-Navégre azt gondoltuk, hogy miivel anyuék lelèptek 1 hétre utónyaralni így játszhatnánk! Mitszólsz?- kérdezte a bátyám
-Attól függ mit?
-Üvegeznénk.-válaszolt Ali
-Oké benne vagyok, de a szabályokkal nem annyira vagyok tisztában.
-Szabály:valaki mond xy-nak egy feladatot és ha azt az illető nem csinálja meg iszik! Értettétek?- kérdezték
-Öm...ja-válaszoltukx x x
Már én eléggé jó állapotban vagyok, míg Maja egy naciban és melltartóban ő 4x ivott. Alex polo nélkül és 2x ivott. Tesóm boxer és 2x ivott ő is.
-Én pörgetek- jelentette ki barátnőm. -.....Laraa hm valami jót. Menj be 10 percre Alexel egy helységbe és nem jöhettek ki hamarabb.- mondta Maja
-Ja és a kulcsot és a telókat kérem! Pokrócokat meg vihettek be leülni a földre vagy valami. De ha egy ujjal is hozzá érsz haver neked annyi!- nézett barátjára bátyám.
-Oké
-Sziasztok- zárták be az ajtót
-Alex...hányni fogok...-mondtam és már mentem is a wc felé. Az említett emberke pedig a hajamat fogta miközben a másik kezével hajgumit keresett, amivel fel is kötötte a hajam. Úr isten de gáz....
-Gyere mosakodj meg.- invitált a mosdó felé ahova követtem.
Kb már 8 perce bent vagyunk.
-Alex?
-Hm?
-Hány pokrócot hoztunk be?
-Asszem kettőt. Miért?
-Mert álmos vagyok.
-Akkor gyere leterítem a kádba az egyiket, a másikat meg rád jó?
-És neked?
-Azzal ne törődj én nem fázok.
-Oké. Köszönöm!
Befeküdtem a kádba és már el is nyomott az álom......de nem sokáig. Kettő perc után megszólalt az egyik nagyokos ébresztője.
-Kapcsolja már ki valakii!!!-morogtam magam előtt.
-Jól van nyugi már. Gyere ki inkább- hm köszi bátyó....
-De nem akaroook- nyarvogtam
-Jó én is kezdek álmos lenni tehát, gyere- vett fel egy erős kéz menyasszony pózba, én pedig autómatikusan a nyaka köré fontam a kezem.
-Pfffh
Ki lehetett volna az ha nem a kedves Márkom. Mikor kinyitottam a szemem egy gyönyörű barna szempárral találtam szembe magam. Alexéval. Viszont mikor elfordítottam a fejem a tesóm szemébe néztem. Hát kár volt, szemei csak úgy szorták a villámokat. De már csak azért is becsuktam a szemem és hozzábujtam Alex kidolgozott felsőtestének. Akaratlanul is egy mosoly húzódott ajkaimra.
-Maja merre van?- kérdeztem állmosan mikor beértünk a szobámba.
-Alszik már!
-Aha gondoltam de hol?- kérdeztem vissza
-A vendégszobában.- aha azzal csak egy gond van, hogy akkor a kis haverja tesómnak a 3 szoba valamelyikében a földön alszik......vagy a kanapén.
-És Alex?- kérdeztem hogy húzzam az idegeit mégjobban.
-Kanapé vagy föld?- nézett a lábamnál ülő fiúra.
-Hát akkor már inkább kanapé....a föld rohadt kemény!!
-Jó mindjárt adok egy takarót meg egy párnát.- ezzel el is hagyta a szobát.
-Holnap másnaposan és sajgó fejjel öröm lesz a suli..- mondtam
-Az biztos. Na de látod ha megtetted volna a feladatokat nem kellett volna ennyit innod.
-hm kösz.
-Itt vagyok. Itt a takaró meg a párna tessék- nyomta a kezébe- na de holnap suli alvás!! Szia hugi.- tolta ki magát és barátját tesóm.
-Várj! Majával mi lesz napközben?- kérdeztem
-Nem tudtad? Idefog járni suliba....Huráááá!!
-Mii?? De jó!- újondtam
-Na jó éjt skacok én mentem.-mondta Alex
-Oké szia jó éjt. Mondtuk bátyámmal.
-Te nem mész?- kérdeztem Márktól
(M-Márk; L-Lara)
M:Nem! Beszélni szeretnék veled!
L:Ugyan miről?
M: Ugye nem kezdesz ki vele?
L: Kivel? Alexel? Nem minek nézel?
M: Jólvan már na nyugi. Csak kíváncsi voltam. Na jó éjt hugi- nyomott puszit a fejemre- szia
L: Hello- durcáztam
Majd szépen lassan elnyomott újra az álomvilág.