Kada je izasao moj novi spot, dobila sam jako divne komentare u vezi mog novog spota.. Justin mi je rekao da mu se se spot jako svidja sto i nije uobicajno za njega da mi daje bilo kakav komentar a kamol i kompliment ali okey...
Trenutno sam na Skype i dodao me je Justin..
~ Razgovor (Skype ofc) ~
Juss:Heyy :)
Ja:Hey :)
Juss:Sta ima??
Ja:Nista, dosadjujem se na Skype i tako, ti?
Juss:Evo gledam 500 puta tvoj novi spot i jako si mi lijepa...inace me pre nije mogao smisliti ocima a sad mi preko Skype djeli komplimente..
Ja:Aha, i kakav je moj spot?i bas sad ovo moram da bubem, i ja kad smislim pitanje pa to nema nego samo kod mene...hahaha takva sam ja.... :)
Juss:Super je, mogu li te nesto pitati?? ;)
Ja:Mozes slobodno, sta god te zanima? :)
Juss:Bili htjela da izadjes sa mnom sutra??
Ja (u sebi):Staaa???Molim???On mene pita za dejt???Ja ne mogu da vjerujem, sva sreca pa ne pricamo preko kamere... Upravo sam umrla za racunarom, on mene nasao da pita za izlaza?!!WTF??
Pre smo bili ko pas i macka nismo se mogli podnijeti a sad me pita za dejt, je li sa njim sve okey??
Ja:Je l' sa tobom sve okey???upitala sam prestraseno cinjenicom da me je pitao za dejt..
Juss:Da, sto??upitao je znatizeljno...
Ja:Pa pre smo bili ko pas i macka, nismo se mogli podnijeti a sada me preko Skype pitas za dejt??Pa zato pitam je li sa tobom sve okey?!
Juss:Ako cemo iskreno ti se meni svidjas...
~ Justin P.O.V. (njegova perspektiva) ~
Sell:Je l' sa tobom sve okey???upitala je prestrasena to sam mogao da zakljucim...
Ja:Da, sto??upitao sam znatizeljno...
Sell:Pa pre smo bili ko pas i macka, nismo se mogli podnijeti a sada me preko Skype pitas za dejt??Pa zato pitam je li sa tobom sve okey?!zar si me to morala bas da pitas... Istina je da smo se pre mrzili ali mi se odjednom ona pocela da svidja, jednostavno kada je gledam na TV, ili kada sam bio u gostovanju u emisiji "Good Morning America" jednostavno ne mogu bez nje.. Kada zatvorim oci vidim nju, kada spavam sanjam nju, kada mislim-mislim o njoj, jednostavno ne mogu bez nje...
Ja:Ako cemo iskreno ti se meni svidjas...eto priznao sam joj svoja osjecanja prema njoj....
~Selena P.O.V. (njena perspektiva) ~
Juss:Ako cemo iskreno ti se meni svidjas...
Ja:Sta???Ti se sigurno salis, zar ne??upitala sam prestraseno i doslo mi je da vristim jer me on nervira i samo provocira... Okey priznacu da se i on meni svidja ne poricem, ali "ON" meni da izjavi ljubav preko Skype nisam ni ocekivala a nisam se ni nadala to od njega....
Juss:Ne, ne salim se!!!JA TEBE SELENA GOMEZ VOLIM I HOCES LI SUTRA IZACI NA DEJT SA MNOM???upitao je vidno uplasen zasto mu jos nisam odgovrila ali ove me sve vise i vise zacudjnjava a i pomalo plasi...
Ja:Okey, sutra u 14:00 pm ispred Strabucks, tamo cemo se sve ispricati a ne preko Skype,dogovoreno??rekla sam mu kako je najbolje za nas dvoje da se dogovorimo za sve ostalo u Starbucks-u.
Juss:Okey, kako ti kazes Selena...
