Aiden si Leyla au venit in LA de mai mult de o lună . Eu si Aiden suntem mai bine ca niciodată , ne intelegem de minune , nu ne-am mai certat deloc in ultimul timp , ba chiar imi face des surprize , imi aduce micul dejun , spală vasele , face curat , lucruri mici , dar foarte importante pentru mine pentru ca vad ca se străduiește.
Leyla si Max sunt plecați în vacanță în Chicago de două săptămâni . Au decis ca ar fi bine sa le faca bunicilor noștri o vizită , sunt destul de bătrâni și nu i-am mai văzut de mult timp , în plus Max vrea sa se duca la mormântul părinților noștri.... Si eu as vrea sa ma duc , dar nu ma simt inca pregătită , nu pot accepta ca ei sunt..morti. Leyla este foarte încântată de Chicago , ea adoră căldura , marea , dar o adoră mai ales pe bunica si prăjiturile ei minunate cu nuca si miere...tin minte ca eu si Max ii spuneam mereu sa ne faca prăjituri cand mergeam in vizita , iar ea mereu ne spunea ca ne va face doar daca o vom ajuta noi...Si ce-i drept e că mereu o ajutam. Iubeam să petrecem timpul cu ea. Bunicul a fost mereu foarte deschis la vorba , adoră istoria si noi adoram să ne povestească despre toate războaiele și evenimentele posibile. Ne-a învățat să jucăm șah , table , sa rezolvam integrame..Imi e tare dor de ei..
Cat despre gândaci si șoareci , am scapat de ei acum câteva săptămâni , asa ca ne-am putut muta inapoi.
Ma trezesc zis de dimineata , din cauza iubitului meu care ma striga ca din gura de sarpe. Ma ridic incet din pat , pentru ca stiu deja care e problema lui..aseara mi-a promis că vom merge sa mâncăm clătite in oras si nu am mai mers , asa ca m am gandit sa ii fac o farsă...păi , probabil ca stiti vechea gluma cu pasta de dinti in loc de șampon , nu? Exact asta am facut si eu.
Ma îndrept spre baie , mergând leneș si cand ajung in dreptul ușii il vad cum sta in picioare , cu mâinile în șolduri , cu pasta de dinti in cap și cu privirea țintita pe mine.
E - De ce m-ai chemat ?intreb amuzandu-ma copios.
A - Ti se pare amuzant ?
E - Nu..spun , însă în următoarele 2 secunde explodez de ras. Aiden nu se lasa mai prejos , ma apuca de mana , ma trage spre el in dus si da drumul la apa. Fiind doi oameni intr o cabina de dus , va dati seama ca nu ne putem misca prea mult , dar asta nu inseamna ca nu pot sa imi iau revansa. Ma apropii putin de el si il sărut. Între timp ma înclin usor spre ieșirea din cabina , cu mana poziționată pe butonul care pornește apa rece. Aiden fiind atent la sărut , nu observa aceste lucruri asa ca apas repede pe buton si ies din cabina închizând ușa. Il aud pe Aiden cum tipa de zori , dar eu pur si simplu nu pot sa ma opresc din ras.
In vreo 20 de minute il vad ca iese din baie , îmbrăcat intr o pereche de pantaloni de trening negrii si un tricou gri , vine spre mine , dar nu ma baga in seama.. Ma da la o parte de pe partea lui de pat , se baga in plapuma si incearca sa adoarmă. Ma urc pe el si incep sa il gadil , urăște asta , stiu sigur ca nu are cum sa ramana nemiscat. Zis si facut , Aiden se întoarce , acum fiind deasupra mea si ma sărută apăsat , cu multă pasiune și dorința.
Fiind devreme inca decidem ca nu ne-ar strica sa mai dormim putin . Ma duc sa trag draperiile si ma întorc în pat. Ma asez cu spatele la Aiden , însă el vine spre mine si ma ia in brate.
A - Te iubesc!
E - Și eu te iubesc!
Si asa adormim pentru inca vreo 3 , poate chiar 4 ore.
Ma trezesc din nou singura , ma dau jos din pat si merg spre sifonier. Aleg sa imi iau pe mine o pereche de colanti de sala negrii , putin groși , o bustiera la fel de neagră , si pe deasupra un pulover subțire gri , iar In picioare imi iau o pereche de adidași de la fila. La par nu am de gand sa fac nimic , doar il pieptam si il las natural , desfăcut , iar în ceea ce privește machiajul imi pun doar un balsam de buze , pentru ca am deja gene fir cu fir puse si stand acasa nu am nevoie de mai mult de atât.
Ies din cameră și incep sa strig dupa Aiden. Am uitat sa va spun ca Leyla si Max se întorc azi din Chicago , asa ca am chemat la noi câțiva prieteni pe care ni i am facut de cand ne am mutat în Los Angeles...printre care și Lexi , o fata care se intelege foarte bine cu Leyla , însă , pe care eu nu prea o plac , va spun sincer ca nu e deloc gen meu de prietena , amică , cunoștiință sau orice altceva. Este scundă , cu un corp destul de bine proporționat , are părul scurt si negru , ochii căprui , buze mari. Nu pot spune că nu e frumoasa , în schimb nu e deloc pe placul meu. Continuând , prietenii noștri trebuie sa sosească în mai puțin de două ore , la fel ca Leyla si Max . Cobor in living , ma duc si in celelalte camere , în bucătărie , baie , însă Aiden nu e pe nicăieri. Imi fac rapid o cafea si merg spre grădină din fata. Ma uit in stanga , în dreapta , nimic , nici urma de iubitul meu. Unde o fi omul asta ? Sper ca nu a plecat la aeroport fara mine. Intru din nou în casă și ma îndrept spre grădină din spate , sigur e acolo . Si ce credeti? Chiar e acolo! Cu Lexi..
Stau amândoi în leagănul din fata mea , cu spatele la mine si se sărută . Nu pot sa cred , de ce a făcut asta ?, știa foarte bine ca nu pot sa o suport pe Lexi. De ce imi face asta iar ? Intai kira , iar acum Lexi?
CITEȘTI
In love with...him🖤
Teen FictionEu-doar o tocilara , de care toată lumea râde , inclusiv fratele meu , care mi-a spus clar sa nu spun nimănui ca sunt sora lui.. El-bad boy-ul liceului si cel mai atrăgător tip pe care l-am văzut vreodată.. Dacă vreți să aflați povestea noastră , ci...