Το φως από τις απαλές ακτίνες του πρωινού ήλιου προσγειώνεται ομαλά πάνω στα βλέφαρά μου.
Ανοίγω τα μάτια μου και ανακλαδίζομαι μετά από έναν καλό ύπνο. Τα χέρια τής Αναστέζια πειράζουν τα ακατάστατα μαλλιά μου και αφήνει με τα υπέροχα χείλη της ένα απαλό φιλί στο μέτωπό μου.
"Καλημέρα, γλυκέ μου" ψιθυρίζει γλυκά στο αυτί μου. "Το πρωινό μας είναι έτοιμο" λέει ευδιάθετη και αφήνει ένα ακόμα φιλί, αυτή τη φορά στα χείλη μου.
Καθώς απομακρύνεται ήρεμα την παρατηρώ • είναι τόσο όμορφη, με το σοκολατένιο δέρμα της και τις κομψές μπούκλες στα μακριά μαλλιά της, όλα καλλιτεχνικά συνδυασμένα με δύο υπέροχα πράσινα μάτια. Από την πρώτη μέρα που την αντίκρισα, από την πρώτη μέρα που την αγάπησα, η φλόγα μέσα μου συνέχιζε να καίει και πάντοτε να φωτίζει το παραμικρό σκοτάδι μέσα μου.
Μου χαμογελάει...
"Στέισον, σήκω!" ακούω τη δυνατή φωνή του Ουέιντ πάνω από το κεφάλι μου την ώρα που με βοηθά να σηκωθώ γρήγορα από το έδαφος.
Απομακρύνεται από το μέρος μου και με καλύπτει καθώς προσπαθώ να ξαναβρώ τις χαμένες μου αισθήσεις. Το, μέχρι πριν λίγο, θολό τοπίο γύρω μου επανέρχεται στην όρασή μου ενώ σταδιακά η ηχορύπανση των πυροβολισμών ενσωματώνεται στο υποσυνείδητό μου.
Ταρακουνώ το κεφάλι μου, ώστε να επιστρέψω στην πραγματικότητα και αρπάζω το πεταμένο μου όπλο από το έδαφος τρέχοντας προς το μέρος τού Ουέιντ για βοήθεια. Πηδάω και ξαπλώνω δίπλα του ακουμπώντας την πλάτη μου στην κάλυψή μας για να αλλάξω γεμιστήρα.
"Ήμασταν τριάντα και μείναμε οχτώ" με ενημερώνει βαριανασαίνοντας από την κούραση την ώρα που οπλίζει το όπλο του.
Οι σταγόνες του ιδρώτα που κυλούν στο πρόσωπό του διακρίνονται εύκολα πάνω στο σκουρόχρωμο δέρμα του. Παρατηρώ πως η στολή του είναι σκισμένη στον έναν αγκώνα και στα γόνατα και γεμάτη χώμα όπως και η δική μου.
"Αυτοί;" τον ρωτάω αναφερόμενος στους εχθρούς μας.
"Συνεχίζουν να έρχονται" απαντάει και σηκωνόμαστε ταυτόχρονα σε θέσεις μάχης.
Με τον Ουέιντ γνωριστήκαμε στις αρχές του πολέμου πριν καν λάβει παγκόσμια διάσταση.
Στοχεύω γρήγορα και πατάω τη σκανδάλη ρίχνοντας έναν κάτω και στη συνέχεια με τον ίδιο τρόπο ακολουθούν άλλοι δύο. Ξαφνικά μία σφαίρα περνά ταχύτατα και ξυστά πάνω από τον ώμο μου.
أنت تقرأ
Πόλεμος Και Αγάπη (One Shot)
حركة (أكشن)~Τρίτος Παγκόσμιος Πόλεμος και ο Ρον Στέισον, ένας στρατιώτης, μαζί με την ομάδα του αμύνονται τα εδάφη της Αμερικής. Σύντομα μαθαίνει πως οι ζωές της γυναίκας που αγαπά και του παιδιού του βρίσκονται σε κίνδυνο. Θα καταφέρει άραγε να τους διασώσει;...