Hvala svima koji citaju moju pricu, jako mi je drago da ima nekih citaoca koji ju citaju, jer mislim da je moja prica iskljucivo dosadna i da se radnja odvija pre brzo!!!
Volim vas sve <3 i jos jednom hvala za komm and vote.... :*
Danas se trebam naci sa Selenom, ja ne da sam uzbudjen, nego sam pre uzbudjen...
Nakon nekih pola sata jedva sam nasao odgovarajucu kombinaciju koju cu nositi tokom koncertan i tokom izlaska sa Selenom...
~ Ubrzanje posle koncerta ~
~ Selena P.O.V. (njena perspektiva) ~
Upravo se vozim taksijem do "Royal" diskoteke ispred koje ceme cekati Justin, jako sam ne strpljiva da ga vidim...
Sutra imam slobodan dan, pa se opet vracam na turneju koju zavrsavam u Veneciji, odlucila sam kada zavrsim da ostanem par dana sa Justin-om, samo se moram dogovoriti sa njim kad on zavrsava turneju..... Zazvonio mi je telefon, zove me Mark...
Mark:Ey Selena..rekao je veselo...
Ja:Hey, jel imam sutra slobodno kao sto si i rekao??upitala sam nervozno, sta ako ne budem mogla dobiti sutra slobodni ima da crknem jer svaki dan negdje putujem a uskoro moram i na snimanje filma "Between Good and Bad"...
Mark:Naravno, sutra imas slobodan dan upravo sam razgovarao sa menadzmentom ja i Lela...
Ja:Uhh, u redu, vec sam mislila da necu da ga dobijem...rekla sam sretna...
Mark:Imamo mali problemcic Sel!?!rekao je i vidno iznerviran....
Ja:Koji???Vec sam se bojala najgoreg...
Mark:Tvoja turneja zavrsava za 2 mjeseca, a dan posle pocinje snimanje film tako da....rekao mi je to i primjetila sam mu da mu je zao jer sam mu rekla da zelim posle turneje da budem u Veneciji sa Justin-om.
Ja:Nemoguce!!Kako odmah posle turneje da idem da snjimam filma???upitala sam vidno iznervirano, dok sam placala taksisti...
Justin me je vidijo da pricam na telefon, pozdravio se sa mnom i sacekao da zavrsim razgovor...
Mark:Ne znam, samo su mi tako javili da ti kazem...rekao je i on razocarano...
Ja:Nista, posle turneje potvrdi im da dolazim na snimanje filma, nista mi drugo ne preostaje....
Nakon sto sam zavrsila razgovor krenuli smo unutra...
Juss:Hey, sta je bilo???Sto si tako tuzna???upitao me jer je primjetio da sam tuzna i neraspolozena...
Ja:Htjela sam kada se zavrsi turneja da ostanem u Veneciji pa da sacekam kad se tvoja turneja zavrsi da provodimo vise vremena zajedno, pa bi trebalo da se za 2 ili 3 sedmice vratim na snimanje filma, ali mi je sada Mark rekao da posle turneje idem na snimanje filma, to znaci da necu imati odmora koliko mi je potrebno da bi i tebe vidjala....rekla sam razocarano situacijom u kojoj se nalazim....
Juss:Ne brini, vidjacemo se mi cesce...uputio mi je sladak osmjeh...
Ja:Ali kako???nisam ga bas najbolje svatila...
Juss:Jer ja glumim glavnu musku ulogu u tom filmu, a ti glumis glavnu zensku ulogu, danas su mi javili da sam prosao audicije za taj film...zagrlio me je i poljubio u glavu...
Ja:Ali ja nista ne razumjem, zar moj partner u tom filmu nije trebao da bude Luke???u glavi mi je bio opsti haos, nista vise nisam razumila...
Juss:Ne, on je bio varao na audicijama, falsfikao je svoje podatke, i kada su to saznali odlucili su da mene ubace u taj film zajedno sa tobom....objasnio mi je situaciju i malo sam nesto skapirala....
YOU ARE READING
Do you love me?
FanfictionOna je obicna cura koja ce se zaljubiti u pogresnog momka, pokusa ce da spasi svoju vezu ali da li ce u tome uspjeti? Ona se zove Selena Marie Gomez, a on Justin Drew Bieber on nju voli ali koliko ce njihova ljubav da traje? Sve ce se pre brzo izdes...