MELISSA P.O.V
Der sto Ogge, herregud hva gjorde han her? Jeg bestemte meg for og gå ut av bilen og prate med han, tårene rant enda selvom jeg tørket dem før jeg gikk ut av bilen, jeg sa lavt til meg selv ''Skjerp deg Melissa ikke gråt nå!'' det var ikke meningen at Ogge skulle høre det men det tror jeg han gjorde, han svarte ''Det går bra, jeg er vant til og se tenåringsjenter grråte'' Han dro meg inn i en klem og strøk meg på ryggen. ''Jeg gråter ikke pga deg eller noe, jeg gråter fordi jeg savner vennene mine hjemme i norge, selvom jeg kom i stad så savner jeg dem så utrolig mye, mamma har fått jobb her i stockholm og vi måtte flytte sammen med henne og jeg vil abslutt ikke bo her i stockholm, jeg vil være hjemme i Norge sammen med vennene mine'' Ogge og jeg bare sto der og klemte hverandre en stund uten at noen sa noe det var bare deilig og nyte denne stillheten i armene til Ogge. Selvom jeg nesten ikke viste hvem han var så hjalp dette veldig. jeg dro meg ut av klemmen og så opp på han, han tørket bort tårene mine og jeg smilte et lite smil, jeg spurte om jeg kunne ta et bilde med han... Jeg hvet kansje det virker litt rart men halo han er jo kjent, han har jo fans hvem vill vel ikke ha bilde med en kjent? Han bare sto der og smilte mens jeg rota opp tlf fra lomma. Jeg fant frem kameraet akuratt før jeg rakk og trykke på og ta bilde kysset han meg på kinnet, jeg spurte ikke om det eller noe. Han tok opp tlf sin og gikk in på et instagram og tok et bilde av oss. Han la det ikke ut eller noe, han la tlf tilbake i lomma og hadde fremdeles ikke lagt det ut. Noe jeg syntes var litt rart... Men akuratt i det han hadde lagt fra seg tlf kom mamma og Chanel, Chanel hadde ikke lagt merke til Ogge tror jeg.
CHANEL P.O.VJeg hørte at Melissa sa hei til meg, jeg gikket opp fra tlf og gav henne et lite smil. Så jeg bare syner eller stod ogge og holdt rundt Melissa, jeg kikket opp enda en gang. Jeg så bort på Melissa og så på Ogge. Ååå, herregud ja det var Ogge! OGGE STOD OG HOLDT RUNDT MELISSA! Hva? Jeg gikk bort til henne og hvisket henne i øret ''Hvorfor i helvette holder Ogge rundt deg?'' Hun bare smilte som svar, jeg gikk og satte meg i bilen sammen med mamma og ventet på at Melissa skulle få sagt hade til Ogge. Det tok ikke lang tid, de klemte hverandre og Melissa sa noe til Pgge og siden jeg suger på og lese på leppene fikk jeg ikke med meg noe av det de sa. Melissa kom inn i bilen og Ogge gikk, jeg bestemte meg for og ikke spørre Melissa eller mase på henne! Jeg gikk heller inn på Instagram og sjekket litt ut plutselig kom jeg over et bilde ogge hadde lagt ut for fem min siden. Jeg så nøye på det! DET VAR BILDE AV HAN OG MELISSA! Jeg så lenge på det og leste teksten "To miss someone is hard if you not lose hope you will meet them soon again'' Jeg ropet it i bilen ''MELISSA HVORFOR LIGGER DET BILDE AV DEG OG OGGE UTE PÅ OG NSTAGRAM OG HVORFOR I HELVETTE HAR HAN SKRIVD 'DET OG SAVNE NOEN ER VANSKELIG MEN HVIS DU ALDRI MISTER HÅPET KOMMER DU TIL OG MØTE DEM IGJEN'?'' Melissa snudde seg fort mot meg nappet fra meg tlf og sjekket bildet, ''Oja det må være fordi jeg fortalte han hvor mye jeg savner/kommer til og svane vennene mine i Norge, tror ikke han savner meg for og si det sånn'' Svarte hun kort, Jeg sukket og tok tilbake tlf min jeg la den i lomma og mamma stopppet bilen utenfor et hus. Huset var enormt det var stort jeg sveipet gjennom nabolaget med øynene mine alle husene var enorme, jeg tenkte lavt for meg selv det er sikkert her alle de kjente eller de med mye penger bor. jeg gikk ut av bilen og fulgte etter mamma og Melissa!
MELISSA P.O.V
Jeg kan ikke slutte og tenke på Ogge han var så herlig og skønn, han er ikke som alle andre gutter, bare jeg tenker på han blir jeg glad og varm inni meg... Når vi hadde kommet nn i det nye huset og sett gjennom første etasje var nok både jeg og Chanel veldig spente på hvordan rommene våres så ut, vi løp bokstavelig opp trappa og inn på rommene våres i det jeg åpnet døra til rommet mitt fikk heg et stort sjokk! Jeg har fått eget bad og walk in closet og selvom jeg hadde det var størrelsen på rommet ganske stort, jeg gikk bort og satte meg på en av flytte eskene og kastet fra meg jekka jeg hadde på, ut av den ene jakke lomma datt det en lapp, jeg kan ikke huske at jeg har lagt noen lapp i lomma mi... jeg gikk sakte mot lappen som bare lå der på gulvet
YOU ARE READING
Why me? (Norwegian, The Fooo)
HumorJeg heter Melissa, er ikke som alle andre jenter men når jeg flytter forandrer alt seg! Jeg blir forelsket i en verdenskjent, møter min største frykt og ingenting i livet mitt kommer til og bli som før