-Csak arról hogy mi Dominikkal lelépünk mert mi nem arra lakunk- világosított fel a két fiú.
-Ja oké. Sziasztok!-öleltem meg őket.
-Szóóóóval.... min agyalsz?- kérdezte barátnőm elém állva.
-Áh semmin...
-Aha én meg hülye vagyok! Na mondjad csak!- nézett rám baràtnőm mire én kikerültem és folytattam utam. Nem tudom miért nem mondom el neki, na majd most.
-Na jó tudod mit akkor nem érdekel!- futott mellém és karbafonta maga előtt a kezét.
-Ajajj valaki túl hamar feledta miiben sántikálsz?- kérdeztem nevetve
-Cipőben!- jött a válasz megint csak nevetve. -Amúgy meg tudom, hogy mindent elmondasz 1
2 ha akarod úgy is elmondod..- váltott vissza újra komolyra.
-Túl jó ismersz. Csak azon, hogy hogyan ölöm meg a tesóm!
-Miért is?!
-Azért amit csinál veled! Tudja jól és ezért csinálja, hogy leszálj róla! De nem hagyom annyiban...-húztam ördögi mosolyra szám.
-De miattam nem kell... kibírom!- mondta
-De...- miért nem hagyod hogy befejezzem Majaaaa!???!!!
-Nincs de! Inkább beszéljünk másról!- dobta fel az ötletet
Az út hátralevő részét az osztályunk kibeszélésével töltöttük. Picit felvilágosítottam hogy kivel vigyázzon....
-Hova menjünk sétálni?- nyitottam be a szobámba
-Nem tom inkább maradjunk itthon és filmezzünk!-újabb jó ötlet
-Oké úgy sincs kedvem mozogni! Szokásomhoz híven- amúgy nem. Csak itthon vagyok lusta, de akkor nagyon😂🙃
-Mit nézünk?- kérdeztem miközben leültem barátosném mellé kezemben egy tál nasival.
-Asszem Demóna a címe. Most kezdte- okeeee majd meglátjuk milyen lesz.
*film után*
-Nekem k*rvára tetszett, neked?-kérdeztem Maját aki éppen egy insta storyt tett ki
-Nekem is!!! Hány óra?
-5
-Basszus mennem kell, holnap a suliban!! Pá-és már be is csukta az ajtót, válaszomat meg sem várva.
-Oké neked is szia! Na de hol van már az a Nyomi?!- kérdeztem.... magamtól mivel egyedül vagyok itthonIdegesítőm😂🙃: Merre vagy?
Bátyó😻☝🏻: Bocsi elfelejtettem szolni ma nem alszok otthon! Na de megyek Csumi!
Idegesítőm😂🙃: Pá!
-De rendes-gondoltam magamban. Ha én nem írok rá nem is tudom meg..... na de miiiindegy.
Nekiálltam tanulni és utána már csak megfürödtem, ettem majd aludtam mert holnap suli hurá..😒🙄x x x
Reggel 7 van és még mindig egyedül vagyok itthon. Bár már mindegy mert indulok még gyors írok egy üzit Dominak és Alexnak hogy megyünk e együtt. Alex vissza is írt, sajnos nem jön velünk mert az apukája korházban van. Borzasztó egy ember... mindig csak a szerencsejáték és a pia. Na de mindegy megyek, mert közben a drága padtársam is visszaírt, hogy indul és nekem is azt kéne tennem. Kilépve a kertünkbe megláttam Domit a házunk előtt.
-Szia! Hát te?? Nem úgy volt hogy most indulsz?- öleltem meg
-Nem! Na de gyere.- nyújtotta kezét, amit nem tudtam mire vélni. Dee elfogadtam.- Azt szeretném megkérdezni hogy ráérsz e a hétvégén?
-Szerintem rá. De miért kérdezed?- kérdeztem kedvesen
-Hát csak arra gondoltam hogy elmehetnénk mondjuk moziba. Persze csak akkor ha neked is van kedved? Na mit szólsz?De a választ csak a következő részben tudjuk meg😁🙃
Szerintetek igen vagy nem lesz a válasza Larának?
Legyen belőlük egy pár vagy inkább csak friend zone-ba maradjanak?