A bebaszás estélye 5.rész

299 17 14
                                    

-A Takoyakidat csinálni- vágta be az ajtót az elkeseredett lány. Ayato utána futott de amikor kinyitotta az ajtót már nem volt ott. Vissza ment a konyhába hogy megbeszéljék az elmulakat, de a helyiségben a lányt nem egyedül találta. Egy kellemetlen Yuma állt Roxy elött, és épp a vállából készült inni. Ayato oda akart szaladni, de már késő volt. A lány fájdalmában a fiú hátát szorongatta, és inkább nem szólt semmit. -Engedd el Yuma!- kiáltott rá Ayato, de feleslegesen, úgy látszott a lány egyedül is megoldja. Elvett egy kést maga mögül, és leszúrta a támadóját. Yuma lerogyott elötte, és automatikusan meghalt. A lány mellé guggolt és bőgni kezdett. -Ne ne ne ne ne ne!!! Yuma!!! Kelj fel!!!- kihúzta belőle a kést, és tovább sírt. Ayato oda szaladt hozzá, és vigasztalni próbálta. -Nincs semmi baj! Roxy! Figyelj ide!- felállította Roxyt, és letörölte a könnyeit. Nagyon kétségbe esett. -Én most komolyan megöltem őt??? Nem lehet... Nekem ez nem megy...- dőlt Ayato mellkasára. A fiú átkarolta a lány nyakát, és egy ideig hagyta hogy támaszkodjon rajta. Egy kis idő múlva a lány teljesen elengedte magát, így Ayato tartotta lábon. Elaludt. Felkapta a kis csipkerózsikát, (mármint Roxyt, mivel köztudott hogy Shu is csipkerózsika) és felvitte a szobájába hogy aludjon. Nagyon megviselhette ez a... baleset... Amint felért a szobájába, betakarta az alvó lányt, és leült mellé. Mire megfordult a többiek is ott voltak, és nem tudták mi van. -Mi történt? A legnagyobb buli királynőm dől ki elsőnek?- suttogott Laito. -Amm... ugye nem voltatok a konyhában?- terelte a szót Ayato. -Nem... miért? Mi törté...- kezdett bele Kou, de az éppen betántorgó Shu elrontott mindent. -Yuma halooott...- mondta részeg hangon, majd leült a földre és el is aludt. -Na várj, mi az hogy Yuma halott?! Van ehez bármi köze a mi kis csipkerózsikánknak?! - kérte számon Ruki Ayatot. -Amm... Hát... mi van ha igen? És mi van ha nem?- dobolni kezdett idegességében az ujjával. -Jaaaaaaaa, semmi, nem érdekel mi történt... Mi a baja a buli báró csipkerózsikának?- tért vissza Ruki Roxyhoz. -Megviselte hogy kinyírta Yumat, ezért inkább lefektettem aludni.- magyarázta Ayato szomorúan. -Értem... Akkor szerintem nekünk is aludtunk kéne... Elég részegek vagyunk ahhoz hogy még több hülyeséget csináljunk...- böjte ki nagy nehezen Laito, majd mindenki kiment a szobából Ayatot és Shut kivéve...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 26, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Diabolik totál bebaszvaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin