Au trecut deja 2 săptămâni de la incidentul de la liceu. Pe Aiden nu prea l-am mai văzut si sincer nici nu as vrea sa vad prea curând. Max si Leyla sunt mereu langa mine , ma ajuta sa trec peste , mai ales că ei stiu de cat timp sunt eu îndrăgostită de el..
O nouă zi de școală începe , e luni , ma trezesc cu greu , din cauza alarmei fratelui meu care doarme cu mine de câteva zile. Ma dau jos din pat , intru in baie , fac un dus rapid , ma spăl pe față și pe dinti , ma îmbrac cu o pereche de dresuri groase negre , o fusta cloch neagră până la genunchi , o bluza visinie , imi fac repede machiajul zilnic si părul si cobor la masa.
Eu - Neața , Max , Leyla!
Max - Neața , ce faci , cum esti ?
Leyla - Neața , se pare ca ai de gând să întorci câteva capete azi.spune uitandu-se la ținută mea.
E - Cu siguranta , L. Sunt bine..
M - Știm că nu esti bine , dar daca tu nu vorbesti cu noi nu avem cum sa te ajutam.
E - Ma simt groaznic Max , cum as putea sa fiu , am fost doar un pariu pentru el. Doare , doare foarte tare..
L - Stiu ca doare , amândoi știm asta , eu cred ca cel mai bine e sa il lasi sa iti explice ce s-a întâmplat , altfel nu o sa stii niciodată.
M- Leyla are dreptate , trebuie sa il asculți.
E - Nu am ce sa ascult , m-a mintit. Pot sa inteleg ca îi iei apărarea pentru ca e prietenul tău , dar si tu L ?
L- Nu ii tine nimeni apărarea , credem doar ca el poate sa răspundă tuturor întrebărilor pe care le ai.
E - Hai sa mergem.Imi iau ghetele , geaca si geanta si plecam toți cu masina lui Max ca in fiecare dimineata. In nici 5 minute ajungem si primul lucru pe care il vad cand intru in liceu sunt Aiden și Kira Cooper (care daca nu va mai amintiti este tarfa liceului) sarutandu-se lângă baia fetelor. Simt cum tot cerul mi-a căzut în cap. Lacrimile se aduna instant , însă incerc pe cat posibil sa nu le las sa curgă. Max ma ia de mana si se îndreaptă spre cei doi.
M - Ce e in capul tau ?il intreaba pe Aiden.
A - Maya...spune în șoaptă.
Nu mai astept nicio secundă si plec cat de departe pot de el. Intru in biblioteca , alături de Leyla si dau drumul lacrimilor , simt ca nu mai pot , e mult prea mult.
L - Tot cred ca trebuie sa vorbesti cu el , poate ca nu el a sarutat-o , stii bine cum e Kira , probabil ca te-a văzut si l-a sărutat.
E - L, nu cred , trebuie sa fiu realistă , Aiden o vrea pe ea , pot sa inteleg asta. Ai văzut cum arată ? E clar ca nu pot concura cu asa ceva.
L - Nu vorbi prostii , nu te compari nici 1 la sută cu tuta aia.
Ma ridic de pe podeaua rece si merg spre clasa. Orele se scurg rapid , imi strâng lucrurile , apoi o iau la pas spre parcarea elevilor , însă vad ca Max nu își face apariția. Încep să tremur , mi-am ales o zi perfectă pentru a purta fustă...Dintr-o data simt două brate ce ma înconjoară , ma întorc rapid si dau de 2 ochi albaștri , acei ochi albaștri. Ma îndepărtez , însă Aiden vine lângă mine si ma strânge în brațe din nou..de data asta nu m-am mai putut abtine , am inceput sa plâng instant.
A - Te rog , nu plânge. Nu vreau sa stiu ca plângi din cauza mea. Maya , iti jur , Kira m-a sărutat , nici macar nu o văzusem înainte de a face asta , nu stiu de unde a apărut , probabil era la baie. Pariul ala a fost o prostie , nu am vrut nicio secundă sa iti fac rau , recunosc la început voiam doar banii , dar dupa un timp nu mi-a mai pasat , am vrut să renunț , dar voiam totuși cei 200 de dolari , asa ca i-am spus lui Andy sa mi-i dea fiindca imi făcusem treaba , am vrut să îți spun chiar in ziua in care tu ai aflat. Maya am simtit ca mor cand Max si Leyla mi-au spus cat de mult ai suferit , crede-mă nu am vrut asta , stiu cat am fost de prost , stiu ca ti-am făcut mult rau , stiu cat ai plâns , dar imi pare rau , iti jur ca imi pare rau! La un moment dat am crezut ca Max si Leyla ti-au spus de pariu..spune uitandu-se fix în ochii mei.
E - Ei știau de toate astea?Fug de lângă el , însă pot auzi ca ma striga. Iau primul taxi spre casă , nefiind in stare sa merg pe jos prin frigul asta. Nu pot să cred ca ei au stiut tot si ca nu mi-au spus nimic. Fratele si prietena mea cea mai bună m-au mintit cu nerusinare. Stau de minute bune pe canapeaua din sufragerie , aud ușa de la intrare cum se deschide. Max si Leyla vin speriați spre mine , văzând in ce hal arat , însă ma feresc.
E - De ce nu mi-ati spus nimic?
M - Maya pot sa iti explic..
E - Ce sa imi explici Max ? Ca m-ai mintit ? Ca m-ati mintit amândoi?
L - Maya , Aiden ne-a spus ca urmeaza sa afli si ne-a rugat sa il lăsăm pe el sa iti spuna , iti dai seama ca ti-am fi spus din prima zi în care am aflat , dar...
E - Niciun dar..Imi iau cheile de la masina mea , geaca si niste bocanci si plec , nu mai suport , urc la volan și pornesc cu cea mai mare viteză spre casă părinților mei , stiu ca sunt plecați într-o călătorie de afaceri asa ca pot merge acolo...
**************************************
Hei dragilor , am revenit cu un nou capitol , nu foarte lung ce-i drept.
#99 in adolescenti , va multumesc mult pentru asta , inca nu ne oprim aici , va rog sa nu ezitați să apăsați le steluța si sa lăsați un comentariu. Puteti chiar sa imi lăsați intrebari pentru un viitor Q&A.
Va pup , bye ❤❤
CITEȘTI
In love with...him🖤
Fiksi RemajaEu-doar o tocilara , de care toată lumea râde , inclusiv fratele meu , care mi-a spus clar sa nu spun nimănui ca sunt sora lui.. El-bad boy-ul liceului si cel mai atrăgător tip pe care l-am văzut vreodată.. Dacă vreți să aflați povestea noastră , ci...