3.Bölüm

601 35 44
                                    

Bakışmaya devam ediyorlardı. Gusion, ailesinin acı dolu çığlıklarını aklına getirince kaşlarını çattı.

Lesley'i üzerinden itti, seri biçimde doğrulup ayağı kalktı. Yerde duran kızıl saçlı kıza bakıp psikopatça gülümsedi.

Bir şey söylemedi, yavaşça ayağı doğruldu. Gusion'a bakmak için kafasını yukarı kaldırdığında bir anda nefesi kesildi.

"Canını acıtmayacağımı mı sandın ha!?"

Uzun parmaklarını boğazını iyice kavramıştı. Nefessiz kalmaktan suratı kıp kırmızı çıkmış. Durmasını söylemek isterken ağzı açık kalmıştı.

Gusion, bir süre Lesley'in yüz ifadesine baktığında aklına bir şey geldi. Düşündüğü şey Gusion'un kendisine gelmesini sağlamıştı fakat utanç içinde geri gelmesini.

"Ö-... Özür dilerim. İyi misin??"

Sesi endişeli çıkıyordu. Kızın boğazını bırakmıştı, yavaşça sarıldı.

Lesley, onun endişeli kalp atışlarını kendi vücudunda hissediyordu. Kollarını beline sarıp sarmaladı.

"İ-... İyiyim." cevabını verdiğinde endişeli kalp atışları normalleşmişti. Zorla nefes almaya çalışıyordu. Boğazında kızarıklık oluşmuştu ve boğazı epey acıyordu.

Kızı ağaca dayadı, kollarını omuzlarının üstünden çekti. Gözlerini boynunda gezdirdi, kızarmış olan bölgeye kafasını indirdi. Dudaklarını onun kızarmış boynundaki tenine bastırdı, kokusunu içine çekti.

Kafasını yavaşça kaldırdı. Aniden kafası diğer tarafa dönmüş, yanağında yep yeni bir acı oluşmuştu.

"Ne halt ediyorsun!?" diye bağırışı ile beraber durumu anlamıştı.

"B-... Ben geçer sanmıştım."

Sesi üzüntü dolu çınlıyordu Lesley'in kulaklarında. Elini Gusion'un çenesine götürdü. Baş parmağını yavaşça al, al olmuş tokat izinde gezdirdi. Gusion'un kendisine yaptığını yapıp yanağına yavaşça bir öpücük bıraktı, dudaklarını yanağında sabit bıraktı.

Bir anda Harley çalıların arasından çıktı.

"Ablacığım???" dedi kızgın ama sakinleşmeye çalışan sesiyle.

İkisi de bir anda içlerinden 'Şimdi sıçtık.' demeleriyle, şaşkın yüz ifadelerini Harley'e çevirdiler.

"Ablacığım, ablacığım. Bana neden yalan söyleme gereği duydun?"
dedi Harley ve ekledi;

"Ahh ablacığım, bir kaç gün gözetimimde olacaksın anlaşılan."

"H-harley b-ben..." diyerek söze başlayan Lesley'in sesi Harley'in bağırışı ile kesildi.

"DERHAL EVE!"

Yutkunup kardeşinin peşine takıldı. Son kez Gusion'a dönüp gülümsedi.

"Hiçbir yere gitmiyor!" diyiverdi öylece duran Gusion.

Silahın BıçağıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin