·Wstęp·

207 18 78
                                    

Cześć i siema, tu Scarlett i Lena! Jedyne dziewczyny z kosmosu. Obóz Herosów, czyli coś standardowego, jednak w naszym wykonaniu. Nie czekaj, zapisuj się, jednak wcześniej krótki regulamin.

*Regulamin*

1. Każda osoba może zapisać tylko jedną postać.

2. To nie jest RP! To my (Ada i Lena), tworzymy historię z postaciami.

3. Hasło to: "Kuce z bronksu"

4. Proszę o dokładny opis wyglądu i charakteru. Nie - "brązowe włosy, niebieskie oczy, figura modelki" Tak - jasne ciemne/ duże małe/ proste, falowane, kręcone. Odcienie, kształty, figura lepiej opisana. Nie podawać aktorek/aktorów.

5. Ludzie, proszę... Nie ma milionów dzieci posejdona, hadesa i zeusa. Do obozu przyjmę max 2 osoby, które się zapiszą, chyba, że opis kolejnych będzie przekonujący :")

6. Prosimy o nie pisanie "kiedy next" i tym podobne. Mamy też prywatne życie, szkołę, Scarlett Piszę poza tym hogwart i książkę, dlatego prosimy o cierpliwość, ok?

7. Chłopcy wiadomo milewidziani!

8. Jeśli ktoś by chciał dodać coś od siebie do historii zapraszamy do wiadomości prywatnych. Jesteśmy otwarte na nowe propozycje...

9. Jedyne punkty, które można pominąć są zaznaczone "*"

10. Na końcu trzeba zaznaczyć wskazaną poniżej liczbę osób. Formularze bez oznaczeń nie są uznawane.

11. Jak na razie nie ma daty zamknięcia zapisów

12. Nie zaklepujemy osób jako drugie połówki. Chyba, że po znajomościach 😏

*Formularz*

1. Imię i nazwisko
2. Pseudonimy/ksywki/przezwiska
3. Wiek normalny, oraz w którym trafiłeś do obozu
4. Boski rodzic
5. Wygląd
6. Charakter
7. Stroje:
- na codzień
- na bitwę
- oficjalny
- do spania
8. Przyjaciele
9. Wrogowie
10. Druga połówka
11. Historia*
12. Broń, którą się posługujesz
13. Oznacz dwie osoby
14. Hasło

Lista zajętych drugich połówek:

Jason Grace: Scarlett Blue
Leo Valdez: Octavia Spencer

NASZE POSTACIE :

1. Octavia Spencer
2. Dziunia, Via
3. Normalny - 14 lat
W ktorym trafila do obozu - 10 lat
4. Hekate
5.

6

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

6. Octavia jest na codzień dość miłą ale i zadziorną dziewczyną. Nie lubi gdy jej sie przerywa lub nie przyznaje jej racji. Dla przyjaciół jest miła i pomocna a dla wrogów...lepiej nie mówić. Jestt dość tajemnicza, ale i tak każdy zna ją prawie na wylot.

7. - na codzien
Pomarańczowa koszulka obozu, stare adidasy i jeansowe, krótkie spodnie z szelkami. Nosi okulary.
- na bitwe
Czarny napierstnik (?), czarne jeansy i wa sztylety w kaburach po obu stronach spodni. Ma też łuk i to coś na strzaly na plecach. (Sky - to coś, to kołczan)
- oficjalny
Czarna sukienka bez ramion, do kolan.
- do spania
Normalna piżama.
8. Scarlett Blue :), Percy Jackson, Annabeth Chase, Piper McLean
9. Clarisse La Rue
10. Leo Valdez
11. -
12. Miecz z czarnej stali, łuk
13. Ekhem Ekhem
14. KUCE Z BRONKSU

1. Scarlett Blue
2. Scar, Sky
3. Normalny - 14 lat. W którym trafiła do obozu - 4 lata.
4. Nike
5. Proste, ciemno brązowe włosy za łopatki, które zazwyczaj wiąże w wysoki kucyk. Nie posiada grzywki. Sky ma duże, brązowe oczy, z małymi plamkami złota. Jej twarz zdobi wiele drobnych piegów. Jest wysportowana, szczupła i niska. Jej skóra jest dosyć blada, ponieważ dziewczyna nie cierpi się opalać. Jej nos jest prosty i zadarty. W pełnych, malinowych ustach znajduje się wąski, metalowy kolczyk. Znajduje się on w dolnej wardze po lewej stronie. W uszach także ma wiele kolczyków.

