3

601 113 172
                                    

[♢]

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[♢]

Jirou:

"Yao-Momo, nasılsın?"

20.23/ ✔✔

Momo:

"Oh Jirou!"
"Biraz işim var, özür dilerim."

20.25/✔✔

Jirou:

"Ne işin var?"
"Enişte ile ilgili mi? :D"

20.26/✔✔

Momo:

"Yaaa!"
"Öyle demesene!"
"Utanıyorum!"

20.26/✔✔

Jirou:

"Yao-Momo."
"Sana bir şey soracağım."

20.26/✔✔

Momo:

"Nedir?"

20.27/✔✔

Jirou, yazıyor...

Jirou, çevrimiçi.

Jirou, yazıyor...

Jirou:

"Todoroki'den hoşlanıyor musun?"

21.37/✔✔

Momo:

"Bu utandırıyor ama..."
"Evet, ondan hoşlanıyorum."
"Bana karşı nazik ve çok iyi kalpli."
"Dün benim için evime çikolata bırakmıştı!"

21.38/✔✔

Jirou:

"Bu çoooook romantik!"
"Adına sevindim!"
"Eminim o da senden hoşlanıyordur!"

21.39/✔✔

Momo:

"Öyle mi dersin?"

21.39/✔✔

Jirou:

"Evet, senden hoşlanıyor!"
"Çıkmam gerek Yao-Momo!"
"Tatlı rüyalar♡"

21.46/✔✔

Momo:

"Sana da tatlı rüyalar Jirou!❤"

21.48/✅✅

[•••]

Kısa saçlı kız, aynada kızarmış gözlerine son defa baktı ve gülümsedi. Zaten ne olmasını bekliyordu ki? Todoroki zeki, sıcak kanlı, yardım sever ve yakışıklı bir çocuktu. Tüm kızlar zaten onun peşinde koşarken Jirou'ya şans kalmıyordu ki...

Yavaşça odasından çıktı ve kendini banyoya kilitledi. Sıcak bir duş ona iyi gelebilirdi...

Sıcak suyu açtı ve gözünden akan yaşları durdurmaya çalıştı. Bir türlü durmayan göz yaşları, artık gözlerini yakmaya başlamıştı. Elleri ile gözlerini ovaladıktan sonra soyundu ve vücudunu sıcak suya daldırdı. Tahmin ettiği gibi, iyi hissettiriyordu.

Küvetten çıktıktan sonra, kısa saçlarını kuruttu ve odasına doğru ilerledi. Göz yaşları sonunda dinse bile hâlâ gözleri kırmızıydı.

Odasını toplama kararı aldığında bir iç çekti ve yerde bulunan kirli eşyaları kaldırmaya başladı. Mavi ceketini eline aldığı zaman, içinden düşen beyaz kağıdı fark etti. Kağıdı yerden alıp içinde ne yazığına baktı.

"..."

Bu bir fişti. Dün aldığı çikolataların fişi...

Gözlerinin tekrardan dolduğunu hissettiğinde elinde bulunan fişi bir kenara fırlatıp yatağına attı kendini. Onu çok seviyordu...

"Seni seviyorum..."

no pain ¦ MomoJirou ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin