Moje ime je Selena Marie Gomez, imam 22 godine i nema momka. Svoje slobodno vrijeme koje imam provodim sa svojim prijateljima.Ja sam pjevacica i glumica, jako obozavam da glumim ali volim i da pjevam, prvo sam se pocela baviti glumom a kasnije sam probala i da pjevam, pa sam vidjela i da tu imam skriveni talenat...
~ Jutro ~
xxX:Sel hajde sreco dizi se, moras u studijo da snjimis spot, a znas da nevole kada kasnis?!!
Ja:Evo idem covjece, nisam gluha savrseno dobro cujem, i nemoj vise da se deres Mark.da inace je Mark moj tjelohranitelj i on me uvjek ujutru budi kada sa na turneji i ostalo...
Ja:Mark, sta ima za jesti, ja sam gladna???rekla sam to silazeci niz stepenice i gledajuci u njega kako pije svoju jutarnju kafu u mojoj kuci...
Mark:Sel, tamo ces dobiti sta ces da jedes, ako ne budes kasnila?!!naglasio je ovo "Kasnila", da inace znam nekad da zakasnim kada je u pitanju snimnje spota.
Ja:Dobro, evo idem se presvuci pa da idemo, u koliko to sati pocinje???upitala sam iako nisam imala pojma koliko je sati uopste...Mark:Sada je 07:15 am a snimanje pocinje u 08:22 am.rekao je to gledajuci na svoj rucni sat.
Ja:Idiote imas sat na zidu ako nisi znao, jedino ako ti vise volis da gledas svoj rucni sat koji si dobio na poklon za svoj rodjendan!?!
Mark:Yes, yes whatever!!!Samo pozuri necu te oni vise cekati samo da znas!!!
Ja:Okey, evo me stizem za 10 minuta!!!derala sam se iz svoje sobe...
~ Nakon 10 min. ~Mark:Selena Marie Gomez da li ste vise GOTOVI SA VASIM SPREMANJEM!!!proderao se iz petnih zila i mislim da su ga i moje komsije cule..
Ja:Evo me, silazim u roku od 5 sekundi!!!
Naravno ja nebi bila ja a da ne zapnem i ne padnem...
Trasssssssssssss
Mark:Da li si dobro???upitao je zabrinuro...
Ja:Da li ti izgledam dobro?!!
Mark:Ne??
Ja:Okey, hocemo li vise ikako da krenemo???OVO JE MOJA PRVA PRICA NADAM SE DA CE VAM SE SVIDJETI <3
Molim vas za komm i votes....
YOU ARE READING
Do you love me?
FanfictionOna je obicna cura koja ce se zaljubiti u pogresnog momka, pokusa ce da spasi svoju vezu ali da li ce u tome uspjeti? Ona se zove Selena Marie Gomez, a on Justin Drew Bieber on nju voli ali koliko ce njihova ljubav da traje? Sve ce se pre brzo izdes...