 W uszach także ma wiele kolczyków

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


6. Dziewczyna jest typową córką Nike. Kocha rywalizacje i zawsze stara się wykonać wszystko jak najlepiej. Posiada wiele przyjaciół przez to, że znajduje się w obozie od tak dawna. Jest towarzyska i przyjacielska. Uwielbia architekture, co wielu obozowiczów naprawdę dziwi, ponieważ jest to typowy konik dzieci Ateny. Scar kocha podróżować, a jej ulubione miejsca, w których była to Włochy, Szwecja i Stany. To właśnie w jednym z mniejszych włoskich miasteczek poznała swoją obecną przyjaciółkę Alisse. Wtedy nie wiedziała, że włoszka także zostanie jedną z herosów obozu herosów.
7.
· na codzień - białe przetarte jeansy z wysokim stanem i podwiniętymi nogawkami. Duża, niebieska bluza znanej firmy (Adidas) zakładana przez głowę z kapturem, czerwone converse. Jeśli jest zimno zakłada na wszystko zielonkawą parkę. Latem uwielbia nosić różnokolorowe szorty i przydużą koszulkę obozu.
· na bitwę - grube spodnie moro, czarna bluza z kapturem i wytarte adidasy. Na nadgarstku bransoletka z srebną literą "S"
· oficjalny - niebieska sukienka z rozkloszowanym dołem na cienkich ramiączkach i zwężeniem w pasie. Na nogach czerwone converse. Jeśli ma czas stara się zrobić jak najlepszego koka. Wtedy także zakłada wianek.
· do spania - różowe szorty z wysokim stanem i biała bluzka z czarnymi kotkami. Gdy jest jej zimno zakłada niebieską bluzę
8. Gretszia ❤, Octavia, Annabeth Chase, Piper McLean, Jason Grace i Percy Jackson.
9. Drew Tanaka oraz bliźniaczki Victor
10. Jason Grace
11. Scarlett urodziła się 23 czerwca w Nowym Yorku. Jej matka Nike przekazała ją jej ojcu - Loganowi, który kilka lat później zginął na jednej z misji służbowych (pracował w wojsku) Dziewczynka nie miała żadnej innej rodziny, a jedyna siostra Logana - Ziya czuła odrazę do Blue, więc od samego początku uprzedzała, że nie zajmę się dzieckiem. W taki oto sposób dziewczynka traciła do domu dziecka, gdzie na szczęście nie przebywała długo. Jeden z satyrów znalazł ją i przetransportował do obozu w obawie, że tak mały heros bez opieki nie przeżyje długo. Dziewczynka miała wtedy niewiele ponad 4 lata. W obozie miała naprawdę wiele przyjaciół. Thalia i Luke, którzy kilka lat później znaleźli się w obozie starali zająć się dzieckiem, jednak na początku to wyglądało raczej na odwrót, ponieważ mała Sky, która znała każdy zakamarek terenu potrafiła znikać na wiele godzin, a następnie jak gdyby nigdy nic pojawiać się. Była drugim oczkiem w głowie Chejrona zaraz po Annabeth, z którą zresztą także miała w miarę dobre relacje. Połączyła je architektura.
12. Srebny sztylet, który posiada praktycznie od zawsze. U góry są na nim wygrawerowane trzy litery. S.E.B.
13. Gretszia duszyczka-
14. kuce z bronksu (dziunia, nie jesteś moim szefem)

Obóz Herosów *z kosmosu* ZAPISY OTWARTEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz