P.O.V Mellina
Au trecut 4 zile de cand Justin a intrat in coma.Sunt la el in salon si ma uit la el ,este la fel ca inaite,ar trebui sa fie palid,dar este neschimbat are aceeasi culoare rozalie a buzelor.
As da orice ca sa isi revina si sa ii spun ca il iubesc.
Ma apropii de patul sau,ma uit la el si imi curge o lacrima pe obraz,ma asez pe csaunul de langa pat si ii iau mana in mana mea.
-Doamne,te rog fa o minune si trezeste-l.spun cu voce tare.
Atunci vine doctorul in salon si imi spune:
-Domnisora,daca nu se trezeste pana diseara va trebui sa il decaonectam de la aparate,imi pare foarte rau dar asa trebuie,Dumnezeu sa fie cu voi si sa va ajute nu vreu sa moara ,nu este dupa mine este dupa lege.Daca se trezeste sa vi sa ma anunti,dar asta ar fi o minune.
Imi spune doctorul si iese din salon cu un regret pe fata.
Eu incep sa plang foarte tare .
Atunci simt ca ma strance de mana,ar fi un miracol sa se trezeasca.
Isi intoarce capul spre mine si strange din ochi,imi apare un zambet pe fata cand vad ca isi revine,deschide ochiisi se uita la mine cu un zambat pe fata.
-Nu ai plecat.imi spune cu zambetul pe buze,lacrimi in ochi si cu o voce ragusita
-Nu Justin,nu am plecat,nu am plecat pentru ca...te iubesc .spun si incep sa plang.
-Shhh...nu plange si eu te iubesc foarte mult am vrut sa iti spun dar nu ma puteam trezi.
-Stai putin,merg sa il anunt si pe domnul doctor ca te-ai trezit,vin imediat.
Ma ridic si merg repede la doctor cu un zambet pe fata.
-Ce s-a intamplat? spune domnul doctor.
-S-a trezit,s-a trezit domnule doctor.spun fericita
-Doamne,este un miracol,chiar nu vroiam sa isi piarda viata acest tanar,are toata viata inainte.Hai sa il felicit si eu.
Si merg cu doctorul in salonul lui Justin
-Baiete,este un miracol ca te-ai trezit si nu ai fost nici macar un minut singur,acesta fata a stat mereu cu tine ,sigur te iubeste daca nici macar la baie nu statea mai mult de 2 minute .spune doctorul
-Multumesc si eu o iubesc din toata inima si ii multumesc si ei ca a stat cu mine si sper sa fie a mea o iubesc cu toata fiinta mea si nu ma voi opri pana nu o voi avea langa mine.zice Justin cu un zambet cat china pe fata
Acesta este capitolul 4 sper sa va placa .Va pup