Capitolul 1 - prezentări

308 5 0
                                    

Bună , sunt Maya Smith , am 17 ani și sunt elevă la unul dintre cele mai bune licee din oraș. Am părul șaten și lung , ochii albaștri , buze mari , gropite în obraji și un corp destul de bine proporționat. Din cate știți sunt tocilară , așa că toți cei populari , inclusiv fratele meu , fac mișto de mine. Imi plac foarte mult fotografia , muzica si actoria , studiind se mică pentru universitatea de teatru și film. Ca stil vestimentar , în general prefer ca tot ceea ce port sa fie Casual si lejer si in culori închise, cu precădere negru , iar cu toate ca sunt tocilară , niciodată nu port cămașă.
Pe my sweety brother il cheamă Max Smithm si e cel mai mare dobitoc pe care îl cunosc. E căpitanul echipei de baschet masculin a liceului , un pachet de mușchi , destul de atrăgător , blond cu ochii verzi , moșteniți de la mama. Bineînțeles că face parte din gașca popularilor și că nu spune nimănui că sunt sora lui , deși acasă ne intelegem destul de bine , cand nu e nervos...

  Ei bine

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ei bine..bad boy-ul liceului este Aiden Black , tipul de care sunt îndrăgostită nebunește încă din clasa a 9-a. Este brunet , cu ochii albaștri , foarte înalt , cu un stil vestimentar genial , abordând in general un look in nuanțe închise și cu un corp impecabil. Este prietenul cel mai bun al fratelui meu si cel mai vrut băiat din EF* și cred ca singurul care nu s-a luat niciodată de mine.

  Chiar dacă sunt tocilară , am o prietenă , Leyla Ross , blonda cu părul lung si ondulat , ochii albaștri , scunda și foarte fotogenică

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Chiar dacă sunt tocilară , am o prietenă , Leyla Ross , blonda cu părul lung si ondulat , ochii albaștri , scunda și foarte fotogenică. Este foarte deșteaptă și se pricepe de minune sa manipuleze oamenii și să își dea seama cand cineva o minte , deci prietenia noastră este bazată pe incredere totală. Spre deosebire de mine , ea este destul de populară prin liceu , vorbește cu toată lumea , mai putin cu cei populari , cu toate că uneori o mai văd discutând cu fetele din gașca fratelui meu. Ea este singura care stie de fapt ca eu sunt sora lui Max și a aflat pentru că fiind prietene și venind la mine acasă era imposibil să nu îl observe.

   Probabil va întrebați dacă există și tarfa liceului

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Probabil va întrebați dacă există și tarfa liceului...răspunsul este , bineînțeles. Kira Cooper, înalta , cu un corp exagerat de bine conturat , par blond , lung , șuvițe roz , îmbrăcată mereu sumar , indiferent de cate grade indica termometrul , ochii căprui , însă poartă lentile de contact albastre , este in totdeauna acompaniată de cele două prietene ale ei , gemenele Ema si Barbara Red. Bineînțeles că toate 3 fac parte din gașca popularilor.

**************************************
EF este un liceu privat din New York..

Hei,asta e prima carte pe care o scriu ever si sunt super emoționată si încântată ca mi am făcut curaj.
Ei bine in primul capitol am incercat sa fac prezentarea personajelor principale din poveste. Următorul capitol va veni in seara asta sau poate maine dimineata , în funcție de cum imi spuneti si voi in comentarii.
Sper sa va placa , eu am foarte multe idei deja scrise si sper ca o sa iasa o carte genială.
Va pup si revin cu un nou capitol în curând!!!🖤🖤🖤

In love with...him🖤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum