Seara.
Stau in living si ma uit la televizor,sunt imbracata cu tanga si tricoul lui Justin. Stiu ca nu are voie sa faca sex dar asa ma simt mai confortabil si in siguranta pentru ca am parfumul lui pe pielea mea. Am mai stat putin la tv pana s-a auzit usa. M-am ridicat de pe canapea vrand sa ma duc spre el dar vazand in ce stare este am renuntat.
-Ce faci iubire? *j*
-Nu asa bine ca tine . Vad ca te-ai distrat pana acum.
-Dar...
-Nu credeam ca esti in stare de asa ceva dar esti o curva masculina.
Am dat sa plec dar Justin m-a prins de mana si m-a lipit de perete. Si-a pus mainile pe talia mea si si-a indreptat buzele spre gatul peu , eu am gemut iar el a ranjit. M-am ridicat eu avand ocazia sa imi incolacesc piciuarele in jurul taliei lui si am mers in dormitor. Justin m-a trantit in par,s-a pus pe mine si a inceput sa ma sarute. Mi-a dat tricoul jos si lenjeria intima. Nu puteam reactiona impotriva sa pentru ca eram atrasa de saruturile lui.
S-a dezbracat si el si s-a pozitionat intre picioarele mele. A intrat incet si dupa a inceput sa ma patrunda tare. Ne-am rostogolit si asa am ajuns deasupra lui. Justin m-a prins de solduri si a inceput sa faca miscari sus-jos . Ne-am ridicat din pat eu incolacindu-mi picioarele in jurul lui.
El isi pozitioneaza mainile pe fundul meu pentru a ma sustine . Ma lipeste de peretele rece si incepe sa imi aplice saruturi fierbinti pe gat si pe sani.
Dimineata.
Ma trezesc din cauza soarelui care are o problea cu somnul meu.
Eram in bratele lui Justin, ii dau un pupic pe obraz si el se trezeste.
-Neata pui.*j*
-Neata iubire.
Ma dau jos din pat cu patura pe mine .
-De ce iti este rusine , aseara te-am vazut goala si ai un corp bestial . Nu inteleg de ce te ascunzi de mine.
-Justin ce s-a intamplat aseara s-a intamplat aseara, acum este prezentul si in plus asa ma simt eu mai bine nu conteaza ca m-ai vazut goala aseara. Si nu ma ascund de tine . Laso asa acum , data viitoare nu ma voi mai ascunde.
-Bine asa sper.
Ma duc spre dulao, imi iau din el lenjerie intima inclusiv surien, pantaloni de trening gri lungi cu tur si un maieu tot gri mai decoltat.
Ma duc in baie , imi fac un dus,ma imbrac, imi fac rutina de dimineata si imi pieptan parul care il las desfacut pentru ca este lung din cauza extensiilorbsi arata mai bine asa. Ma dau cu mult parfum, ma machez cu fond de ten, tusi,creion,rimel si gloss . Ies din baie si chiar atunci imi sina telefonul, era clara , o fata de la salonul de infrumusetare la care merg eu mereu.
-Da Clara.
-Ce faci Melli?
-Bine,tu?
-Bine te-am sunat sa te anunt ca ai programare la mine .
-Aaaa,da am uitat da vin in maxin 20 de minute.
-Ok te astept.
-Ok te pup.
-Si eu pa pa.
-pa pa.
Cu tot ce sa intamplat aseara am uitat ca am programare la salon pentru ami schimba extensiile si dupa la manechiura pentru ami pune alte unghii cu gel. O sun pe Larisa pentru a merge cu mine.
-Ce faci Larii?
-Bine Melli, tocmai ma machiam.
-Vin la tine sa te iau sa mergem la salon la Clara ca am programare.
-Bine te astept.
-Ok vin in 10 minute.
Las telefonul jos din mana si ii spun lui Justin unde ma duc
-Iubi am programare la salon.
I-am spus lui Juju ca plec la salon, mi-am luat telefonul'portofelul,cheia de la x6, ochelaeii de soare,m-am incaltat cu o perechie de supra albi si am iesit din casa . Am trecut pe la Larisa sa o iau si am ajuns la salon.
Intru ,salut fetele si ma indrept spre Clara . Am pupat-o pe obraz prieteneste si am intrebat-o daca mi-au venit extensiile.
Dupa m-am infipt in platoul cu prajituri.
-Larisa cand a implinit salonul 2 ani am mancat toate prajiturile. Vad ca au mai adus ca atunci nu au mai ramas deloc.
-Melli ti-au venit extensiile.
M-am dus sa vad extensiile.
-Sunt smechere rau extensiile astea.
-Clara sti ce te rog? Vreau sa imi vopsesti si mie putin radacina.
M-am pus pe scaun, m-ia dat jos extensiile si mi-a vopsit radacina, dupa am intrat la solar.
Cand am iesit de la solar.
-Melli cand ajungi acasa o sa zica Justin ca a venit o brazilianca in loc de tine.
-N-are nimic Juju ma iubeste si asa lui ii plac fetele mai creole. Hai sa imi pui extensiile.
Dupa ce am terminat ne-am luat la revedere de la fete si am plecat. Am luat-o pe Larisa la mine pentru ca nu am mai vorbit de mult si va ramane 2 seri la mine. Am ajuns acasa am parcat masina in garaj , am incuiat-o si am intrat in casa.
-Justin am ajuns acada.
-Vin imediat jos.
Eu cu Larii ne-am asezat pe canapea si l'am adteptat pe Justin . A coborat si s-a asezat langa mine iar larii sa ridicat.
-Copii am sa va dau o veste.
-Ti-ai gasit iubit.
- te mariti cu un extraterestru.
-Ma lasati sa va spun?
-Bine. Spune Justin bosumflat si ma trage spre le .
-Stai ma nebunule.
-Taci.
-Sunt ... insarcinata.
-Cu un extraterestru. Spun eu cu juju la unison.
-Cred ca ati facut voi ceva cu un extraterestru.
-Mmm... mi-ar place .j
-Numai la prosti te gandesti.
-Sunt insarcinata cu Harry
-Chiar asa ma ?Dun prima? Inseamna ca te-a futut bine.
Eu iu dau una peste gura si larii spune.
-Da o are mai mare ca a ta.
-A a a ... nimeni nu se ia de Jerry .
-Vrei sa iti demonstrez.j
-Bine cu primul barbat care imi iese in cale cu ala mi-o trag.spun eu.
Se aude soneria si merg sa deschid usa si era postasul. Justin incepe sa rada. Dupa ce iau scrisoarea inchid usa si spun.
-Mai putin cu postasul , cu asta nu o fac.
-Asa ma gandeam si eu.j
-Asa ma gandeam si eu. Il imit
-Recunoaste ca ma iubesti.
-Te iubesc.
Atunci vine ma ia in brate si ma saruta.