Ahooooy!! Itt lenne a kövi rész Hobesszaaal!
Bocsánat a nagy kihágyásért 🤧🙏
Én igyekeztem.
Remélem tetszeni fog 🙆♀️NINCS ÁTOLVASVA SZÓVAL EMIATT
BOCSIKAA te szemszöged.
Délután 3 óra van. Épp hazafelé tartok a barátnőmtől. Zenét hallgatva és telefonomba bújva, mit sem törődök a világgal felszállok a buszra ami egyenesen hazavisz. Pár perc után meg is érkezem a leszálló helyre. El merültem a gondolataimban és csak földet bámulva haladtam előre a házam irányába. Már megyek egy jó ideje és szerencsémre pont elkezd szakadni az eső, ígyhát elkezdek kicsit gyorsabban sétálni.
~~~szembe fúj az eső, nem bírom kinyitni a szememet. Próbálom az eső cseppeket elsöpörni szememből. Egyre jobban szakad az eső, elkezdek futni majd arra lettem figyelmes hogy valakinek a mellkasa nekimegy enyémnek. Egyensúlyomat nem tudom megtartani az erős ütközéstől, ígyhát az illetőre zuhantam. Kinyitom szemeim és egy fiút látok magam alatt.
-Ohh Jézusom! Rettenetesen sajnálom!
(Ülök fel a fiú derekára.)
--Ugyan, nincsen semmi gond. (vakarja meg tarkóját még mindig a földön fekve)
-- Jung Hoseok vagyok! De hívj csak nyugodtan Hobinak.
-Örülök a találkozásnak Hobi! Én x/y vagyok^^
(miután bemutatkoztam, teljesen elmélyültem a korom fekete szemeiben... )
-- Figyelj x/y egy csöppet sem akarlak megbántani de a kicsi énemen ülsz. Felőlem ülhetnél ott de akkor nagyon rossz vége lenne😅
-Oh kérlek ne haragudj. (pattantam fel az említett helyről)
Lesöpörtem magamról a szutykot, ami teljesen felesleges volt mivel még mindig szakadt az eső
--Amm x/y van kedved SMS - ben beszélgetni? Szívesen megismernélek.
-Van persze. Egyébként messengered van?
--Van van.
-Itt a nevem tessék.
--Szuper, már fel is vettelek ismerősnek.
Most ha nem haragszol akkor szerintem én megyek haza.
-Rendben menj csak nyugodtan, majd beszélünk.
--Oksa szia x/y
-Szia!
~~~~~
Szuper gyorsasággal szaladtam hazafelé. Ami kb már 5 percre volt csak.
Amint hazaértem, dobtam le az összes cuccomat a földre és huppantam az ágyamba.
!~~~! Valaki írt...
Hobi volt az.
(Hobi)
(TE) Szia X/Y
Szia Hobi! Hogy vagy?Megvagyok köszi.
És te?Én is köszi. És egyébként
ne haragudj hogy kellemetlenséget
okoztam. 😅Ugyan,semmi gond. Igazából nem volt olyan rossz... Ja mi? 😅😅
😶😶😶...
😂😂
Egyébként holnap nem akarsz csinálni valamit? Vagy esetleg elmenni valahova?Végülis elmehetünk🤷♀️
Megbeszéltük! Mondjuk
elmehetnénk a parkba.
Mit szólsz?Ez jó ötlet. Menjünk😊
~~~~~~~~
Aznap este még beszélgettünk Hobival rengeteget.
Rendes srác... Úgy érzem hogy tetszik.
De neki én biztos nem, szóval ezt el is felejthetem.
Pár perc múlva elnyomott az álom.
~~~~
Reggel borús időre keltem. Lehet hogy ma is esni fog. Ehh kit érdekel, inkább megnézem hogy mennyi az idő.
Szent szar 12:00 én meg 13:00 kor találkozok hobival.😳
Azonnal össze kell szednem magam
~~~
Már kész a sminkem és a hajam is. 12:30 van. Huhh még van időm ruhát is választani.
~~
Készen vagyok. Startolok kifele az ajtón és eszméletlen izgulással indulok a park felé.
Megérkeztem a parkba, körülnézek és megpillantom a pandon Hobit.
Halkan odaosonok a háta mögé és kezeimmel befogtam szemeit.
--X/Y Te vagy az?
- Honnan tudtad? (lekonyult ajkakkal lecsüccsenek mellé)
--Éreztem... Megyünk sétálni?
-Persze menjünk. (állok fel mellőle és elindulok, léptem vagy 2 lépést majd megtorpanok. Hobi nem jön utánam. Hátrafordulok és csak annyit veszek észre hogy nézi a seggemet xd)
--Jó segged van! Xddd
-Helokaaa ki engedte meg hogy nézd?
--Ha akarod, ha nem akkor is nézni fogom😂😂
~~~~~
Már egy jóideje lent vagyunk. Sok mindent csináltunk. Ettünk fagyit, etettünk galambokat, fogócskáztunk, nevetgéltünk.
