A bebaszás estéje 2.rész

455 22 1
                                    

Nem sokára Ayato jött be a fehérneműben pislogó Roxyval a karjaiban. -Hát ti meg mit buzultok itt? Lájhító, eddig is tuttuk hogy buzeráncs vagy de hogy Subaruval nyomod az már gáz...- ment közelebb hozzájuk, mire Subaru telljesen leesett a klotyóról, és nagyot koppant a feje. -Miván more? Há mennyé csáje házá mágádnák! Nem látod? Subaru épp Bámbívál, meg á pillángócsáivál ván, én csák felveszem!- beszélt Laito tájszólásosan, mintha valami Szlovák lenne. -Teddy, kérsz még egy pohár bort?- kérdezte a kis lila pszichopata inmár részeg maciját. Persze az nem válaszolt neki, mivel csak egy plüss. Kanato már fogta is az üres üveget, de szerencsétlenségére neki ment az ajtó félfának, és elejtette az üveget, amiből egy darab erősen megvágta Roxy combját. Roxy észre sem vette, de Ayato igen, és ki is vitte a nappaliba. -Nem fáj?- kérdezte miután ledobta az egyik kanapéra. -Mi fáj? Nem fáj. Miért minek kéne fájnia?- hadart össze vissza, mire Ayato csak a lány lábához hajolt, és lenyalta az éppen lefolyó vért. -Ohh, mostmár fáj.- állapította meg, és fel akart ülni, de Ayato vissza rántotta. Most épp a hasán feküdt (mármint Roxy), Ayato meg ráült a seggére      (Roxyjéra). -Ayatrroo-kunn! Szálljál már le a picsámról!-nyavajgott. -Nem nem.- mondta, és előre szorította egyik kezével a részeg ribinek kinéző lány kezeit. -Ahh vazee, ez fáj!- kiabálta, de hiába. -Most meg mit akarsz? A hátamból akarsz inni vagy mi?- kérdezte unott hangon. -Nem, dehogy. Csak így olyan cuki vagy... jó látni hogy ilyen kiszolgáltatott vagy...- suttogta a perverz vöröske, és megnyalta a lány vállát. -Ahh bammeg, ez csikiz!- sikított. Ayato nem habozott, nagyon erősen meg harapta. -Ahh...kibaszott jó a véreed...add nekem.... a tested... a lelked... az életed...- dünnyögte ivás közben. -Oké, de csak ha el engedsz.- egyezett bele, és Ayato csodálkozva el is engedte. -Mi van? Komolyan?- pislogott. -Aha... hiszen, mit adott nekem az életem? 10 vámpírt, akik napi 20x megcsapolnak. Még mindíg jobb ha csak te csapolgatsz, meg egyéb dolgok... nem?- magyarázkodott, mire Ayato perverzen mosolyogni kezdett. -Mik is azok azz... ,,egyéb" dolgok?- emelte ki az egyéb szót, és le szállt róla. -Nálam az egyéb az bármire vonatkozik. Magyarul... azt csinálsz velem amit akarsz. Ha így jobban tettszik.- hadart tovább. -Oké, akkor gyere!- fogta meg a kezeit immár sokkal óvatosabban mint ahogy előbb azt tette. -Hova viszel?- kérdezte Roxy kicsit gyanakodva. -Majd meglátod! Csak egyre!- mosolygott tovább. A konyha felé vitte, és elő vett egy tálat. -Cinálc nekem Takoyakit? Léééccííí!- kérte bociszemekkel. -Ja ennyi? Azt hittem mást akarsz majd... na mindegy, jobban jártam! Persze, pikk pakk kész van!- lepődött meg a ,,feladata" hallatán, majd neki is állt. -Héj, Ayato, hoznál nekem valamit inni? Kezdek kijózanodni...- fájlalta fejét, miközben a hozzávalókat szedegette elő, illetve kevergette össze. -Persze, pill. hozom.- mondta Ayato, és el is ment a borért. Váratlanul Shu jelent meg Roxy mögött. -Sziaaa mit csinálsz?- támaszkodott a vállának. Ja, csak Ayato kért hogy csináljak neki Takoyakit. És te mit csinálsz itt?- válaszolt kedvesen a dőlöngélő szöszinek. -Ja én... csak hozzád jöttem...- mondta csábos hangon, és lassan átkarolta.

Diabolik totál bebaszvaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora