Poglavlje 4:Te večeri čuli smo glas srca

148 8 3
                                    

Hinata:Naruto zabava povodom proglašenja 6.Hokagea je sutra želiš li da ideš sa mnom...
Nedelju dana skupljala sam hrabrost da ga ovo pitam nadam se da će da pristane...
Naruto:Uredu i onako sam planirao da te pozovem kasnije
Hinata:Stvarno
Naruto:Da cela ekipa ide zajedno i mislili smo da bi bilo super da i ti pođeš.Pa vidimo se sutra
Hinata:Čekaj Naruto...
Nije me čuo i otišao je

Sledećeg dana:
Kakashi:Bio sam u Hokage kancelariji čekao sam ceremoniju proglašenja...Postajem Hokage nisam mogao ni da zamislim da će ovo postati moj put ali izgleda da je sudbina imala takav plan...
Čekao sam da moja odora stigne a onda su ušli Naruto i Sakura
Sakura:Sensei čestitam za par minuta zvanično ćete postati Hokage zadovoljstvo mi je što ste bili moj sensei
Kakashi:Hvala Sakura imaš li i ti neke lepe reči za mene Naruto
Naruto:Posteješ mator Kakashi...Jednom kad se povučeš ja ću biti Hokage
Kakashi:Znam toga se i plašim zato mislim da ću živeti kao kornjača
Naruto:Zašto uvek moraš da provociraš...Stvarno si nikakav nadam se da ćeš biti proglašen za najružnijeg Hokagea
Sakura:Povukla sam Naruta napolje pre nego što napravi nered
Hajde idemo Naruto svi nas čekaju
Naruto:Čekaj Sakura imam Kakashi sensei-u da kažem još par reči...
Sakura:Da toga se ja plašim...Hajde sad malo napolje
Naruto:Ali Sakura
Sakura:Nema ali Naruto svi nas čekaju...
Kakashi:Kada su njih dvoje izašli stigla mi je nova poseta
Shion:Tata...Tata stigli smo nosimo ti uniformu...

Kakashi:Zasto vam je ovoliko trebalo?
Shion:Ona ćorava baba ju je pravila pa je mama morala da je popravi
Rin:Shion pokaži malo poštovanja ta žena napravila je oduru svakom Hokageu
Kakashi:Rin ne ljuti se na nju u pravu je ta baba jeste ćorava a i ne pamti baš dobro...Sećaš se kad smo bili mali tebe je zvala Kakashi mene Obito a njega Rin...
A sada bolje da požurimo ceremonija počinje za koji minut
Rin:Upravu su zakasnićemo

