Capitolul 8 : Lilly spune adevarul
Peter
-Ce se intampla aici? Aud o voce feminina in spatele ,ma intorc si o vad pe sotia lui Algrant,Alice,socata de cele vazute fuge catre mama ei,ii dau drumul din stransoare lui Lilly putin buimăcit. Niciodata nu am ranit o femeie si de data aceasta m-a luasesi valul. Lilly cade la podea tusind,fata ei ma privea cu distrep in timp ce o ajut pe mama ei.-Ce vrei de la noi? Ma intreaba sever.
Oftez,nu ii spun nimic si ies din casa tot buimacit. Faptul ca Hope este posibil fiica mea m- a facut sa nu mai gandesc rational. Aveam o senzatie destul de rea fata de Lilly. Oare chiar era o coincidență toatea acestea? Igor imi deschide portierea,urc si o mie de ganduri imi zboara prin minte. Dar intrebarea cum voi rezolva toate acestea?Alice
Omul ala nemernic iese din casa,o duc pe mama in living si o asez pe canapea,fug in bucatarie si ii aduc un pahar cu apa.
-Mama ce s-a intamplat? De ce s-a comportat asa cu tine? Ce legatura ai cu omul acela? Si Hope,ce legatura are? O intreb in timp ce bea din pahar pana la ultimul strop de apa.-Peter Walker e un fost iubit din tinerete. Cand ne-am cunoscut se afla pe o plaja din Wisconsin,eu atunci sufeream dupa altcineva,un alt fost care m-a inselat cu cea mai buna prietena a mea. Peter era proaspat casatorit cu fata unei familii foarte bogate,era un mariaj planuit de tatal sau din cate mi -a povestit Peter atunci,el era genul mai sportiv iar tatal sau l-a fortat sa se integreze in afaceri. Eu m -am indragostit imediat de el si credeam ca sentimentul e reciproc,relatia noastra a durat pana cand Peter a aflat ca sotia lui e însărcinată,mi-a spus ca o iubeste si ca vrea sa aibe o familie fericita alaturi de ea. Am incercat sa-l caut,il iubeam si ma simteam trădată,ca sa nu-l mai intervin in viata lui Peter mi-a mituit familia ca sa ma casatoresc repede,insa tot nu am renunțat,am facut un compromis cu tatal ,el m-a va ajuta iar eu ma voi oferi lui ,fiindca nu acceptase-si aceasta căsătorie si dorneam in camere separate. Am facut planul de razbunare i-am sabotat masina,iar pe 25.05.1996 sotia lui moare in acel accident,el intra in coma pentru 5 luni si fetita lor de un an nu este gasita nicaieri. Imi poveste mana totul si ma uit socata la ea. Nu o vedeam in stare de asa ceva, totul parca ar fi scos dintr-un scenariu de film.
-Stai putin... ii spun si meditez cateva secunde,25.05.1996? Nu este ziua de nastere a lui Hope? O intreb buimacă
-Hope... ofteaza si face mama o grimașa. Planul meu era sa dispara toti,fetița lor a supraviețuit,dar nu i-am lasat-o,am adoptat-o.
-Poftim? Spun ridicandu-ma de pe canapea. Vrei sa spui ca Hope e fiica lui? Ca nu este sora mea? Ai spus fetita lor de un an iar Hope are 23 vrei sa spui ca ea are defapt 24? O intreb inca in stare de soc. Hope sora mea,care e defapt e adoptata,ahh e prea mult pentru mine,ma trantesc pe canapea si ma uit in gol la tavan.
-Hope Clooney are 23 de ani,iar Ava Walker are 24 de ani. Imi raspunde mama cu nonșalanță.
-Ava? Acesta este defapt nunele ei real? Oh mama simt ca innebunesc? Ce o sa se intample cand va afla Hope adica ....Ava?
-N-o sa afle! Imi spune mama pe un ton sever.
- Glumesti? Peter e pe urmele ei! O sa faca orice ca sa-si recupereze fiica inapoi.
-Hope trebuie sa stea departe de el,iar tu o vei supraveghea. N -am sa-l iert niciodata pe Peter pentru ce mi-a facut si am sa-l fac sa sufere pana la moarte!
Hope
Se inserase ne -am luat la revederede la John si Jack,garnianul adapostului. Pe urma ajungem acasa la Selena unde ea se duce sa faca dus,iar eu ma duc in bucatarie sa pregatesc masa. Selena nu e genul de fata care ii place sa gătească,de multe ori mananca in oraș sau cand se duce la parintii ei. Cotrobaiesc prin dulapuri dar nu gasesc mai nimic,deschid frigiderul unde gasesc cateva oua,ma uit mai atent la ele si observ ca sunt expirate.
-Sunt gata! O aud pe Selena ieșind din baie. Deci ce mancam? Ma intreaba intrand in bucatarie.
-Probabil nimic proaspăt,ouale acestea sunt singurele alimente pe care le-am gasit,expirate. Ii spun închizând frigiderul.
-Pizza?
-Pizza. Apropo maine vom merge sa facem cateva cumparaturi,nu te las sa traiesti cu oua expirate. O anunt eu dupa ce ies din bucatarie,ofteaza dar o ignor,ma duc in baie ma dezbrac si ma bag direct la duș. Dupa cateva minute ies si ma infasor cu un prosop ,imi usuc parul si ma imbrac cu pijamalele. Selena ma anunta ca a ajuns pizza si ma duc in living unde ne vom uita la un film. Ca deobicei Selena alege unul horror deoarece ma pot speria foarte usor,tip chiar si la o micatura se sange uneori, iar prietenei mele ii place sa rada de mine. Dupa terminarea filmului Selena pune niste muzica si se aseaza comod langa mine.
-De mult nu am mai petrecut atat de mult timp impreuna,cred ca de la liceu. Spune Selena
-Bine ca exiști,nu stiu ce m-as fii facut fara tine. Ii spun cu gingasie si o imbratisez.
-Mai tii minte cum ne-am cunoscut? Tu erai foarte buna prietena cu Liam,iar eu eram indragostita de el si am crezut ca sunteti impreuna si te uram foarte mult pana cand domnul Thomas m-a putat cu tine in banca,datorita tie am crecut la chimie.
-Cum a fost la petrecere? O intreb somnoroasa
- A fost bine... la inceput Liam a intrebat de tine si pe urma am inceput sa vorbim...mai diferit...ca si cum ne-am apropria... raspunde Selena putin sfioasa la intrebare.
Eram rupta de oboseala ceasul era trecut de ora 2,inchid ochii si adorm deodată.Peter
Stateam pe o bancă,singur pe un parc pustiu. Era tarziu si intuneric. Gandurile ma macinau,amintirile se derulau in capul meu. Eram pur si simplu bulversat. Ma simteam singur,foarte singur. Eram si descurajat si neajutorat. Scot din buzunar portofelul in care inca tineam o fotografie cu mine, Diana si bebelușul nostru,poza a fost facuta in ziua cand a venit pe lume Ava. Am fost cel mai fericit in acea zi. Sentimentul a fost asemănător cand am aflat ca Hope e fiica mea,trebuie sa-i dovedesc! Trebuie sa afle cine sunt cu adevarat sarlatanii aia pe care ii crede parinti. Dar cum? Cum o pot recupera pe Hope?
Sfârșitul capitolului 8.
In aceasta saptamana m-am uitat in clasamentul cartii mele si am observat ca suntem #50 in #secrete. Va multumesc mult! Chiar daca momentul actual suntem putini,va multumesc pentru tot sprijinul acordat,sunteti niste persoane uimitoare! ❤
CITEȘTI
Casatorie din interes (Volumul I)
RomanceCe ai face daca sora ta se casatoreste cu un milionar?Ai incuraja-o sa mearga mai departe sau ai fi ingrijorata pentru ea ca nu va fi sufleteste fericita?