~ Kraj razgovora ~
Ja ne mogu da vjerujem da sam upravo prizano Seleni Gomez preko Skype da je volim, zahvaljujem se Taylor sto mi je dala pravu adrenu njenog Skype naravno za uzvrat sam ja njoj dao adresu pravu od Harry-ja Styles-a, cura je previse opcinjena njime, ali sta ces kada je zgodan, nisam gay zato sto sam rekao da je zgodan, ali cure lude za njim, nadam se da Selena nije jedna od njih, ako je onda mi je on postaje jaka konkurencija...
Sve, aman bas sve bi uradio da bi bio sa Selenom, jer ja jednostavno ne mogu bez nje...
~ Ubrzanje do 14:00 ispred Starbucks-a~
Ne mogu da vjerujem da sam pristala da izadjem na dejt sa Justin-om Bieber-om, OMG...
Vidjela sam mrsavu siluetu tijela koja je naravno pripada Justin-u... Kada me skontao, krenuo je prema meni sa crvenom ruzom u ruci...
Juss:Hey, ovo je za tebe...rekao je to pruzajuci mi crvenu ruzu...
Ja:Hvala nisi trebao...rekla sam iskreno...
Juss:Nista, sve za tebe...pokazao mi je svoj savrsen osmjeh(omg ja pocinjem da buncam, sta je sa mnom?!!!pitala sam sama sebe)...
Ja:Pa, kako to da si se ti odjednom zaljubio u mene???pitala sam znatizeljno...
Juss:Nije odjednom, ti si se meni i ranije svidjala samo sto to sebi nisam mogao da priznam, a kamol jos i tebi...
Ja:Znas, i ti si se meni prije svidjao, jako si lijep i sladak...rekla sam to sva crvena kao paprika...
Juss je na rucio dve kafe za ponijeti, rekao mi je da ne zeli dugo da ostajemo u Starbucks-u, jer nas prate novinari, rekao je da cemo ici u jedan park da u miru mozemo da razgovaramo...
Tokom setnje parkom nas dvoje smo pricali o svojim zivotima, od djetinjstva pa na dalje...
~ Posle 2 mjeseca ~
Proslo je tacko 2 mjeseca od kako smo se ja i Justin izasli na dejt, i mogu vam sa sigurnoscu reci da smo nas dvoje u vezi vecu od onog dana kada smo izasli... Naravno morali smo odmah biti uhvaceni od strane novinara...
Znaci danas nam je vec 2 mjeseca, nista se nije izdesavalo u to vrijeme, samo sto smo nas dvoje sada na turneji i da je izasao moj dugo cekivani parfem "Selena".
Za dva dana imam koncer u Singapuru gdje ima i Justin, dogovorili smo se da se posle koncerta nas dvoje sami izadjemo i provedemo se kao svi normali ljudi a ne kao "poznate licnosti"...
Cula sam se sa Taylor i uspjela je da opet da bude sa Harry-jem, svaka njoj cast sto ga je opet uspjela nagovoriti i uloviti samo za sebe...
Imala je dosta jaku konkurenciju pored Kendall Jenner i Care Delevingne, bilo je dosata manekenki koji su htjele da budu primjecene pa su se motale oko Harry-ja, ali fanovi od One Direction-a nisu bas sretni sto su njih dvoje opet u vezu....
Izvini te na greskama, brzo sam pisala ovaj nastavak!!!! :)
Nadam se da vam se svidja, komm i vote.....
U komm napisi te svoje misljenje o mojoj prici, volim vas sve koji citate moju pricu <3 :*
-Milica
BINABASA MO ANG
Do you love me?
FanfictionOna je obicna cura koja ce se zaljubiti u pogresnog momka, pokusa ce da spasi svoju vezu ali da li ce u tome uspjeti? Ona se zove Selena Marie Gomez, a on Justin Drew Bieber on nju voli ali koliko ce njihova ljubav da traje? Sve ce se pre brzo izdes...