Hvala svima koji citaju moju pricu, vjerovatno mislite da se radnja odvija pre brzo, ali ja je pokusavam sto vise da usporim, hvala za komentare i vote...
Nadam se da ce vam se svidjeti ovaj nastavak price i da vam je prica uzbudljiva i da jedva cekate sledeci nastavak... :)
~ Liam P.O.V. (njegova perspektiva) ~
Prijatno sam se iznenadio kada sam saznao da se Harry zaljubio u Selenu, iako to nisam ocekivao u ocima sam mu mogao da vidim tu iskru ljubavi cim se spomene njeno ime..
Samo moram reci momcima da smanje malo spominjanje njenog imena inace je Harry gotov, kao i ja...
Ne preostaje mi nista drugo nego da nazovem Selenu i da se nadjemo da bi ja rijesio situaciju u kojoj se Harry nasao.. Zelim joj reci da on zeli da njih dvoje budu samo prijatelji, iako joj je rekao da je voli da ne zeli da unisti njenu vezu sa Justin-om...
Razmjenuci broj od Harry-ja sa Selen-om i recu joj da se ne brine oko toga ako je novinari zateknu sa Harry-jem u drustvu jer cu ja svjedociti da su njih dvoje samo prijatelji...
~Selena P.O.V. (njena perspektiva)~
Upravo me zove ne poznat broj, dvoumim dal' da se javim ili ne, ali ipak cu da se javim jer me mozda neko treba, a ako se ne javim non-stop ce me opet zvati...
Ja:Hallo?rekla sam uplasenim glasom...
xxX:Da li sam dobio Selenu Gomez??upitao je duboki muski glas sa druge strane linije...
Ja:Da, a ko je to??Od kud vam moj broj???upitala sam preplaseno jer niko ne zna moj broj izuzev rodbine, prijatelja i mog momka..
xxX:Ovdje je Liam Payne, trazio sam tvoj broj od Justin-a, htio sam da razgovaramo uzivo, ne mogu ovako preko telefona, dal' je to u redu??upitao me je, kada sam cula da je Liam odmah mi je bilo lakse jer sam se bila prepala, da nije neki ludi fan dokopao se moga broja...
Ja:U redu, kad tebi odgovara??upitala sam Liam-a iako imam za 2 sata snimnaje spota....
Liam:Mozes li za 15 minuta??upitao me je.. :)
Ja:Naravno, moze u Starbucks?upitala sam ga jer nisam mogla naci bolje mjesto od toga za razgovor...
Liam:Naravno, vidimo se...i poklopio mi je...
~Premotavam do sastanka Liam-a i Selen-e kod Starsbucks-a~
Cekam ga jedno 15 minuta i njega naravno nema, pokusala sam ga zvati ali mi uporno odbija pozive... Justin me je zvao dosata puta da me pita gdje sam i kad dolazim kuci, poceo me je smarati sa tim, ni ja njega ne pitam gdje ide i kim je, i kad se vraca kuci i ostalo...
Upravo isprem mene staje crni Range Rover, a i njega izlali Liam...
Ja:Pa gdje si ti covece???Cekam te ovdje vise od 15 minuta??!!!odgovorila sam ljuto, jer mrzim kad neko kasni...
Liam:Sorry, zapeo sam u guzvi zbog neke nesrece koja se desila....
Ja:U redu...odgovorila sam i uputila sam se da udjem u Starbucks, a Liam me je pratio....
Ja:Zasto si zelio da razgovaramo a da mi nisi htijo nista reci preko telefona???upitala sam jer me je zanimalo a jos malo pa morama na snimanje spota...
Liam:Dosao sam da ti kazem da Harry zeli da bude sa tobom prijatelj, svatio je situaciju i ne zeli da ti i Justin samo tako raskinete, jedini ja znam cijelu pricu kako je on tebi rekao da te voli i da zeli da mu budes djevojka.. Izvoli njegov broj ako ti nesto za treba tu je i on i mi ostali decki ako ti zatreba bilo kakva pomoc, zovi nas u bilo koje doba dana i noci..rekao mi je Liam koji je izgleda htio da ja i Harry ostanemo dobri prijatelji...
Ja:Naravno da mozemo nas dvoje biti samo prijatelj, imas moj broj pa mu daj...rekla sam sretna cinjenicom da Harry ne pokusava da rastavi mene i Justin-a, znam da su ga mediji prikazali da voli da bude razlog raskida veze pa cak nekad i braka necijeg, ali to se upravo dokazalo da nije istina!!!
Pricali smo jos malo, pa sam krenula na snimanje spota za moju novu pjesmu. Kada sam dosla odmah su mi dali sve potrebne stvari za nekoliko scena u spotu, pa opet na presvlacenje u drugu garderobu...
