Capitolul 5:Intalnire misterioasă
Hope
"Ce se intampla? Unde ma aflu?" Totul in jurul meu era intuneric,brusc niste lumini puternice se aprinseseră reușind sa descoper locul in care mă aflam. Eram intr-o sala pustie,plina cu lumini strălucitoare de toate culorile,eu eram îmbrăcată elegant intr-o rochie lunga până la genunchi,mulata,cu maneci de culoare rosie.
- E cineva? Tip eu si aud in spatele meu pasi
- Hope? Vibrațiile vocii lui imi face pielea de gaina si imi dau imediat seama cine e
- Maximilian? Ma intorc catre el si eram stocată. Unde suntem? Il i treb revenindu-mi din starea de soc
- Chiar conteaza atat cat timp suntem doar noi doi? Hope... suspina si se apleacă punându-se in ghenunchi,scoate din buzunar o cutie mica rosie ,o deschide catre mine lăsând la iveala un inel frumos cu un diamant bine șlefuit. Hope,m-am indragostit de tine de cand te-am vazut,te iubesc foarte mult,nu am fost niciodată indragostit de Alice,vrei sa fii sotia mea?
Inima a inceput să-mi bată puternic,eram din nou intr-o stare de șoc, nu puteam sa spun nimic,am facut câțiva pasi in spate sa iau distanta.
-Nu!Nu! Alice e sora mea,nu pot sa fac asta? Nu!
**********
-Nuu! Tip eu si ma ridic brusc in capul oaselor,imi pun mâna pe piept și observ cum inima imi batea puternic,deschid ochii si razele puternice soarelui ce intrau pe fereastra i-au contact cu ei iritundu-mi si închizând ochii. Ahh cum de am uitat sa trag draperiile? Ma ridic din pat si aud un ciocanit de la usa camerei mele si vocea tatalui meu .
- Hope? Pot sa intru?
-Da! Ii raspund eu,deschide usa si se uita ingrijorat catre mine
- Esti bine? Te-am auzit tipand.
- Da,sunt bine,am avut un cosmar. Il linistesc eu pe urma ma îmbrățișează strâns.
- Bine atunci,eu ma duc la serviciu,te pup!
- Pa tata! Iese din camera mea ,iar eu imi deschid dulapul si ma gandesc cu ce sa ma imbrac astazi,dupa cateva minute de cautare ma hotarasc sa ma imbrac cu o salopeta lunga,cu bretele ce se leaga la spate de culoare neagra si o pereche de pantofi cu tocuri joase de aceasi culoare. O așez frumos pe pat si ma duc in baie sa-mi fac rutina zilnica si sa ma aranjez. Imi prind parul intr-un coc si imi i-au geanta. Cobor la parter si le gasesc pe mama si pe sora mea Alice stand pe canapea in timp ce isi sorbeau cafeaua.
- Buna dimineața! Le salut eu.
- Buna scumpo! Te rog sa ocupi si tu un loc, sora ta tocmai imi spunea va pleca in vacanță cu sotul ei in Malibu,nu e minunat? Mă pune mama la curent cu noutățile.
- Da e super! Spun eu entuziasmata pentru ea ,dar pentru câteva secunde imi reamintesc visul oe care l-am avut.
-Oh,mama! Hope,sotul meu este cam încordat de câteva zile si vreau sa-l fac sa se destindă putin,vreau sa -i fac o surpriză ,e strict secret,sa nu cumva sa scoti o vorba! Ma amentinta Alice
- ok,ma pricep sa păstrez secrete. Incerc eu sa o liniștesc.
- Era sa uit! A venit un buchet de flori pentru tine si imi semn catre buchetul ce statea in vaza,pe masa.
-Pentru mine? Intreb confuză,ma apropii de masa,ma uit la buchetul de trandafiri si zăresc un bilețel, il deschid curioasă si il citesc
" Hope,speranța,ce nume frumos! Fiindca tu esti speranta mea! Te invit la cina diseara,sa fii gata la ora 21:00."
Oare de la cine e? Intreb eu in sinea mea.
- De la cine e? Ma intreaba curioasa Alice
- Nu stiu,nu e semnat. Ii raspund eu.
- O haide! Probabil e de la un pretendent! Voi deveni cumnațica! Spune entuziasmată Alice.
- Eu trebuie sa plec! Le anunt si ies repede pe usa,sper sa se termine o data misterul acesta si sa aflu cine imi trimite cadouri.
Alice
- Sunt curioasă cine e,oare e bogat? Ca sa vezi micuta Hope are o relatie si se ascunde de noi.