Csendesen sétálgatunk egymás mellet mikor elkezd szakadni ez eső... Remek, hogy én ennek mennyire örülök.
--Ahhj ez a fránya eső, nem kéne ilyenkor lent lennünk. Gyere fel hozzánk, nem lakok messze. A szüleim nincsenek itthon szóval nyugodtan gyere.
-Hát rendben Hobi. Ha te mondod.
--Gyere ugorj fel a hátamra és gyorsan hazamegyünk.
-Nem fogsz elbírni Hobi, nem kell.
-- Ugyan már, született erőgép vagyok, és másodállásban pedig ló, pattanj fel!
(úgy is tettem)
-Jhorse~~~xdd
~~~~
Elértünk Hobiék házához. Levettem a cipőmet és leültem a nappaliba.
--Hoztam neked vizet ha szomjas lennél^^ Bármit kérsz, szólj nekem és azonnal hozom.
-Köszönöm, kedves vagy.
--Nézzünk tv-t, mert nincs jobb ötletem. Hátha találunk valami normális műsort rajta.
-Benne vagyok
Hobi odaült mellém a kanapéra és elkezdte váltani a csatornákat. Megakadt a szemem az egyik kedvenc műsoromon és szóltam hobinak hogy kapcsolja vissza. - Uuu az jó műsor, nézzük azt légysziii!
Hobi gonosz módon az egekig emelte kezét és tartotta a távirányítót. -- Ha annyira szeretnéd akkor vedd el a távirányítót!
Nyújtózkodtam de sehogy sem értem el a távirányítót. Annyira próblákoztam hogy véletlen rádőltem Hobira és elterültünk a kanapén. Hobi arca félelmetesen közel volt az enyémhez. De nem adtam fel a nyújtózást. Persze kedves horse végig kuncogta az egészet.
--Egy pusziért cserébe megkapod a távirányítót. (mondta fülembe súgva mély hangon)
megálltam a mozgásba és rádnéztem Hobira.
-Ezt ugye te sem gondolod komolyan?
--De nagyon is kedves. (súgja ismét fülembe, közben egyik kezével körbefogja derekamat)
Teljesen kirázott a hideg tőle. Lehet hogy azt kéne tennem amit mond?
Mondjuk nagyon tetszene ha megcsókolna.
~~~~
Hobi párnácskái finoman hozzáértek enyéimhez, majd lassú tempóban elkezd csókolni. Egyre hevesebben csókol. Minden egyes csókja ámulatba ejt. Felülök derekéra és pólójánál fogva húzom fel magamhoz. Ezúttal én kezdeményezek. Hobi egyre lejjebb halad majd elkezdi csókolni nyakamat, amit egy halk nyögéssel díjazok.
Újra fülemhez vándorol és belesúgja.
--kívánlak...
Majd folytatja nyakam ostromolását.
Pár percig még faljuk egymást majd egyszer azt megtöri egy ajtó nyitódás.
-Szia Hobi nem áztál meg? nagyon esik ez eső. Remélem volt rajtad.....
(Hobi anyukája volt az)
-Hát ti meg? Ki ez a lány fiam?
--Anya ne értsd férre. Ő a barátnőm.
-Hogy mi? De hisz én nem is.. (fogja be a számat Hobi)
-Nagyon örülök a találkozának! Mondd hogy hívnak?
-A nevem x/y örvendek.
-Nahát fiam, milyen kis tündéri lányát szereztél magadnak! Légy kedves vele és vigyázz rá. (sétál ki a szobából)
--Ne aggódj anya, vigyázni fogok rá.
azzal a lendülettel rámnézett Hobi, elmosolyodott, belenézett a szemembe. - Ugye megtisztelsz azzal hogy leszel a barátnőm?
-Hát persze hogy leszek! kuncogok fel, majd nyakába borulok és együtt eldőlünk mint két koalamaci. 🐨🐨Sziasztok! Szerintem valami iszonyatosan rossz lett ez a rész. Csak annyira fáradt vagyok hogy nem tudtam már mást kitalálni.
3x kezdtem újra egy történetet de egyik se volt jó. Úgy gondoltam hogy ez talán felvállalható. Ígérem a kövi sokkal de sokkal jobb lesz.
És kérlek írjátok meg hogy tetszett e vagy nem. Meg hogy a kövi kivel legyen és mennyire legyen perverz. Xdd ahhoz értek a legjobban😂😂
Ez a rész annyira össze vissza volt 🤦♀️🤦♀️esküszöm még egy hülye is jobb könyvet ír. Tényleg sajnálom skacoook. Legközelebb olyan 18 at írok ide 😂😂Cserébe kaptok egy képet rólam😂😂❤️❤️❤️
Tudom csúnya vagyok kérlek írjátok meg ha igaz👊😌❤️
YOU ARE READING
★BTS x Reader FF +18 ★
Romance★HU★ Ha szereted a beteg one shot-okat akkor lesd meg. Remélem nem okozok csalódást. ♡