Dok smo snjimali scenu kada ja treba da poljubim jednog manekena, Justin se iznenada pojavio na setu. Kada sam i to uradila bila sam slobodna do sutra jer opet nastavljamo.. Krenula sam prema sobi za presvlacenje, a Justin me je pratio..
Ja:Dobro covece, zasto me pratis?rekla sam malo iznervirano..
Jus:Dosao sam da vidim sta ti radis, zasto mi se nisi javila na telefon??rekao je nervozno..
Ja:Bila sam na kafi sa Liam-om, pricali smo nesto i onda sam dosla na snimanje spota!Gdje si ti bio??upitala sam da malo vidi kad tebe neko non-stop ispituje i postavlja ti pitanja...
Jus:Bio sam kod dru-g-g-gaaaaa..mucao je dok je govorio
Ja:Ne lazi, znam da nisi bio kod druga, da si bio ne bi mucao!!Okrenula sam se i otisla sam se presvuci...
Nazvala sam Taylor da vidim gdje je i sta radi, trebale smo ici u shopping, ponestalo mi je nove garderobe, a taman da obnovim svoj orman novim stvarima...
Kada sam dosla sva umorna iz shoppinga, sve sam stvari pobacala po dnevnom, i samo sam se izvalila na trosjed i upalila sam TV.
Na TV-ju je bila pjesma od Fifth Harmony-Boss, posto nije bilo nista drugo na TV ostavila sam to, i pojacala sam dosta glasno i otisla sam da se otusiram i ponijela sam stvari koje sam kupila...
Pobacala sam po krevetu sve stvari i uzela sam zutu haljinicu i otisla sam da se otusiram konacno. Kada sam bila gotova obrisala sam se i namazala sam tijelo kokosovim kremom posle tusiranja i obukla sam haljinu. Sve stvari sa kreveta sto sam bila pobacala sam fino slozila u orman, a na TV je pocela pjesma od 1D You & I, iako nisam njihov fan ova pjesma mi je omiljena i stvarno se vidi da ovi momci imaju talenta, steta sto Tay(Taylor) nije vise sa Harryjem...
U pola pjesme kako sam i ja pjevala samo je muzika stala, nisam znala o cemu se radi, mislila sam da je nestala struja. Otisla sam do prekidaca i upalila sam svjetlo i ono je radilo, znaci nije nestalo struje, sta bi onda moglo da bude, nista mi nije bilo jasno...
Kada sam sisla, dole je bio Justin koji je ugasio pjesmu dok sam ja pjevala si sredjivala sobu..
Ja:Sto si ugasio TV??upitala sam ga jer me je zanimalo..
Jus:Necu da ih slusas, dok sam "Ja"(naglasio je ovo Ja, zato je pod navodnicima) ovdje njih neces da slusas?!!Je l' ti jasno??zaprijetio mi je...
Ja:Slusaj Justine, ovo je "Moja" kuca, i ja cu u njoj da radim sta ja hocu, a to sto si ti ljubomoran na njim to nije moj problem!!povisila sam ton, jer me je iznervirao..
Jus:Baby, ja na njih nisam ljubomoran, samo me nervira Harry jer se mota oko moje cure!!sada je on povisio ton..
Ja:Slusaj, za tvoju informaciju, on je meni "Drug", kao drugo Ti mi neces moci zabranjivati s kim cu se ja druziti i ostalo, to nek tebi bude jasno. Jer ja imam pravo da se druzim sa drugim polom(msm na muski), a i ti si non-stop sa nekim manekenkama(nzm je sam dobro napisala jer se uvijek zbunim kada pisem manekenkama ili marekenkama, ako pogrijesim nemoj te mi zamjeriti..) i ja ti nista ne govorim u vezi toga..sada sam ja rekla sta sam mislila...
Justin me je samo osino pogledom i izmarsirao iz moje kuce, a ja sam sa smjeskom zalupila vrata za njim, nek vec jednom nauci gdje mu je mjesto i da ne moze da mi komadnuje niti da mi upravlja zivotom...
Otisla sam na sprat u svoju sobu, upalila sam laptop i upalila sam zvucnike, otisla sam na YouTube i pustila sebi od One Direction-a You & I, i pocela sam da pjevam zajedno sa njima..
Dok sam pjevala sa njima dosla sam na ideju da snjimim duet sa njima, to bi bilo odlicno(pomislim u sebi)..
Kada se zavrsila njihova pjesma krenula je od Linkin Park- Until It's Gone i pocela sam da skacem po krevetu i da pjevam. U pola pjesme me je Lela, koja je uletila u moju sobu kao da je policija ganja!!