Naruto:Ceremonija je malo kasnila zbog toga što je Kakashi dok je čekao da ga pozovu čitao raj za flertovanje pa mu je  Rin uzela knjigu i bacila je preko balkona i slučajno pogodila Čodzija u glavu srećom Ino i Shikamaru su bili tu da mu pomognu pa nismo dugo čekali ceremonija je prošla i svi smo zajedno krenuli da uživamo u festivalu svi smo zajedno večerali ali posle toga smo se razdvojili...
Zajedno smo ostali Sakura Hinata i ja
I šta predlažete da radimo
Sakura:Pa mogli bi smo da odemo i odigramo neku igru dok čekamo da počne vatromet...Ali mislim da bih ja prvo trebala da se vratim do ramen shopa zaboravila sam torbicu tamo
Naruto:Treba li da idem sa tobom
Sakura:Neka nije potrebno bolje da se ne izgubiš u gužvi sačekajte me negde blizu hokage spomenika...
Naruto:Uredu Sakura vidimo se tamo
Sakura se vratila do Ichiraky ramena po torbicu koju je zaboravila a ja i Hinata smo se zaputili do mesta na kom ćemo se naći sa njom...
Hinata:Naruto kun
Naruto:Da Hinata nešto nije uredu?
Hinata:Ne sve je uredu samo sam htela...
Danima sam skupljala hrabrost da mu priznam šta osećam i mislim da je došao dan kada to mogu...
Naruto kun već dugo mi se svidjaš i volela bih da izadjemo samo nas dvoje.
Naruto:Hinata molim te izvini razumi me  ovo što ja osećam prema tebi nije ljubav i mislim da je čisto zlo da te zavlačim kad ne mogu da ti uzvratim osećanja
Upravo sam rekao nešto slično onome što sam ja čuo od Sakure...Na isti način na koji ja odbijam Hinatu Sakura odbija mene i to jako boli...
Hinata:Naruto molim te daj šansu...Volim te
Naruto:Molim te pusti me sada malo da budem sam
Hinata:Naruto...Volim te
Uhvatila sam ga za ruku okrenuo se i poljubila sam ga
Sakura:Ino me je sačekala na pola puta pronašla je moju torbicu nakon što smo otišli i našle smo se pa mi ju je vratila...Stigla sam na mesto gde su Naruto i Hinata čekali stigla sam baš na vreme da prisustvujem njihovom poljupcu...Iz nekog razloga srce je tada počelo da me steže sve jače i jače počela sam da plačem i morala sam da se sklonim odatle otišla sam na Hokage spomenik jer tamo je bilo mirno...Jer Kakashi sensei je odlučio da želi da gleda vatromet sa mesta gde je trenirao u Timu Minato jer smatra da je zahvaljujući njemu postao Hokage...Kad sam to saznala pomislila sam da bi bilo lepo da Naruto i ja posmatramo vatromet odavde jer je pogled divan ali mislim da ću ga ipak posmatrati sama jer on ima druge planove...
Naruto:Odgurnuo sam je i bez reči otišao...Odlučio sam da ipak odem kući voleo bih da budem malo sam...
Krenuo sam ka kući kada sam ugledao nešto što ne bi trebalo da bude ovde Sakurinu torbicu onu koju je zaboravila u Ichirakiy ona večeras nije bila ovde osim ako nije došla dok me je Hinata...Odlučio sam da nadjem Sakuru i vratim joj torbicu plašim se da je pomislila da ne želimo da gledamo vatromet sa njom...Ustvari Hinata možda i ne želi ali ja želim Sakura mi je veoma važna...Otrčao sam do Hokage spomenika nadajući se da je tamo i na moju sreću bila je...
Sakura drago mi je da si tu...Sakura da li ti to plačeš
Sakura:Ne
Naruto:Vidim da plačeš...Zašto me lažeš
Sakura:Ne treba da brineš za mene bolje brini za svoju devojku
Naruto:Ona nije moja devojka.
Sakura:Ali poljubio si je
Naruto:Kao prvo ona je poljubila mene...A kao drugo ja volim nekog drugog...Hinata je divna ali osoba koju ja volim je dobra velikodušna uvek pomaže prijateljima,jaka je i preslatka dok se ljuti...Volim je celim bićem  ona meni ne uzvraća ljubav ali ja sam shvatio da ne mogu da sprečim srce da je voli...
U trenutku Sakura me je pogledala svojim smaragdnim očjma prepunim suza pogledi su nam se sreli srce je počelo da mi lupa a siguran sam da sam čuo i njeno primakao sam se njoj zatvorila je oči i ja sam zatvorio svoje...
Pogledi su nestali ali lupanje naših srca u istom ritmu idalje se čulo i napokon naše usne su se dotakle taj dodir pretvorio se u strastveni poljubac a u tom trenutku vatromet je ispunio noćno nebo i prekinuo našu tišinu...Nisam mogao više da čujem njeno srce kako lupa ali kroz naš poljubac osetio sam da između nas postoji ono nešto što ljudi zovu LJUBAV...

______________________________________
A/N:Posle skoro mesec dana napokon sam napisala novo poglavlje ove priče...
Nisam lenja ili nešto samo nisam imala dovoljno vremena 😶😶
Ali nadam se da vam se dopada😊

Da Li Je Ovo LjubavDonde viven las historias. Descúbrelo ahora