Jungkook x you🔞
Nincs átolvasva mert lusta vagyok, ha kell valami akkor majd javítok😸
T/N (te neved) ennyi puszihello
B/N ( barátnő)Kaptál egy meghívást a Big Hit Entertainment-től hogy közösen táncolhatsz a fiúkkal egy új zenének a klipjében.
-Chh hülye lennék nem elfogadni ezt a felkérést. De a levélben még az áll hogy hozhatok magammal még 2 személyt. Hát rendben, akkor szólok két barátnőmnek hogy jöjjenek velem.
Persze ők is igent mondtak rá. Szombat este van. Vasárnap este indul a repülő koreába.
Hétfőn már be kell lakni hotelszobát amit ki vettünk 4 napra.~~~~~~~~
Vasárnap este 19:00 óra van. 21:00 kor indul a repülő. Gyorsan összeszedem még pár cuccomat és indulunk is. A szüleim visznek ki a reptérre. Alig akartak elenegedni, de mégis sikerült rávenni őket nagy nehezen az útra. A barátnőim már a reptéren vannak, ezért kicsit sietősebbre vesszük a tempót mivel nem akarom hogy sokat várjanak rám.
-Anya: Remélem nagyon jól fogod magadat érezni kicsi kincsem.
-Köszi anya! Biztos szuper lesz.
-Apa: Hát kislányom én még mindig nem értem hogy, hogy a picsába tudtam ebbe beleegyezni. De nem baj, a lényeg hogy vigyázz magadra és érezd magad jól.
-XDD köszi apa.
Már szállok is kifele a kocsiból anyáméktól nehezen de végre megszabadultam egy kis időre. (lol)
Látom is a két kis agyalágyult barátnőmet,oda is rohanok hozzájuk.
-HeYHo megjöttem! Bocsi csak a szüleim feltartottak.
-B/N1: Csá nő! Azt hittük már el se jössz.
-Ugyan xd ki nem hagyom a kekszi fiúk meglátogatását😏
-B/N2: Nem is számítottunk más reakcióra tőled xdd
-Egyébként nem tudom ti hogy vagytok vele de 20 perc múlva indul a repülő.
B/N1: Akkor kurvára siessünk!
~~~~~~
Sikeresen fel is szálltunk a gépre.
~~~~~
Egész úton aludtunk, míg nem egyszer csak megérkeztünk.
-El sem hiszem hogy itt vagyunk. Ahh.. Annyira várom hogy lássam őket élőben testközelből ~(^o^)~
B/N 1&2: Adoooom! (szinkronba)
-Akkor zsa, keressük meg a szállást.Bő 20 perc elteltével meg is találtuk.
-Najooo itt vagyunk, már csak be kell mennünk. Így is lett...
Amint betettük a lábunkat egyből egy kedves és elegáns recepciós hölgy jött felénk.
-Nő: Jó reggelt kisasszonyok! Gondolom elfáradtak az utazásba, kérem várjanak egy percet míg hozok egy papírt!
-Rendben
-Nő: Itt is vagyok! Nooos az a helyzet hogy mindannyiótok egy taggal fog aludni. Itt is van a papír hogy ki kivel fog egy szobában lenni az elkövetkezendő napokban. Remélem mindenkinek megfelel majd.
Kedves B/N1 te fogsz (egy tag) - vel aludni.
B/N2 ön (tag) - val, - vel alszol.(BOCSIKA HA ÉRTHETETLEN)
És végül T/N te fogsz kedves Gukkal aludni.
ATYAAM most leszek rosszul aahhh Jeon daddy is the beeest. Mi van veleteeek heeey.
Mind a hárman elindtunk a szobánk felé. Lassan sétálok a lépcsőn felfele egyedül majd hallok valami hangot kiszűrődni a szoba ajtó mögül.
Valaki énekel....
Jungkook az. Ahh olyan a hangja hogy mindjárt elolvadook. Nem merek benyitni,csak hallani akarom ahogy énekel. Egyszer csak abba maradt az angyali hang, erőt vettem magamon és be nyitottam a szobába.
Jungkook egy alsónadrágban és egy pulcsiban ült a forgó székjében.
-Amm.. Szia én öm.. T/N v-vagyok, én fogok 4 napig nálad aludni.
-Jungkook: Ohh szia! Már vártalak. Ne haragudj hogy így kell látnod de nincs kedvem át vedleni másik ruhába.
-Ugyan semmi gond.
-JK: Foglalj helyet! Helyezd magad kényelembe, mintha otthon lennél.
Van egy rossz hírem hogy nekem nincs külön ágyam ezért egy ágyban alszunk.
-N-nem gond ez tetszik... Anyám xdd bocsi nem ezt akartam mondani.
-JK: nincs semmi, örülök hogy tetszik.
~~~~~
(Egész nap táncot gyakoroltunk, majd eljött az este..)
~~~~~
-Barátnőd biasa: Huhh...endesen elfáradtam,és gondolom ti is. Mit szólnátok ahhoz hogy fel mennénk az én szobámba és játszanánk valamit vagy esetleg beszélgetnénk?
Mindenkinek bejött az ötlet ezért így is tettünk. Hatan voltunk egy szobába. én, kook, a csajok és a szobatársaik.
A többiek elmentek aludni így magukra hagytak minket hatan.
-B/N bias: Mi lenne ha hang vagy e, játékot játszanánk? Az jó kis játék.
(Belementünk..)
-B/N1: Akkor kezdek én. Nos B/N2 le mered e kapni a drága kis szobatársadat?
-B/N2: Simán! Azzal a lendülettel le is kapta a drágalátos biasát. Egy 10 percig biztos smároltak xdd neki szerencséje van.
-B/N2: Most én jövök... Ez a fiúknak szól, mertek egy szál alsónadrágban tovább játszani?
-Fiúk: Perszehogy! Mind a hármuk egy szál gatyára öltözött.
-B/N bias: Ha már itt tartunk akkor ti csajok hangok vagytok egy szexruhába átöltözni és úgy maradni a játék végéig?
Mindenki kussolt...
-Mégis honnan szedjünk szexruhát?..
-B/N: azt hiszem hogy nálam van 3, ne kérdezzétek hogy honnan de egyszer vettem és úgy gondoltam hogy jó lesz valamire, és hát itt az alkalom.
Hárman kimentünk a szobából és felvettük a ruhákat majd egy köntöst magunkra dobva visszamentünk a fiúkhoz. Le ültünk és kérdeztem.
-Khmm édes B/N1, hang vagy levenni a köntöst és öltáncolni egyet a szexi kis félmeztelen szobatársadnak?
-B/N1: Rátrafálrál ugyanis én mindent bevállalok. Szépen levette magáról a köntöst a barátnőm és mindenki meg csodálhatta rózsaszín színben pompázó szexruháját. Rá sem ismertem a barátnőmre mikor láttam vonaglani a biasán.
-B/N2: T/N hang vagy megmutatni kooksinak a melleidet!
Nagyot nyeltem,nem tudtam hova tenni. Nagyon szégyellős vagyok. De hogy még a biasomnam villantsak.... Hát...
-B/N: HAAANG VAAAGY!!
-Nem igaaaz! Ezzel a lendülettel oda fordultam kookhoz, ránéztem és fogtam a köntösöm két szélét majd lehúztam magamról a köntöst,épp annyira hogy csak a melltartóban látszódjon... Aminek kell
Kook nagyot nyelt. Nem vette le egy percre sem a szemét melleimről. Vissza húztam magamra a köntöst és elpirulva néztem magam elé kooktól elfordulva.
-JK: Woow, nem is gondoltam volna hogy egyszer látom azt amit szerettem volna.
-Hogy mi? Akkor nem akadtál ki?
-JK: Chh ne nevettess. Bomba melleid vannak.
~~~~~~~~
Még egy pár óráig ezt játszottuk, de leginkább beszélgettünk. A melleimen kívül már nem mutattam semmit. Annyira le akarom venni magamról ezt a vackot.
Gyorsan kook előtt berohanok a szobába hogy átöltözzek. Levettem a köntöst és egy szál szexruhában voltam.
YOU ARE READING
★BTS x Reader FF +18 ★
Romance★HU★ Ha szereted a beteg one shot-okat akkor lesd meg. Remélem nem okozok csalódást. ♡