Te iubesc ?

105 3 2
                                    

Era Justin . m vazut ca nu mai misca asa ca i-am lasat capul jos,mi-am luat motorul si am plecat la linia de start ca sa chem ajutoare.

-Mellina,unde este Justin ?intreaba Harry.

-Harry, vino repede ia motorul  si hai cu mine ca Justin a facit accident si nu mai misca,cheama o salvare eu ma duc la el sa nu il las singur .

Intre timp vine salvarea,il urca pe targa si pleaca repede .Harry a ramas acolo pana vine masina de la firma de ridicat motoare iar eu am plecat in viteza dupa salvare.

Ajung in fata spitalului am lasat motorul si casca si am intrat in spital.M-am dus la receptie si am vorbit cu o asistenta.

-Salonul lui justin Bieber unde este?intreb agitata

-Este la etajul 4 salonul 273.

-Multumesc

Alerg pana la lift,liftul era deja ocupat asa ca luat-o pe scari, ajunsesem la etajul7 si m-am intors si am gasit salonul lui,am deschis unsa incet cu emotii si l-am vazut intins pe pat  invelit cu un cearsaf pana la bdomen ,avea o perfuzie si avea ochii inchisi,eu am intrat in salon si m-am astezat pe un scaun pus langa patul lui,i-am luat mana fara perfuzie in mamna mea si mi-a curs o lacrima pe obraz.El adechis ochii si a intors capul spre mine ,mi-a zambit si cu mana cu branula mi-a sters lacrima de pe obraz.

-Nu mai plange,eu sunt bine.imi spune incercand sa ma calmeze.

-Nu ,nu esti bine din vina mea sa intamplat tot,daca nu veneam eu in gasca nu se intamplaa asta .

-Nu esti tu de vina,asa a fost sa fie ,ma voi face bine iti promit,multumesc ca ai venit dupa mine si nu m-ai lasat singur,esti o persoana speciala pentru mine .imi spune calm si cu o voce ragusita

-Justin eu...

Atunci a intrat in coma,ma ridic de pe scaun si ies din salon si merg la o asistenta .

-Va rog chemati un doctor Justin a intrat in coma va rog frumos.

Asistenta  alearga catre un doctor,eu merg inapoi la Justin,doctorul si asistenta cu care am vorbit  au venit pe mine m-au dat afara din salon.Dupa 15 minute iese doctorul si imi spune ca inca este in coma .

ZIUA1  DIN PERSPECTIVA LUI JUSTIN

Mellina a vrut sa imi spuna ceva dar nu a apucat.Nu stiu ce s-a intamplat.

Vad un infern negru,nimic alt ceva Vreau sa ii spun Mellinei ca o iubesc ,este totul pentru mine,m-a fermecat de cand i-am facut pozele.Are un corp superb,este indrasneata,este fata perfecta pentru mine,nu am uitat-o ,tot acest timp de cand i-am facut pozele si pana acum ,m-am gandit tot timpul la ea,nu ma asteptam sa fie ea noua fata din gasca de motociclisti,am intalnit-o din nou pe fata  pe care o iubesc,avem aceleasi hobby-uri,parca totul se intampla cu un motiv,vreau sa ii spun ca o iubesc ,vreau sa o tin in brate ,sa o sarut,sa avem nopti frumoase impreuna,sa ma iubeasca cu toata fiinta ei si sa imi dea saruturi cum numai ea stie .Dr nu se vor intampla,eu nu ma voi mai trezi .O voi iubi mereu

 

*Poza de album*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum