Enam

82 3 0
                                    

Namjoon pov
Aku terbangun lambat lagi harini .Sedar sedar dah pukul 8:30.mana tak nya malam tadi balik pukul 3 pagi tu pon terpaksa bayar guard nak masuk kalau nak kira memang dah boleh kaya kerja guard kat sekolah aku ni hari hari ramai je suap dia bukan bts sorang je .aku menguap sebelum baring mengiring untuk mengambil handphone ku yang entah di mana.Baru ternampak banyak baju bertaburan atas lantai yang peliknya bra pon ada sekali.shit aku memang tak ingat langsung memang wasted gila.Bila aku pusing ke kiri takde pulak kelibat wanita jadi aku andaikan dia dah balik sendiri je la .Bagus tak menyusahkan aku nak kene hanta .habis minyak je . Baru nak melelapkan mata aku dikejutkan dengan suara beromen .Ingatkan memang bts yang lain la tapi makin kuat pulak .Nak kata aku perempuan dalam bilik aku atas katil takde pulak.Aku putuskan nak turun bawah check ."hi bro" tegur jimin yang sejak tadi berada di hadapan katil ku."celaka kau "aku membaling bantal tepat pada muka nya .Dia hanya menjelirkan lidah kepada ku."tak guna buat maksiat dalam bilik aku " bebel ku sambil berjalan keluar dari bilik menuruni tangga .tingkat bawah masih kosong sama ada diorang dah pergi kelas dulu ataupun tidur dalam bilik lagi .Tapi macam pelik je nak pergi sekolah sebab kitaorang semua memang tottaly wasted semalam .

Aku mengetuk pintu bilik taehyung namun tak berjawab jadi aku terus masuk.Dekat atas katil terlihat jungkook dan taehyung yang tidak berbaju sedang tidur nyenyak masih lagi dibuai mimpi."weh bangun la " aku menepuk nepuk kaki mereka namun masih tak berganjak .mata jungkook dibuka sedikit dia mengangkat tangan tanda menghalau ku keluar dari bilik .Aku menanyangkan jari hantu sebelum melangkah keluar .tidak jauh dari muka pintu terlihat condom yang baru digunakan di atas lantai .paling menjijikkan aku terpijak habis terpercik sisa sisa sperm kat kaki aku ." Euww jijik la bodoh " aku memandang jijik dan cepat cepat keluar.Keluar je dari bilik taehyung aku disambut dengan jin dan jimin didapur sedang menyediakan sarapan .Aku membuat isyarat "mana " kat jimin ."japgi turun ah " " berapa banyak angkut malam tadi?" Soalku dengan nada menyindir kepada jimin."satu ".aku mengangguk namun tiba tiba tersedar eh dah tu condom dalam bilik tu sapa punya pulak .awek tadi turun dan apa yang mengejutkan aku dia hanya berkembang dengan tuala pendek paras peha yang selalu digunakan untuk balut budak."hi babe jimin meluru ke arah nya dan mencium nya di pipi."yucks" jin menggeleng dan kembali menumpukkan perhatian pada kualinya .

Peluang kedua {NAMJOON X JIHYO}Where stories live. Discover now