Lela:Alo mala, stisaj tu muziku, hoces da komsije zovu policiju??upitala me je prilazeci mom laptopu kako bi smanjila muziku...
Ja:Dobro, sta se odmah deres i vices!! Nije dosta sto imam ljubavnih problema sad jos i ti mi drzi predavanja kako mi komsije ne bi prijavili policiji!!!sada sam se ja derala na nju...
Lela:Smanji malo glas i ne deri se! A sad mi reci kakvih ljubavnih problema imas??pogledala me je brizno...
Nakon sto smo oba dve smanjile glas pocela sam joj pricati kako se Jus u zadnje vrijeme cudno ponasa...
Ja:Lela, od kako ko sam se ja pocela druziti sa deckima iz 1D, on mi je poceo da zabranjuje da se vidjam sa njima a kamol jos da se dopisujemo ili da se cujemo telefonom... U zadnje vrijeme me je poceo ispitivati gdje sam, sta radim, s kim sam, jednostavno mi ne da da disem, da imam musko drustvo, da u prijatelje nemam samo cure nego i momke, ali on to ne zeli da cuje. Meni je njega vise puna kapa...
Lela:Ne razumijem ga, zasto bi ti pobogu branio da se druzis sa momcima iz 1D??zamisljeno je upitala...
Ja:Ne znam, kamo lijepe srece da mogu da udjem u tu njegovu ludu glavu da vidim o cemu o misli!rekla sam joj nezainterosovano...
Lela:A da on mozda nije ljubomoran??Znas ipak Niall i Harry nemaju cura jos uvjek, cisto sumnjam da se ti Niall-u svidjas, a iako je tako on je suvise stidljiv da bi ti prisao.. A Harry, znas njega pravi zavodnik, sve sto vidi da nosi suknju on zavodi...na ovo zadnje sam se morala nasmijati..
Ja:Kako god, ali Harry nije zenskaros?!!rekla sam joj iskreno...
Lela:Vidi ti nje, pa ona njega brani!rekla je i nabacila smjesak na lice...
Ja:Lela!!Sta je s tobom?? U zadnje vrijeme si mi cudna, da se tebi on mozda ne dopada??upitala sam sada ja nju znatizeljno..
Lela:Ne, to je tvoj macak!!!i samo mi se isplazi i izleti iz moje sobe...
Ja:Molim?? Da li si ti normalna???Ja imam Justin-a!!nisam mogla da vjerujem svojim usima sta mi je upravo rekla...
Lela:Da, da, kako god ali na kraju ces ti biti sa Harryjem a ne sa Justinom, i kada budes sa njim pitaci te ja ovo sto sam ti ja rekla...ciknula je i samo izletila iz moje kuce kao da nije bila ovdje....
Boze sta sve necu cuti od nje, od silne price sa njom sam ogladnjela i stomak mi je poceo da mi krle crijeva sto je znak da moram nesto da jedem..
Otisla sam u kuhinju i napravila sam si tost sendvic i brzo ga pojela, ali poslije toga opet sam osjetila glad, pa sam napravila jos jedan i pojela, zatim sam popila svezu iscjedjenu limunadu i otisla sam u dnevni da gledam TV.
Dok sam tako prebacivale kanale dosla mi je poruka sa nepoznatog broja...xxX:Hey malena, sta radis??xxH razmisljala sam ko je sad H ali mi niko nije ulazio u glavu...
Ja:Ko si ti?? I od kud ti moj broj??odgovorila sam i cekala sam kad ce da odgovor...
xxX:Kako ne znas ko sam ja?? Pa s kim si prije plesala, i ko ti je priznao da te voli??Harry je ne boj se..glasila je njegova poruka..
Ja:U redu, sto mi odmah nisi rekao da si to ti, uplasila sam se!!odgovorila sam mu...
Harry:Izvini nije mi bila namjera da te strasim, kako si i sta radis??znatizeljno me je pitao...
Ja:Nista, dosadjujem se, Jus me samo nervira, budala mi ne dozvoljava da se druzim sa vama..odgovorila sam...
Izvini te sto ste dugo cekali ovaj nastavak, nisam imala inspiracije da ga napisem ranije..Pa sam odlucila da to uradim veceras...
Izvini te na greskama i jos jednom nadam se da vam se svidja...
Votaj te i komentarisi te....ly
YOU ARE READING
Do you love me?
FanfictionOna je obicna cura koja ce se zaljubiti u pogresnog momka, pokusa ce da spasi svoju vezu ali da li ce u tome uspjeti? Ona se zove Selena Marie Gomez, a on Justin Drew Bieber on nju voli ali koliko ce njihova ljubav da traje? Sve ce se pre brzo izdes...