettek.-Most milyen óránk lesz? Kérdezem meg barátnőmet a teremből kifelé vánszorogva*
- Osztály főnöki. Most hozzák az új húst. mosolygott perverzen*
El is indultam az osztálytermünk felé. Mikor beértem egyből le is huppantam a helyemre. Kis idő után megérkezett a barátnőm is és szendviccsel a szájában leült mellém.
Be is csengettek. Nagyon izgatott voltam az új fiú miatt. Reménykedtem hogy lesz nála esélyem ha jól fog kinézni.
Tanár: Gyerekek egy kis figyelmet szeretnék kérni! Üdvözöllek benneteket! Már érett felsősök lettetek! De ezzel nem is akarom húzni az időt. Gondolom mindannyian hallottátok hogy lesz egy új osztálytársatok. Be is szeretném nektek mutatni ^^
(hatalmas levegőket véve ránéztem az ajtóra, és vártam az említett személyre.)
lassan kinyitódott az ajtó és bejött rajta egy fiúcska aki igazán megragadta a tekintetemet...
Tanár: Kérlek diákok fogadjátok szeretettel új osztálytársatokként Park Jimint!!
( a lélegzetem elakadt mikor rámnézett. Az érzés ami akkor bennem volt, soha nem fordult még elő velem.)
Tanár: Kérlek Jimin mutatkozz be a többieknek!
JM: Sziasztok a nevem Park Jimin, most költöztem ide a családommal. Örülök hogy itt lehetek ^^!
(hasamban pillangók repkedtek a hangjától)
A barátnőm perverzen rámnézett majd elkezdte a nyelvét erotikusan mozgatni a szájában... *
Tanár: Köszönjük Jimin! Kérlek foglalj helyet! (majd le is ült a hozzám legközelebbi helyre) mondanom se kell, akartam őt mint a kurvaélet *
Egész órán csak őt bámultam.....
És mintha egy szempillantás lett volna, ki is csengettek.
A következő órám tesi volt.
A szünetben mindenki Jiminnel volt elfoglalva.. Nem is csodálom🙄
El is kezdődött az óra.
Tesi tanár aki igazából egy fasz.... Mindig megizzaszt minket. (nem férre érteni😏)
Tanár: Nos mivel ma nagyon jó formában vagyok ezért arra gondoltam hogy kiütőzünk. Nincs olyan hogy nem tetszik az van amit ÉN mondok!!! MEGÉRTETTÉTEK?? Csak azért mert ilyen jótét lélek vagyok :)!
(-legszívesebben a földbe döngölnélek*)
T/N és Jimin, kérlek menjetek el egy pár labdáért a másik épületbe.
JM: szuper ^^
(-jesszus atyám.... Én és Jimin... Fuck:))
El is indultunk ketten át a másik épületbe.
JM: Nagyon örülök hogy találkoztunk!
Tudod, gyönyörű vagy....
(a gyomrom e szó hallatán görcsbe rándult) - AHH dehogy is, de azért k-köszönöm
JM: Mikor megérkeztem nagyon szimpatikus voltál...
-K-köszönöm
JM: És mond egy ilyen cuki kiscicusnak van gazdája?
( most meg mi a szart kéne mondanom???)
-Ömm meow?
Jimin szenvedélyes tekintettel rámnézett, és a mögöttem lévő szertár ajtajához hozzálökött... kezemet a fejem fölé rakta és az arca nagyon közel volt az enyémhez.
JM: Hmm?? Kérdeztem valamit
Egyre közelebb hajolt az ajkaimhoz. Ezért meg kellett hogy szólaljak.
-N-nekem nincsen gazdám... Ji-Jimin...
JM: megnyalja száját és perverzen elmosolyodik... Közel hajolt a fülemhez amitől kirázott a hideg.... Halkan belesúgta a fülembe....
JM: Akarlak! Hallani akarom ezt a te szádból is! Gyerünk!
(teljesen megborított ezekkel a szavakkal)
- Ah - a-
JM: Gyerünk mond csak ki szépen, hallani akarom! ezzel a lendülettel elkezdte enyhén csókolgatni a nyakamat.
-AKARLAK!
(lehet hogy nem kellett volna kimondanom)
JM: Ügyes kislány... *megfogta a kezemet, kinyitotta a szertárajtót és bementünk. Az ajtót becsukta maga után hogy ne jöjjön be senki. Ajkait enyémre tapasztotta és szenvedélyes csókba invitált. Nem mertem ellenkezni, nagyon jól esett. Jimin le vette a felsőjét és megcsodálhattam kockás hasát. Jimin engem se hagyott ki a jóból. Levette a felsőmet és elkezdte csókolgatni kulcscsontomat.
Amit halk nyögésekkel díjaztam.
- Ah Jiminahh....
JM: Annyira gyönyörű vagy. (markoltam bele hajába*)
Erre ferhördült és erősen rácsapott a fenekemre.
-AH Jimin!!! AUHH
JM: Mond hogy apuci...
-APUCIHHH
Erre nyitódott a szertár ajtaja, és egy takarító nyitott be ránk...
MAGUK MEG MI A JÓ ISTENT CSINÁLNAK??
Jiminnel egymásra néztünk és kínosan lenéztünk a földre el nem szakadva egymástól.
JM: elnézést kérünk, többet ilyen nem fordul elő! Csak kérem ne szoljon erről senkinek.
-Hát rendben de akkor azonnal öltözzenek fel és menjenek órára!
Mi úgy is tettünk. Visszafelé úton csak csókolóztunk és nevettünk ezen a helyzeten..
JM: Ne haragudj rám. De nem bírtam megállni hogy ne érintselek meg.
-Ugyan, semmi gond csak ne tudjon róla senki...
JM: T/N leszel a barátnőm?
- Igen, miért is ne ^^
Ezzel visszasétáltunk az órára
Tanár: HOL VOLTATOK EDDIG??? MIND A KETTŐTÖKNEK FÉL ÓRA HIÁNYZÁST ÍROK BE!!
KÜLÖN A FIÚK ÉS A LÁNYOK LESZNEK EGY CSAPATBAN!
.....Szuper, ennyit a jófej tanárról. Semmi gond mert nekem lett a legfantasztikusabb barátom. Park Jimin..... Imádom 😍Ennyi lett volna ez az első one shot.
Remélem tetszett nektek^^ 💓
És ha még szeretnétek ilyeneket akkor írjátok meg 😊
Elnézést ha van benne helyesírási hiba, hajnali 3 kor írom ezt 💓😂😂
És ha még szeretnétek akkor azt is hogy a következő kivel legyen!
Annyeoong♥♥♥♥
YOU ARE READING
★BTS x Reader FF +18 ★
Romance★HU★ Ha szereted a beteg one shot-okat akkor lesd meg. Remélem nem okozok csalódást. ♡