sarada povKe-kenapa dgn aku ni.... Sarada sedar la tengok mata kau tu dah macm panda dah... dan kenapa aku asyik memikirkan si baka boruto itu...
arghh peningkan kpl je memikirkan sibodoh itu...Baik aku mandi nanti takut aku dimarah oleh nya...
Sarada pov end
sarada pun bangun dari katil lalu berjalan menujuke arah bilik mandi khas nya sendiri.
ruang tamu
"Sarada.... bgn...nanti lambat baru tahu....Cepat turun"panggil sakura dari bawah. sasuke pun tak kisah dan menyesap jus tomato yg dibuat sang isterinya itu.
"ne sasuke kun,kenapa sarada bgn lewat hari ni...Selalunya dia yg bgn awal??"sakura mendudukkan diri dihadapan sasuke duduk.Menunggu jawapan dari suami tak kunjung ii datang membuat sakura sakit hati Kerana bila ada jus tomat di hadapan nya pasti suaminya tak akan mendengar kata ii sakura.
"aishh!!!...Tak jawab!!"hampir badmood sakura dibuatnya kalau sarada belum turun dari bilik atas.
"ohayou mama,papa"sapa sarada lesu.sakura pun pelik melihat anak perempuan nya nampak macam banyak memikirkan sesuatu.
"sarada kenapa dgn anak mama ni...?"tanya sakura lembut sambil menuang air choklat pada gelas sarada.
"mama,Macam mana mama cintakan papa dulu...??"soalan sarada dapat membuat sasuke uchiha tersedak jusnya itu lalu terkena sakura sang isterinya.Sakura pun dah tak kisah apabila air itu terkena pada muka nya.basah merah dah muka sakura sebab sasuke.
"pa-papa,mama!!kenapa ni apa soalan sarada buat papa mama terganggu ke??"ujar sarada risau..Sakura yg perasan pun memberi jelingan maut pada sasuke namun itu tidak mempan pada org yg dijeling itu.
"Aa-apa sarada sukakan seseorang??"tanya sakura sambil mengelap muka nya itu.
"emm... entah la mama aku tak tau kenapa...Kalau itu berkaitan dgn baka boru..."dgn segera sarada menutup mulutnya lalu blushing kuat disitu.Dia memakan semua roti yg disediKan oleh sakura lalu bangun.
"sarada berangkat dulu mama papa ettekimasu!!"-bamm!!!-bunyi pintu tertutup dgn kuat sekali.Sakura pun terkebil kebil dgn kelakuan sarada tadi.
"boru...Boru... sape ye... emm borusa,boruku,boruto...Boruto!!"teka sakura pelan dan tak ambil kisah lalu memandang suaminya tajam.
"sa-su-ke-kun...!!!😊💢😡"panggil sakura pelan.Sasuke yg perasan akan itu pun memandang ke arah isterinya itu.Lalu hendak menuang air nya kembali. tetapi,dgn cepat sakura merebut jak air tomato nya itu.
"saku...Ra..😨😓!!"sasuke yg melihat keadaan sakura pun berbatin dlm hati..
'habis la aku..'dah macam bkn uchiha dia sekarang kalau penghadapi sang isteri nya.
"takde jatah tomato dalam satu bulan penuh!!"beritahu sakura lalu .membawa jak air tomato itu ke peti ais. sasuke hanya pasrah akan itu dan dia berjanji tak akn membangunkan singa isteri nya itu.
taman
"oii sarada...Apasal kau lambat...dattebasa!!"tan yeomanrya boruto yg sudah sihat seperti biasa.
"cuma lewat bgn tadi...mitsuki mana??"tanya sarada pads boruto kerana dia tak melihat kelibat mitsuki dari tadi.
"ouhh...mitsuki adehal dgn keluarga nya jadi dia tak datang harini....jadi nak buat apa harini..dattebasa"tanya boruto Pada sarada. sarada yg mendengar itu pun memerhatikan dgn dlm anak mata boruto.Dia mendekati boruto,makin dekat,dekat dan dekat.boruto pun semakin mengundur ke belakang dan tersangkut di batu mereka pun jatuh dgn posisi sarada di atas dan borto di bawah...😖😳😖
YOU ARE READING
uzumaki and uchiha family
Humormengisahkan telatah keluarga uzumaki dan uchiha dan kawan kawan.... Ada borusara disini❤ character by MK sensei... cuma meminjam...😇