-Termina cu prostiile Alice! Trebuie sa avem grija de ea. Imi spune mama pe un ton serios.
- O haide! Are 23 de isi poarta singura de grija. Incerc sa-mi calmez mama si ma asez mai comod pe canapea.
-Vorbesc serios Alice! Te cunoaste toata lumea acum! Ar fii pacat ca Hope sa-ti strice reputatia! Imi fac grija pentru tine,nu pentru ea!
-Vrei sa spui ca nu ai încredere in propria ta fiica? Fii serioasă! Hope n-ar face nicioadata nimic rau.
- Ăăă....normal ca am incredere, dar Alice nu uita ,fii atenta!
Hope
-Ce bine ca ai ajuns! Avem o sedinta importanta in 10 minute. Ma intampina Maximilian cu zambetul pe buze.
- Bine. Ii raspund scurt,încercând sa evit privirea lui,nu puteam sa uit acel vis, trebuie sa stau cat mai departe de el..
PETER
-Ai rezolvat? Il intreb pe Igor,omul meu de incredere in timp ce priveam traficul de pe geamul biroului meu.
-Am facut tot ce ati cerut domnule!
-Bine,poti sa te retragi! Ii spun eu rece si dur, ai grija Maximilian Algrant sunt pe urmele tale!
Hope
-Ma bucur sa te am aici Hope,totul merge grozav!
-Ma bucur.. ii raspund eu neliniștită.
-Totul este in regulă? Ma întreabă el părând ingrijorat
-Da,nu,nu chiar,am nevoie sa plec mai devreme azi...incerc eu sa-i explic situatia.
-S-a intamplat ceva?
-Oarecum,am o întâlnire diseara si...
-Inteleg! Ma intrerupe el,poti sa pleci daca vrei! Imi spune el părând distant.
-Multumesc,e important pentru mine! Iar el schiteaza un zambet.
***
Imediat dupa ce am ajuns acasa am urcat in camera mea. Ma invarteam in cerc gandidu-ma sa ma duc sau nu la cina. Cine stie pe vine voi intalni? Daca va fi periculos? Mii de intrebari se invarteau in capul meu. NU!Trebuie sa aflu cine nu-mi da pace si sa returnez cadourile!.
Ma imbrac cu o rochie simpla rosie,mulata ,lunga pana la genunchi si cu maneci pana la coate si inj talie avea o curea aurie. Ma incalt cu o pereche te botine negre,imi desprind parul si prind primele 2 suvite din fata la spate cu o agrafa,folosesc un ruj rosu pentru buze si putin fard pe obraz. Imi iau geaca neagra de piele si o geanta plic de aseasi culoare si strecor colierul in ea. Cobor iau buchetul de flori si ies afara unde m-a astepta o masina neagra,scumpa. Din ea coboara un barbat tanar îmbrăcat la costum si imi deschide portiera.
-Buna seara domnisoara! Ma saluta el politicos,urc in masina fara sa-i spun nimic concentrandu-ma pe misiunea mea de a termina totul in seara asta.
Peste 30 de mers,soferul opreste in fara unui restaurant de lux,ma informeaza ca am ajuns la destinație si imi deschide portiera. Cobor si ma îndrept catre intrarea restaurantului unde imi deschide un chelner cu zambetul pe buze.
-Buna seara domnisoara! Va asteptam,haideti sa va conduc la masa dvs. Merg dupa el si ne oprim la o masa langa piscină,imi strage scaunul iar eu ma asez usor,imi lasa 2 meniuri si simt inima ca un purice. Eram tensionată si panicată in acelasi timp. Faptul ca locul întâlnirii era un loc sigur ma facea sa ma relaxez. Dupa 10 minute de așteptare ma hotărăsc sa răsfoiesc meniul. Peste cateva clipe aud un sunet de scaun tras in partea opusa a masei. Ridic speriată ochii din meniu si vad cum un barbat,imbracat elegant ,in jur de 40-50 de ani se aseaza la masa.
-Sper ca nu te-am facut sa ma astepti mult timp,scuzele mele. Isi cere scuze si zambeste in coltul gurii in timp ce se uita tinta la mine de parca ar vrea sa ma vâneze.
-Cine esti tu? Imi fac eu curaj sa-l intreb.
-Ma numesc Peter Walker domnișoara Hope!
CITEȘTI
Casatorie din interes (Volumul I)
RomanceCe ai face daca sora ta se casatoreste cu un milionar?Ai incuraja-o sa mearga mai departe sau ai fi ingrijorata pentru ea ca nu va fi sufleteste fericita?