Pernah sekali tu jungkook dengan taehyung terlanjur sebab diorang ni memang terlebih rapat you know rapat yang lebih dari kawan tapi still kawan senang cerita friend w benefits macam tu walaupun taehyung straight tapi entah kenapa dia boleh terjebak dengan idea bodoh jungkook ni .
"Weh kau tak bosan ke ?"
Taehyung mengerutkan dahi tanda keliru.
"Nothing la "
Taehyung menutup handphonenya dan meletakkan nya di tepi kemudian memusingkan badannya dan merenung wajah jungkook. "Chill la princess nak apa " "im not princess im babyboy" jungkook tersengih menampakkan gigi arnab nya.hanya taehyung dapat melihat sudut lain jungkook yang comel macam sekarang ni kadang kadang taehyung pon pelik."Have u ever had sex w guy?" Soalan jungkook membuatkan taehyung terpaku .Dia memang tak pernah make out dengan mana mana lelaki tapi dia teringin jugak nak rasa cuma dia malas nak melayan sangat perasaan dia ."well no but ..idk gotta try someday" ujarku selamba separa berseloroh.Bibir merahnya dan bibir ku bertemu .The feelings memang lain jadi taehyung tak melawan cuma sekali sekala dia kehabisan nafas dengan ciuman rakus jungkook.Selepas itu memang selalu je jungkook dengan taehyung bersama dan jadi lebih touchy cuma diorang cover la sometimes tak nak bts yang lain tahu .Cuma tak selalu kerap takut kantoi.
~~~~~~
"So thanks alot for helping me tae "lamunan aku disambar dengan suara lembut fya."no prob babe i just drop u by je no big deal". Kereta honda aku berhenti di hadapan sebuah rumah besar membuatkan ku terpegun ."WOWZ" ujarku sebaik keretaku masuk di hadapan kawasan rumahnya.Dari luar dah nampak besar dari dalam lagi la nampak gah rumah ni."why?" Soalnya pelik melihatku yang sudahpun terlopong.aku hanya sekadar menggeleng ."wanna come over?" Soalnya mengukirkan senyuman manis kepadaku."kenapa la kau ni lawa sangat " ujarku perlahan."excuse me ?" "Ha takde apa jom la" aku mengikut langkahnya masuk kedalam rumah besarnya itu.Ketibaan kami disambut dengan dua orang pembantu rumah dihadapan pintu kiri dan kanan.
YOU ARE READING
Peluang kedua {NAMJOON X JIHYO}
FanfictionBangtwice (sis sangat bangga dengan mereka laa ) NAMJOON X JIHYO Namjoon- watak utama Bts - as bts Jihyo-watak utama Twice -jihyo bestfriend Rosie -perempuan takguna aka slut bitch etc (ain't rose blackpink) (GO AWAY HATERS ) -MATURED CONTAIN �...