Ezzel ledobtam az ágyra a telóm és mentem vissza Márkhoz. Gyanúsan csönd volt ezért lassan és halkan mentem be. Hát jól tettem mert visszaaludt, én csak odamentem betakartam és kijöttem.
Visszamentem a szobámba és én is aludtam egy kicsit utána pedig telóztam, mind ezt kb úgy fél 4 ig.
Na akkor kezdődjön a készülődés!
Tesómat felkeltettem és elküldtem egy hidegzuhanyra hogy felébredjen.x x x
*Buli előtt*
-Na hali megjöttünk!- nyitott be a kedves barátnőm a lakásunkba.
-Öm oké!
-Hali disco patkányok!-Kiabálta el magát.... Alex? Ő hogy kerül ide.......bátyám!
Mindegy akkor ő is jön. Így voltunk 5 en, zsír csak induljunk már🙄
Ittvagyunk a buliban ahol dúl a pia szag. Nem éppen a legkellemesebb, ezért kb 2 óra bulizás után ki is mentem egy kicsit a bazi nagy ház bazi nagy udvarára. Szerencsére csak itt ott volt egy pár ember. Már úgy fél órája lehettem kint mikor egy ismerős alak társult hozzám. (NEM FÉLRE ÉRTENI🙄😂)
-Szia!- ha nem szólal meg észre sem veszem👌🏻🙃
-Szia! Hát te?
-Has én? Nem amúgy meguntam a bátyád full részeg fejét.- heh na igen a bátyám már reszeg nem is ő lenne...
-Maja és Domi?- kérdeztem mert őszintén féltem Maját most, mivel ő is ivott nem keveset!
-Öm Domi haza ment a többiek meg bazd+ kettesben hagytam.
-Huh akkor keressük meg őket tiéd az emelet enyém a lenti rész, lépcsőfordulónál tali! Ajánlani merem tesómnak hogy nem nyúlt hozzá, vagy ha mégis akkor töketlen lesz én mondom!!!!-vázoltam fel a kis tervemAlex sz.sz.
Felmentem ahogy azt Lara mondta. Nem sokan vannak fent, viszont a szobákból nem volt kevés. Mindegyikbe benyitottam vagy kopogtam, de az egyikben rábukkantam Majára és Márkra. Had ne részletezzem! Maja nem volt annyira részeg mint az a barom.
-Na jó szálj le róla!- "löktem" le a lányról
-Hé haver ne már...- de de már
-Öltözzetek fel 5 percet kaptok! Talán akkor nem szólok Larának-ezzel becsaptam magam mögött az ajtót.
-Készen vagyunk!- lépett ki Maja tényleg 5 perc mután.
-Oké a lépcsőnél vár minket a húgod azt mondtam neki hogy csak beszélgettetek tehát jöttök nekem eggyel!!
-Oké...Lara sz.sz.
-Mi jót csináltatok?- kérdeztem reménykedve hogy ugyan azt mondják mint amit Alex
-Beszélgettünk- vágták rá egyszerre.
-Na jó szerintem gyerünk haza!!- jó ötlet drága Ali
-Benne vagyok!
-Márk add a kulcot én vezetek!
-Bátyó én ülök előre!!
-Oké...- ez furi már félig kijózanodott és Maja mellé akar hátra ülni. Pontosan nem tudom akar-e viszont azt igen hogy nem állt le velem vitatkozni.
A kocsiban ülünk csak a rádió szól halkan, viszont ahogy picit hátra néztem az alvó Majára és a mellette ülő tesómra egy dolog amit láttam valahogy szemet szúrt, de nagyon!! A tesóm keze Maja COMBJÁN volt!! MI A F@SZ! Na jó haza érünk és letámadom őket, hogy ez mégis mi?!*otthon*
Most értünk be a lakásba. Cipőmet és a kabátomat levéve megragadtam az egyik fő füllentő csuklóját és elkezdtem húzni az emeletre, pontosabban a szobámba amit be is zártam kulcsal és ilyen belső kapcsolóval is.
-Áu ez most mire volt jó pöttöm?!- "ezt megérdemelted" gondoltam magamban
-Láttad azt amit én a kocsiban?? Hhhmmm???-
-Mit? Én az utat figyeltem! Mit kellett volna? Ha elmondod tudni fogom.- hogy lehet ilyen nyugodt?
-Alex?!
-Igen?
-Őszintén!! Nem beszélgettek a szobában igaz?
-....Igaz!
-Oké köszi!- ezzel be is csuktam a hátam mögött az ajtót.
-Majaaa gyere egy kicsit!- lépcső te túl nagy akadály vagy nekem és kiabálni most könnyebb🤷🏻♀️ van ez így
-Megyek....mond?!
-Gyere egy kicsit a szobába. Alex menj le tesómhoz köszi!
-Igeeeeen?? Mondjad
-Maja... nem beszélgettetek igaz?
-De!
-Maja
-Hát....
-MAJAAA!- "igen vagy nem??? Bökd ki szépen" mondom magamban
-Nem beszélgettünk.... együtt vagyok a bátyáddal!
-Mióta?
-Nem olyan régóta....
-Hm és mikor akartál szólni nekem?!
-Őszintén? Nem tudom... kb 6 óraja vagyunk még együtt!!!
Akkor mikor kellett volna??? Hmm???
-Azt hittem ilyeneket meg fogsz osztani velem azonnal még ha csak egy üzit is dobsz.... mindegy túlélem!
-Ma vele alszok bocsi!
-Miii??? Nem alszok együtt vele!!
-Miért?- azt akarja hogy a tesóm haverjával aludjak köszi ari vagy Maja
-Mert!!
-Ezt az egy estét kérlek?!- boci szem. Csak azt ne.....
-Aaaajjj jó legyen de csak most!! És bezárom az ajtót mert képeket tilos!!!
-Oké köszi köszi köszi!!!- ugrott a nyakamba
-Hát jössz nekem egyel!!
-Haragszol?
-Miért haragudnék?! Ha boldog leszel mellette akkor én is boldog leszek!! De ha megbánt én esküszöm......-miért nem fejezhetem beeee???
-Jó nyugi nem fog!!!
-Ajánlom is! Na de gyerünk vacsizni éhen halok!!!
-Te mindig!😂👌🏻
-Igaz!