Capitolul 8

146 4 2
                                    

  Am ajuns in Los Angeles de mai bine de o lună. Probabil vreți să știți daca imi e mai bine aici..ei bine , nu . Din prima zi sentimentul de regret a apărut , la fel si dorul , dorul de el. În fiecare seară ma gandesc la el , ce face , daca e bine , daca m-a uitat sau daca ii e dor de mine ? Mereu primesc mesaje de la el , dar niciodată nu raspund.

    O data cu venirea aici mi-am facut si o schimbare de look , părul meu transformandu-se din șaten in blond si mi-am pus si extensii de gene.

    Max are foarte mare grija de mine , ma ajuta sa trec peste tot si peste toate , dar nu e ușor nici pentru el , moartea părinților noștri a fost o lovitură puternică pentru amândoi. Casa este la fel cum o stiam , spațioasa si foarte primitoare , însă din nefericire , acum 2 zile , Max a uitat din greseala deschisă ușa din spate toată ziua Si ne-am umplut de șoareci si gândaci asa ca acum stam la un hotel pentru câteva zile.

   Leyla va veni azi , ea s-a ocupat de vânzarea apartamentului din New York  și de punerea banilor intr-un cont la banca , în plus a trebuit să rezolve si treaba cu transferul banilor părinților noștri pe cardurile noastre. Toată treaba asta a durat in jur de 2 săptămâni , însă mama ei a avut o problemă medicală și din cauza asta a întârziat mutarea , a mai trebuit să si  trimita mașinile si pe ale noastre si pe a ei din New York in Los Angeles.
     
       Ma trezesc devreme , fără niciun motiv , de altfel. Ma duc la baie , imi fac rutina si revin in camera . În L.A e foarte cald asa ca decid să imi iau pe mine o bustiera alba de la Calvin Klein , o pereche de colanti de sala negrii si niste teniși albi.  Ma asez la masa de machiaj si ma uit in oglinda...arătăm oribil , cearcanele sunt foarte vizibile , tenul meu e foarte palid , ochii sunt rosii de la atata plâns. Imi prind părul într-o coada înaltă și ma asez in pat. Scot din noptieră o cutie cu poze , poze la care mă uit in fiecare zi , poze cu mama , tata....Aiden. Plâng , din nou plâng , imi e foarte dor de toți trei. Pana acum nu am fost in Chicago la mormintele părinților mei si nici nu cred ca ma voi duce prea curând. Iar el...as Da orice să fie aici cu mine , dar asta nu se poate .
    După ce ma mai liniștesc putin , ma ridic din pat si ma îndrept spre camera lui Max.
   M - Neața , puiule !Spune si imi da un pupic pe frunte.
   E - Neața , vrei sa mergem sa mâncăm?
   M - De fapt , eu trebuie sa merg sa o iau pe Leyla de la aeroport , vrei sa vi cu mine?
   E - Ăm..Nu , eu stau aici , o sa cobor sa mănânc.
   M - Noi vom mânca in oras , daca vrei pot sa iti duc eu ceva.
   E - Stai linistit , ma descurc. Hai , du-te , nu iti face iubita sa te astepte!îi spun si ii fac cu ochiul.
   M - Abia astept sa o vad.
   E - Stiu , si eu.
   M - Plec , pa , te iubesc.
   E - Pa , si eu te iubesc.

Ies din camera lui Max si cobor in restaurantul hotelului. Imi comand o ciocolată caldă , cereale cu lapte si o salata cu pui , macar micul dejun sa fie bun in viata asta "minunata" . Mănânc rapid , în timp ce vorbesc cu directoarea liceului meu din New York. După cum bine știți , eu , Max si Leyla nu am terminat ultimul an școlar , asa ca a trebuit să rezolvăm cumva asta. Am dat un examen online in urma caruia ne-am dobândit diplomele de absolvenți pe care ni le va trimite in următoarea săptămână.

     După inca putin timp , urc in camera ca sa fac putina curățenie . În nici o oră termin si decid să dorm putin pentru ca nu am dormit foarte mult azi noapte.

    Ma trezesc din cauza telefonului care suna , se pare ca Max si Leyla au ajuns.
Ies din cameră și ma îndrept spre lift . Unde ii vad pe Max si pe Leyla ținându-se de mână , ma duc la ei si ii iau in brate ,stam putin de vorba  , după care dau sa plec , însă aud o voce pe care de mult voiam să o aud...vocea lui.
  A - Maya...spune încet.
  E - Aiden...spun stand inca cu spatele , câteva lacrimi apărând instant . Ma întorc repede si il vad , e chiar aici , el , el e aici. Fug spre el si ii sar in brate , ma sărută apăsat , la fel făcând și eu.
  A - La multi ani , iubito !
  E - Ce ?spun confuză.
  A - Maya , 14 martie , ai uitat de ziua ta??spune râzând.
  E - Uitasem complet.
  A - Te iubesc! Te iubesc din suflet!
  E - Și eu te iubesc , foarte mult!

   Stau câteva minute îmbrățișati , urmând să ne ducem in camera. Vorbim putin , după care imi spune că se duce sa isi faca dus. Exact la fix. În seara asta vreau sa fiu a lui , asa ca , imi pun pe mine cea mai sexy lenjerie intimă pe care o am , de altfel e si singura , formată din trei piese , un sutien negru din dantelă , bichini negrii din acelasi material si pe deasupra un halat din mătase tot negru. Parul il pieptan , ma uit fugitiv in oglinda , imi place de mine asa , si ma asez in fund pe marginea patului. Aud apa oprindu-se , emoțiile pun stăpânire pe mine , ii dau mesaj lui L spunandu-i sa nu vina in camera mea , vreau sa ma asigur ca o sa iasa bine. Ma ridic în picioare și fix atunci iese din baie , la bustul gol , doar in boxeri , perfect. Se uita confuz , dar și doritor în același timp la mine.
  A - Hm...Maya , imbraca-te , ma provoci , jur.spune analizandu-mi corpul.
  E - Si asta nu e tot.spun si imi dau halatul jos. Face ochii cat cepele si se da un pas in spate , lucru ce ma face sa chicotesc. 
  A - Ma omori , Maya.si ma apropii de el. Il sărut apăsat pe gât , mâinile plasandu-le pe pieptul lui bine facut.
  E - Stiu ca vrei asta.
  A - Important e Dacă tu vrei?
  E - Tu ce crezi ?spun muscandu-mi buza. Aiden ma prinde de talie si ma lipește cu spatele de perete.
  A - Te iubesc , Maya!
  E - Te iubesc , Aiden!
  A - Te vreau , acum! Vorbesc serios , chiar te vreau si chiar acum.spune râzând.
  E - Și ce mai astepti? atat a trebuit să audă. Ma sărută apăsat , coborandu-si mâinile pe fundul meu , lucru ce ma face sa ii inconjor talia cu picioarele . In scurt timp simt patul moale sub mine si pe el deasupra mea. Imi sărută cu tandrețe gâtul coborând spre zona decolteului , se repede la capsele sutienului de care scapă in nici 2 secunde , la fel făcând și cu singurul material textil care mă mai acoperea. Se dezbracă și el si se așează din nou peste mine. Revine cu sărutari dulci in zona abdomenului si a sanilor , urmând ca mana lui sa ajunga pe coapsa mea , masand-o usor. Se opreste putin , se uita in ochii mei :
   - Esti sigura ?
   - Nu!Spun serioasă.
   - Nu trebuie sa faci asta pentru mine , o sa se întâmple cand vei fi pregătită.
   - Aiden , glumeam , te vreau , acum.
Si...acum e acum , simt cum intra in mine , încet , cu grija. La început , durerea era mare , dar pe parcurs totul s-a transformat într-o plăcere extraordinară. Dupa jumatate de ora ne așezăm unul lângă celalalt si adormim.

**************************************

Hei , dragilor , ce faceti ? Vreau sa va spun crăciun fericit cu intarziere🌲❤
Am revenit cu un nou capitol , scurt , dar consistent , zic eu , sper ca va place.
Depinde de voi cand voi posta următorul capitol. Dacă aveți intrebari la puteti lasa in comentarii si , de asemenea sugestii pentru carte.
  Va pup!!!!❤❤❤  Capitol dedicat lui : Bhad_Unicorn

In love with...him🖤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum