vacanta fara el.

42 1 0
                                    

-Ce faci iubire? Il intreb pe justin.
-Uite ma pregatesc sa plec cu Alfredo.
-Pai nu plecam? Am zis de o saptamana ca plecam in Vegas.
-Mai amana si tu doua zile  acum chiar nu pot.
-Justin am amanat de 3 ori pana acum plecarile eu nu mai aman nimic . Plec singura.
Ma duc si iau geamantanul meu mare si imi pun tot ce trebuie in el si Justin sta in usa si se uita la mine.
-Tu chiar pleci?
-Da. Eu nu imi bat joc de nimeni .
-Bine ma du-te . Imi spune rautacios.
Ma pregatesc si plec cu  un taxi la Larisa pentru a se pregati si ea sa mearga cu mine.
In aeroport m-am chinuit doua ore sa ii spun tipei aleia care este bagajul meu .zbor avem peste 7 ore . Nu mai este nici un loc liber.
I avion.
-Larii, sti ca am gasit in masina lui Justin un cercel? Si nu era al lui . Era cercel de femeie. Spun trista.
-Pe bune ? Spune socata
-Da  Larii, sunt sigura .
-Ba , Justin te iubeste nu te-ar insela.
-Daca m-ar fi iubit facea si el ceva sa vina cu mine in Vegas .
Stateam si ma uitam pe geam in avion , ascultam muzica in casti  si plangeam , ma gandeam la el, de ce nu a venit? Nu ma mai iubeste? Sau a vrut doar sa isi bata joc de mine . Ma doare ca nu este langa mine . Este prima data cand plec fara el . Cum va si apartamentul din Vegas fara el? .
-Larri ma simt vinovata.
-Am avut numai ghinion azi . Si cu zborul si cu bagajele.
-Asta se intampla daca plec fara barbatul meu. El saracul mi-a zis ca nu se poate dar eu am plecat fara el . E prima data cand plec fara el si prima noapte cand el doarme singur. Nu am vorbit cu el de  ieri de cand am plecat.
-Ti-e dor de el?
-Mi-e super dor de  el . Nici nu stiu cum voi reactiona cand il voi reverea acasa .  Si trebuie sa vorbes cu el despre acel cercel . Trebuie sa stiu adevarul

Scuzati ca este foarte scurt dar nu am mai avut idei si nici timp . Sper sa va placa . Daca vreti urmatorul capitol va fi dupa gustul vostru astept parerile voastre . Va pup

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 29, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

*Poza de album*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum