Capitolul 4

185 5 0
                                    

Din perspectiva lui Aiden:

Am plecat de câteva ore spre munți ; ma uit in fata si vad ca Maya , Max si Leyla dorm , asa ca ii chem pe băieții de la șah sa stam putin de vorba.
  - Hai sa facem un pariu.spune Andy
  - Ma bag.spun Eu
  - Fac pariu ca nu poti sa o combini pe Maya până ne întoarcem din excursie.si aici mi-a dat shutdown total. Nu vreau sa imi bag joc de ea , e atât de fragilă , chiar imi place de ea. Pariez pe 200 de dolari.
  - S-a făcut.spun fara sa gandesc

   După 7 ore de mers cu autobuzul  , am ajuns in sfarsit la pensiune. Am norocul sa stau cu Maya , deci o sa fie foarte simplu sa castig pariul. Mergem in cabana noastră ; ea se duce in baie sa se schimbe , în timp ce eu ma schimb repede in camera. Nu va imaginati cat de sexy e in colanti. (Mrrrr😂)
 
    Stabilim care cum doarme , eu pe jos si ea in pat. După ce iese din baie ma ajuta cu improvizația mea de pat , apoi se pune in pat si am impresia ca a adormit instant. Ma duc lângă ea , îi șoptesc un "Noapte bună!" , stau câteva momente...Ma holbez la ea , e foarte frumoasă ,  nu pot sa cred ca a acceptat pariul ala , dar , pariul e pariu , trebuie câștigat...poate ar fi putut fi ceva intre noi. Ii pun plapuma pe ea si ma asez pe "patul" meu.
     
       Ma trezesc in miez de noapte cu o durere de spate îngrozitoare , o vad ca se ridică , eu spunandu-i ca nu pot sa dorm pe jos...intr un final am ajuns sa dormim in acelasi pat.

    Din perspectiva Mayei : 

Mă trezesc dis-de-dimineața , înconjurată de un braț puternic. Ma întorc usor , Aiden doarme dus , e asa cute 😊.  Incerc sa ma ridic , însă mana lui ma trage inapoi in pat. Raman socata , se pare ca nici el nu se aștepta la gestul lui. Însă ce a urmat a fost si mai interesant.
  - Neața! Spune zambind cu o voce răgușită.
  - Neața! Spun uitandu-mă direct în ochii lui
  - Vreau sa iti spun ceva.presimt că nu e de bine. Nu stiu cum sa incep , nu am făcut niciodată asta , Maya , te plac , vorbesc foarte serios , nu spun asta dopar pentru ca esti sora celui mai bun prieten al meu , esti speciala , fragilă , atât de sensibilă , nu mai zic de frumoasă și deșteaptă. Maya vreau sa fim impreuna , iti promit ca o sa te fac fericită și că o să mă Schimb , vreau sa ma ajuți sa fiu un om mai bun , m-am îndrăgostit de tine Maya.dupa ce spune asta ma sărută , simt o mulțime de fluturi in stomac , e o senzatie de nedescris. VREI SA FI IUBITA MEA? Ma intreaba dupa ce ne despărțim din sărut.
   - Da , Aiden , vreau sa fiu iubita ta.nu apuc sa termin ca da drumul altui sărut, nici nu puteam primii un cadou mai bun Crăciunul asta. Toată după-amiază ne-am petrecut-o impreuna , pregătindu-ne de cina festivă de diseară.

Eu m-am îmbrăcat într-o salopetă neagră , cu umerii goi , o pereche de sandale cu toc , negre , un sacou tot negru din acelasi material ca si salopetă si o geanta micuță rosie. Pentru machiaj am optat pentru o linie perfectă de tuș , rimel ,  fond de ten , puțină pudră si un ruj lichid visiniu mat . Patul l-am lăsat desfăcut și drept , asa cum e el in stare naturală.
 
   Aiden a optat pentru o pereche de blugi negrii , o bluza in aceeasi noanta si în sacou de asemenea negru plus o pereche de ghete la fel de negre , se pare ca ne-am asortat .

     Cand am coborât , de mana cu Aiden , mare mi-a fost mirarea când i am vazut pe Leyla si pe Max sărutându-se...
- Hello, ce e cu voi amorezilor?întreabă Max , eu eusinandu-ma instant , cufundanfu-ma si mai mult in bratele iubitului meu..ah , suna atât de bine
- Ce e si cu voi , mai aveai putin si asfixiai fata , mai las-o sa si respire.spune Aiden râzând
Începem toți sa râdem , eu relaxandu-ma
- Daca nu ai grija de ea , esti terminat , daca o singură dată ii faci rau iti promit ca iti tai "bijuteriile" si iti dau cu ele in cap.probabil credeti ca Max a spus toate astea , ei bine , nu , Leyla tocmai a intrat în priză :))
- Gata , boss , promit ca o sa fiu cuminte , o sa vin devreme acasa , o sa schimb scutecele copiilor noștri si o sa fac de mâncare in fiecare zi , o voi trata ca pe o prințesă.spune Aiden

  Ma uit la el putin uimită datorită cuvintelor lui legate de copii si de casa noastră , el doar zâmbește și îmi ofera un sărut scurt spunandu-mi că nu glumea , lucru care ma face sa rosesc.

  Toată seara am petrecut-o cu trupa mea de șoc : Max , Leyla si bineinteles Aiden. Am dansat , am mancat si ne-am distrat.Eu si L ne-am povestit una alteia cum am ajuns sa fim într-o relație. Se pare ca Max si Leyla s-au întâlnit aseara întâmplător la restaurantul pensiunii , au cinat impreuna , iar la final , fratele meu care e un adevărat domn s-a oferit să o conducă la cabana ei (pentru ca , cealaltă fata cu care stătea s-a mutat în camera cu prietenele sale). Când au ajuns la usa Max a sarutat-o si din cate am inteles au dormit impreuna. Nu stiu daca s-a întâmplat ceva mai mult intre ei , dar stiu ca Leylei ii place mult de fratele meu si sunt sigura ca si lui de ea.

**************************************
   Hei dragilor , am pus si cel de-al patrulea capitol ,  promit ca urmatorul sa fie mai lung. Chiar am mare nevoie de susținerea voastră. Nu inteleg de ce va este atât de greu să apăsați pe steluța aceea sau sa lăsați un comentariu. Oricum...va pup si sper sa va placa. Următorul capitol probabil maine sau sâmbătă , vineri nu cred ca voi putea posta pentru ca am balul bobocilor.

   PAAA🤩🤩❤

In love with...him🖤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum