Po mom dolasku u studio, odmah sam trazila da jedem, posto nisam doruckovala...
Lela:Hajde Sel, pozuri se moramo odmah da krenemo sa snimanjem..rekla je moja asistetkinja...
Ja:Lela, zar nije stigla Lou sminkerica od One Direction-a da me nasminka, juce mi je Mark tako rekao?!!
Lela:Da, stigla je a ti sada pozuri sa jelom vise!!!rekla je u zurbi...
Ja:Dobro, evo idem vise!!!rekla sam dok sam strpala u usta zadnji zalogaj svoga dorucka...
Mark:Slusaj Sel, posle snjimanja spota ides na snimanje emisije "Good Morning America", i imas gostovanje na radiu Disney..
Ja:Dobro, hocu li ja biti jedini gost u emisiji "Good Morning America"???upitala sam znatizeljno i molila sam se u sebi da budem jedini gost u toj emisiji...
Mark&Lela:Ne, bice tamo i Justin Bieber!!!rekli su upar i to sretno...
Ja:Justin Bieber??upitala sam preplaseno...
Mark:Da, Justin Bieber, imas nesto protiv sto ce on biti gost??
Ja:Ne, samo sam mislila da cu ja biti jedini gost u toj emisiji..
Lela:Ne, vas dvoje ste jedini gosti u emisiju, nadam se da ti ne smeta??
Ja:Ma ne, sve je u redu....slagala sam ih...
Inace ja i Justin nismo u dobrim odnosima ali sta cu kad me on samo nervira i provocira, ali ok valjda cu ga moci izdrzati par sati u emisiji...
~ U emisiji ~
Voditeljica:Dobro jutro, i dobro dosla draga publiko kao i vi gledaoci ispred vasih ekrana, danasnji gosti u emisiji "Good Morning America" su niko drugi nego Justin Bieber i Selena Gomes...
Pozdravite jednim aplauzom nase drage goste!!!
Cim sam cula da su me prozvali uhvatila me je trema, ne trema vec strah i nervoza, rekla sam vam na se nas dvoje bas i ne podnosimo ali sta cu morala sam doci, kasno je sada da se vratim pa sam krenula prema voditeljici..
Prvo se pozdravila sa Justinom pa onda sa mnom...
Voditeljica:Pa Justin kako napreduje tvoja karijera, planiras li uskoro neki novi album ili mozda turneju???
Justin:Pa zasada moja karijera jako dobro napreduje izuzev ovih icidenata sa novinarima, publika me jos uvjek voli i postuje, planiram uskoro i novi album, novu turneju...
Voditeljica:A ti Selena??
Ja:Pa za sada snjimam spot za jednu moju pjesmu, ali vam necu reci za koju, malo pre sam dosla sa snjimanja, uskoro planiram da napravim svoj jos jedan parfem koji cu ga nazvati "Selena" po meni...
Voditeljica:U redu, Justin da li si za da nam otpjevas svoju pjesmu "Wait For A Minute"?
Justin:Moze, svakako...rekao je to pa je pogledao u mene...
Ignorirala sam njegov poglad, ali u tom mometu mi se obratila voditeljica...
Voditeljica:Pa Selena, da li i ti zelis da nam otpjevas neku od svojih pjesama??upitala me je iznenada...
Ja:U redu, hocete posle Justin-a ili mozda kasnije tokom emisije??upitala sam da se informisem..
Voditeljica:Moze kasnije tokom emisije...
Nakon sto je Justin zavrsio sa svojoj pjesmom iznenadila me je voditeljica sa jednom slikom...
Voditeljica:Selena da li je istina da ste ti i Justin u vezi, posto se pojavio trend na vasim twitter profilima kao ovaj: #JussloveSelena, #Jelena i #Justin and Selena 4ever i imamo jos i jednu sliku...
Kada sam vidjela sliku srce mi umalo nije stalo, neko je dobro napravio fotoshop mene i Justina kako se ljubimo...
Ja:Ja i Justin nismo u vezi niti smo bili, zao mi je fanovi koji ste mislili da sam sa njim u vezi, ja i on smo samo prijatelji i nista vise...
Ja sam jos uvjek single...
Voditeljica:Eto culi ste dragi Beliberi i Selenatori da njih dvoje uopste nisu u vezi to su samo novinari ili ko vec napravio fotoshop zato imate jos uvjek sansi kod njih dvoje, hahahaha samo se salim...
Justin:Hahahaa malo neukusna sala, moram priznati....
Voditeljica:I Justin ima jezik mislila sam da mu ga je mama pojela, svo vrijeme dok je gostovao u emisiju nije ni rijec rekao sa mnom dok mu se nisam obratila a kamol jos i sa Selenom...
Po zavrsetku emisije docekali su me napolje fanovi kao i novinari koji su trazili slike i autograme...
Ja:Stvarno zurim moram da idem u radio Disney pa cu vam posle da se slikam sa vama i da vam dam autogram...
Na radiu Disney dugo nisam bila od kako sam zadnji put snjimala neki film sa Disney, ali okey...
~ Ubrzanje do dana izlaska spota ~
Ne mogu da vjerujem da danas izlazi moj spot, jedva cekam da vidim kako ce regirati moji fanovi...
Posle samo par dana posle gostovanja u emisiji "Good Morning America", Justin i ja smo se jako zblizili i jako je cudno to, inace smo pre bili ko pas i macka ali smo sada okey...
Justin mene prati na twitteru kao i ja njega, sada se trenutno dosadjujem a spot izlazi danas u 17:00 pm i jako sam ne strpljiva...
Posto mi je bilo dosadno, odlucila sam ga slusam muziku i da nazove Taylor Swift, da Taylor je moja najbolja drugarica, ali ona sada trenutno ganja ma kakvi ganja bolje proganja Harry-ja Styles-a jer je cura ludo zaljubljena u njega iako su oni i prije bili u vezi, ona njega ne zanima sada mu je preca karijera i posao, ali to njoj nije jedini problem..
Naime oko njega se motaju Kendall Jener i Cara Delevingne, i jos mnoge druge poznate licnosti...
Novinari su ga prozvali da je zenskaros sto on nije, upoznala sam ga i jako je simpatican momak i to je sve, on ima moc da zavodi sve i jednu djevojku tako mi je bar rekla Taylor iz iskustva...
Izvini te na greskama, nadam se da vam se svidja, komm i votes...
YOU ARE READING
Do you love me?
FanfictionOna je obicna cura koja ce se zaljubiti u pogresnog momka, pokusa ce da spasi svoju vezu ali da li ce u tome uspjeti? Ona se zove Selena Marie Gomez, a on Justin Drew Bieber on nju voli ali koliko ce njihova ljubav da traje? Sve ce se pre brzo izdes...