*Poza de album*

290 3 0
                                    

Numele meu este Mellina Sharon,am 19 ani,sunt din New York,locuiesc intr-o casa mare  cu iubitul meu Jason cu care  sunt impreuna de trei ani   ,am 4 masini  un Renge Rover 2014 rosu ,un BMW X6 alb,un ferrari 203 italia negru si un mini couper  albastru inchis.

Sunt blonda,am extensii pana la fund ,am inaltime 1,69si 45 de kg,am ochii verzi,am silicoane ,acid hialronic in buze,am 5 tatuaje,unul pe spate cu Believe in your dreams,o nta muzicala pe mana dreapta la inchietura,pe piciorul stang de la glesna pana la degetul mare un rand cu He goes with me ...,pe degetul inelar de la mana stanga initialele parintilor mei si unde vine apenticita un fluturas mic albastru.

Eu sunt fotomodel si imi place  mult ceea ce fac .

DIMINEATA...

Ma trezesc la ora 8.35 imi fac  rutina de dimineata ,ma schimb cu un tricou alb pe care scrie America,pantaloni  scurti de blugi  si conversii mei rosii,ma machez  imi fac bucle,imi iau cateva haine  intro geanta,machiaje,pantofi cu toc inalt,si cateva accesorii. imi iau cheia de la x6 si ies afara din casa,masina este in fata casei pentru ca aseara tarziu am venit de la o prezentare de moda si nu am mai bagat-o in garaj.

Incui  usa casei,ies pe poarta, apas pe  butonul de la telecomanda masinii pentru a pune tot in portbagaj,portbagajul se deschide,pun tot in el,il inchid,ma urc in masina,pornesc motorul si imi suna telefonul era iubitul meu.

-Da iubi?spun eu ironica

-Ce faci pui ,te-ai trezit?

-Da sunt in masina sa plec la o sedinta foto,am vorbit cu Geno aseara  si fac de dimineata pozele pentru ca mai tarziu este la o nunta,tu ce faci? unde esti?

-Eu sunt...aaa...la Marian a avut treaba cu mine si am plecat inainte sa te trezesti tu.spune repede si panicat.

-Ok... vorbim mai tarziu ,te sun cand ajung acasa ca sa vi sa iti iei bagajul.ii spun eu directa

-De ce sa imi iau bagaju? intreaba surprins

-pentru ca ne despartim, tu acum esti la curve nu la fratele tau.

-De unde sti? zice panicat

-Imi dau  seama, te-am iertat de atatea ori,eu am fost cea care  a cedat mereu si a mai dat  o sansa iubirii noastre si in plus ,ma sunat Marian si a zis sa nu mai vorbesti cu el din cauza ca te-a sunat sa te duci cu masina la el sa o duci pe Ema la spital ca el avea masina stricata si pe tine te-a durut in spatele garii stai la curve ca e mai bine. Sa nu mai vorbesti cu mine la 11.30 sa vi  sa iti iei hainele din fata casei ca in casa nu mai ai ce cauta.

-Pai trebuie sa iau  si masina.

-Ce masina sa iei tu? il intreb uimita

-Range Rover-ul este al meu.

-Toate masinile sunt ale mele din banii mei  pe care i-am muncit ,tu vi decat sa iti iei bagajul din fata caseisi zi ersi ca iti dau si hainele si valiza  ca meritai sa pleci cu te-am luat de la ma-ta adica cu un tricou si pantaloni,te-am facut domn si iti bati joc de mine nenorocitule sa nu ai tupeul sa mai vorbesti cu mine.

-Ma voi razbuna pe tine.

-Razbunarea e arma prostului,curvarule

Si iam inchis telefonul.Nu sunt suparata ,nu am de ce sa imi fac nervi zi cand este o zi importanta si trebuie sa fiu vesela.

Ajung la un restaurant cu piscina si gradina de vara  unde se va tine sedinta foto.Ies din  masina si Geno vine la mine ma ia in brate si ma pupa pe obraz prieteneste.

-Hei Melli,ai venit? am auvit ca te-ai certat cu Jason

-Hei Geno,da am venit si tu de unde  ai aflat doar acum 10 minute m-am despartit de el.

-Aaaa,v-at si despartit?

-Da ce credeai ca il voi ierta la nesfarsit? mai are si tupeul sa imi ceara masina

-Ce masina? intreaba Geno

-Renge Rover-ul

-Ia auzi e tupeu are.pai pe mine ma sunat cetateanul turentat sa ma intrebe unde are loc sedinta foto ca vine sa vorbiti

-Daca vine sa imi strice sedinta foto il omor cu mana mea ,macar sa vina dupa ce termin de facut pozele.

Mi-am luat gentile cu tot ce trebuie si am mers la Larisa cea mei buna prietena a mea,am vazut ca statea la o masa cu telefonul in ana,m-am dus la ea si am pupat-o pe obraz

-Hei Larii,ce faci? ii spun eu

-Hei Melli ,bine ,am venit sa te ajut la sedinta foto si vom face si cateva poze impreuna ,tu ce faci?

-Ce bine sa vezi e poze frumoase vor iesii,eu sunt bine tocmai am scapat de Jason.

-V-ati despartit?

-Da, i-am dat verde la curve,poate sta la ele fara frica,ca il voi afla eu.

-Eeee...lasa-l incolo ,ca numai rau ti-a facut,ai o viata frumoasa si fara el. spune luandu-ma in brae

-Da ai dreptate.

-Geno nu ne face pozele azi.

-Dar cine? inntreb eu curioasa

-Este un bun prieten de al lui Geno tot fotograf si are 20 de ani. Hai sa il cuosti

-Ok hai

Mergem la Geno unde era si tipul acela,parea foarte dragut,saten,ochii caprui,tatuaje frumoase pe corpul lui bine lucrat.

-Buna, eu sunt Justin si eu iti voi face pozele astazi

-Buna, eu sunt Mellina  si abia astept sa vad pozele facute de tie

-Vor iesi super pentru ca tu esti o frumoasa.

-Sper si multumesc pentru compliment.Eu merg sa ma schimb ,intai mergem langa piscina si facem cateva poze in costum de baie si dupa,cu rochii,pantaloni scurti,dupa vreau ceva mai RAP,am o  sapca cu pantaloni scurti de biele cu talie inalta ,un sutien si o vesta tot de piele scurta

-Ok eu te astept la piscina

-Stai eu vreau sa fac cateva pose si cu tine esti dragut si as vrea sa fac ceva mai HOT cu tine te duci si te schimbi si fem ceva de genul tu iti ridici maieul cu manadreapta uitandu-te la mine ,eu stau in stanga ta putin cracanata ,cu mana dreapta pe umarul tau,cu stanga pe abdomenul tau si ma apropii de urechia ta vrand sa iti spun ceva si ma uit la Geno care face poza. ce zici e ok? iar eu voi fi imbracata mai sexy .

-Da este ok  ai idei de poze frumoase.

-Merg sa ma schimb  si ne vedem la piscina

-Ok Melii  

*Poza de album*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum