Naruto:Sakura šta ćeš ti ovde?
Sakura:Šta sada da mu kažem tek tako sam došla a nisam ni predvidela da bi mogao da me pita zašto...
Ne mogu reći došla sam da ti prekinem dejt...
Došla sam da uzmem nešto za večeru...
Bila sam gladna i pomislila večeras baš želim ramen...
Naruto:Uredu sedi pridruži mi se sačekaćemo Hinatu ovde...
Sakura i ja sedeli smo sami u tišini postalo je jako neugodno a ja sam se pitao gde bi Hinata mogla da bude...
Sakura Hinate još nema idem da je potražim
Sakura:Idem i ja sa tobom
Osećam se malo neugodno kao da sam se nametnula Naruto šta ako mu se Hinata sada sviđa a opet brinem se za nju šta ako ju je Sasuke povredio...
Stiglismo da njene kuće i pokucali na vrata koja nam je otvoril njena mladja sestra...
Naruto:Hanabi gde je Hinata?
Hanabi:Ne moraš da vičeš čujem te dobro ali ko bi rekao moja velika sestra je popularna kod moamaka...
Naruto:Kako to misliš popularna?
Trebalo je da izađemo zato je tražim
Hanabi:Da je trebalo da izađe sa tobom ne bi došla ovde sa drugim bez uvrede ali Uchiha momak je puno zgodniji....
Naruto:Koji Uchiha?
Sakura:Naruto ne postoji baš puno Uchiha u zadnje vreme pa ja bih rekla da je Sasuke...
Naruto:Moram lično da se uverim u to
Otišao sam do Hinatine sobe i video je kako se ljubi sa Sasukeom čuli su da sam tu odvojili se i počeli da se pravdaju...Ustvari Hinata Sasuke se nikad ne pravda
Hinata:Naruto kun oprosti...Ja nisam htela...
Sasuke:Hinata ne pravdaj mu se vi niste zajedno barem koliko me pamćenje služi...
Šta si hteo Naruto?
Naruto:Ništa samo sam se uplašio da se Hinati nešto desilo pa sam samo došao da proverim
Sasuke:Kao što vidiš u sigurnim je rukama
Naruto:Onda milim da je bolje da vas ostavimo na miru....
Sakura:I ja tako mislim...
Naruto:Hoćeš da te otpratim do kuće Sakura
Sakura:Može
Hodali smo u tišini kad sam odlučila da ga konačno pitam...
Da li ti se Hinata sada sviđa?
Naruto:Naravno da ne...Ja sam u njoj uvek video samo prijatelja...Ali nisam imao poljma da je Sasuke gleda na taj način
Sakura:Ni ja
Naruto:Da li te je povredilo to što si je videla sa Sasukeom ipak dugo si zaljubljena u njega
Sakura:Uredu je ja i onako već odavno ne osećam ništa prema njemu...
Ljubav prema njemu je samo ljubav prema jednom sećanju iz detinjstva...
Naruto:A prema kom to?
Sakura:Kad sam bila dete imala sam veliki kompleks niže vrednosti zbog mog čela naravno sada nije tako ali on mi je tada rekao najlepše reči koje sam ikada čula i koje su mi tada veoma značile ipak to je bio prvi dan u timu 7 bilo mi je drago što sam postala nindza i bilo mi je drago što se takođe sviđam svojoj tadašnjoj simpatiji ali sada mi te reči ništa ne znače...
Naruto:Drago mi je pošto to sam i onako bio ja pretvoren u Sasukea...
Sakura:Aha uredu...
Črkaj šta
Udarila sam ga pesnicom
Naruto idiote
Naruto:Ali rekla si da ti te reči više ništa ne znače zar ne zašto si me onda udarila...
Sakura:Zašto jednostavno nisi došao sam kao Naruto i rekao mi te reči
Naruto:Nikada nisi htela da me slušaš...
Tvoj pogled uvek je pripadao samo Sasukeu...Znala si da mi se sviđaš oduvek si to znala ali si me takođe oduvek i ignorisala...Da sam ti rekao to kao naruto samo bih popio batine jel se tebi svidjao Sasuke....
Sakura:Nikada mi se nije sviđao ako baš hoćeš da znaš odavno sam shvatila da je to bio samo dečiji hir i da sve što sam želela je da se takmičim sa Ino....On je bio moja prva simpatija ali ne i moja prva ljubav...
Ja ne volim njega već nekog drugog...
Naruto:Pa da naravno uvek ti nađeš nekog ko je bolji od mene Sakura...
Ko je taj ko je sad uspeo da te otme od mene...
Sakura:To si ti idiote jedan...
U našoj svađi rekla sam mu istinu tek tako o Sakura sad si ti ispala idiot...
Zaboravi to što sam upravo rekla
Naruto:Ne mogu...Ne mogu da zaboravim...
Ustvari mogu ali ne želim...
Ne želim da zaboravim reči koje sam upravo čuo ali to idalje nisu one koje čekam ceo život...
Jednom prilikom rekla si mi da me voliš ali to nije bilo iskreno ako se stvarno tako osećaš reci mi to nemoj pustiti da naša osećanja propadnu...
Sakura:Ne...Neću ti reći da te volim
Zato što je ta reč izgubila svaki značaj...
Kad ti to kažem želiš da znaš da ta reč zaista ima vrednost
Podigla sam se na prste i poljubila ga...
Naruto volim te i meni je potrebno da ti to znaš...Ti si mi potreban....
Volim te....
Naruto:I ja tebe ali siguran sam da to već znaš ali ako ne znaš...
Ja to želim da ti pokažem
Sakura:Ti si mi to odavno pokazao Naruto stvari koje si činio za mene i nisi tražio ništa za uzvrat ne bi uradio niko drugi...
Svesna sam da si ljubav mog života ali plašim se da te ne povredim...
Naruto:Sakura ja sam povređen samo u onim trenutcima kad ti nisi pored mene...Jer te volim i kao što ja trebam tebi i ti trebaš meni...
Sakura budi mi devojka........
Ustvari ne nemoj da budeš moja devojka...
Sakura moj najveći san nije da budem Hokage moj najveći san je da budem sa tobom....
Nemoj biti moja devojka...
Ubrao sam ružu i okrenuo se ponovo prema Sakuri...
Sakura nemoj biti moja devojka već smo izgubili previše vremena na to što nismo dali jedno drugom priliku u ljubavi...
Kleknuo sam na kolena i pružio ružu Sakuri....
Sakura nemoj biti moja devojka...
Sakura budi moja žena
Sakura:Naruto je kleknuo ispred mene i iznenada me je zaprosio nije bilo potreba da o odgovoru razmišljam ni sekunde...
Hoću
VOCÊ ESTÁ LENDO
Da Li Je Ovo Ljubav
FanficNaruto je od detinjstva bio zaljubljen u Sakuru ali njen pogled je uvek bio usmeren ka Sasukeu... Ali da li je to bila samo maska iza koje se krila Sakurina ljubav... Da li je njena ljubav prema Sasukeu ustvari bila obična zaljubljenost jedne devojč...