Prolouge

74 5 9
                                    

Hey, look on the floor over there. It's that sexy motherfucking beast on her iPad, @shsl.despair.polka, typing away on group roleplays on Instagram. How the fuck do you even get it for iPads? Meh, whatever. She is currently just laying down in her sleeping bag, with a blanket on top because beds are for the weak, am I right? Right next to a trash can and two plastic cups, which kept toppling over. Great fucking job in choosing where to put them, big sis, right next to the clumsiest person in the entire universe that can somehow manage to keep her phone in One Piece ( HAHA GET IT AHAHAHAHAAHA ).

Wait, why am I even talking in third person? Meh, whatever. Anyways, I'm LaPiz LaZuLi, but just call me LaPiz, and I have decided I am SHSL Used To school.

Oh my fucking god. There goes @yasuhirhoe.hellagakure is making another damned BOOBUS joke, "I wanna pet hte BOOBUS". THAT WAS LIKE 11037 SECONDS AHO PLEASE. Jk bae ily.

@genoswagger.syolo is talking about memes. Memes memes memes.

@hiyokosaionji_ is obsessing with Corpse Party which you should totally watch, and @bandages_and_needles is obsessing over Homestuck.

@steel.strong.hearts is being the awesome bae she is.

I see some my friends, @k.omaeda, @gundswag_tanacool, and @ha.ji.me.hi.na.ta being the epic dorks they are as usual, along with everyone else.

Why can't I be an epic dork?? At least being a dork is good enoug--

I looked up on the top right corner on my screen. A DM message? Eh, worth a shot i guess. I tapped over on it, and fifteen other people were there, being DMed as well. Mainly my senpais, but a few of them were my friends. We just socialized and shit, like nothing bad was gonna happen, but tickle my nipples green and call me Stone, we were hella wrong. One by one, everyone's icon just popped out of existence. Pop pop pop. And then I was left. I froze there, was it something I said? Fucking Christ, I'm an awkward fuck sometimes, but no need to be r00d about it, senpais.

And that was the last thing I thought before everything went a very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very veryfucking dark grey.

Aw shit nigga, this could not get any worse.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 01, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Dangan Ronpa - Bulletgrams.Where stories live. Discover now