Czy jest zazdrosny?

2K 69 43
                                    

Thorin

To raczej oczywiste że tak. Thorin jest tak zazdrosny że nikt nie da rady go przebić. Jeśli jakikolwiek mężczyzna którego on nie zna zbliży się do ciebie na odległość metra wzbudza się w nim opcja " złość". Oczywiście wtedy musisz mu wytłumaczyć po raz już któryś że kochasz tylko go. Jednak jeśli to osoba którą ty znasz, a On nie. To jeszcze zdoła go ścierpieć... Jeśli jednak osobnik zajdzie za daleko Thorin wysyła mu mordercze spojrzenie które zazwyczaj działa...

Kili

Z nim jest całkowicie inaczej niż z Thorinem. Ten oto pan na samym początku ma na wszystko wyjebane i gada ze swoim bratem. Jednak jeśli widzi że przeciwnik zbliża się do ciebie natychmiast przerywa rozmowę, podchodzi do ciebie i namiętnie całuje. Przy okazji wysyłając głupiemu osobnikowi spojrzenie znaczące trzy słowa " .Ona.Jest.Moja."

Fili

Fili natomiast w takich miejscach jak jadalnia czy sala balowa nie odstępuje Cię na krok.Oczywiście uważasz to za słodkie ale czasem masz tego po prostu dość. Jesteś już dorosła i dopiero nie dawno uwolniłaś się z pod woli rodziców ale los stawia przed tobą kolejną niańkę. Twojego chłopaka....

Bilibo

Bilbo z natury jest dość nieśmiały. Nawet jak na Hobbita... Jednak gdy widzi że jakiś facet kręci się wokół Ciebie nieśmiałość natychmiastowo znika a na jej miejscu pojawia się odwaga. Podchodzi on do ciebie, chwyta w pasie i zabiera w bezpieczne miejsce czyli do domu.

Legolas

Legolas jest na druigim miejscu zaraz po Thorinie. Gdy tylko zobaczy idącego w twoją stronę chłopaka lub mężczyznę szybko zabiera Cię w bezpieczne miejsce. Ogólnie zabrania Ci widywać i rozmawiać z chłopakami. Jedynie możesz przebywać w towarzystwie Aragorna i Gimliego bo im Legolas ufa....

Aragorn

On daje Ci swobodę. Możesz swobodnie rozmawiać z kim chcesz i kiedy chcesz. Jednak gdy widzi że jakiś facet posuwa się za daleko. Podchodzi do Ciebie i obejmuje ręką w tali czym daje do zrozumienia przeciwnikowi że jesteś jego.

Thranduli

On jest zazdrosny o nikogo bo wie że kochasz tylko Jego. I że nie znajdziesz drugiej tak samo pięknej i mądrej osoby jak On.

Faramir

On gdy zobaczy że ktoś Cię podrywa podchodzi do przeciwnika i daje mu pięścią prosto w twarz.

Boromir

On nie jest i nigdy nie będzie zazdrosny. Właściwie to jest zazdrosny o swojego brato gdyż spędzasz z nim więcej czasu.


Preferencje~Hobbit~ZakończoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz