Capitolul 9 :Un tip misterios
Hope-Trezesre-te somnoroaso! Micul de jun e gata! Incerc eu sa o trezesc pe Selena.
-Inca 5 minute... raspunde ea aproape incoerent somnoroasa.
-Avem multe de facut azi! Nu te pot lasa sa dormi! Apuc patura cu care era invelita Selena lasand-o complet dezvelit-o. O cuprinde frigul si se scoala in capul oaselor.
-Ce e? De ce nu ma lasi sa dorm? Spune cascand si isi freaca ochii.
-Micul de jun e gata! Dupa mergem la John. Incerc sa i explic asa zisul plan pe ziua de azi dar Selena e preocupată sa-si verifice telefonul. Scoate un tipat si sare la mine in brate.
-N-o sa-ti vina sa crezi ce am aflat? Spune ea entuziasmată si plina de energie de parca nu s-ar fii trezit recent.
-O sa-ti mareasca salariul? O intreb eu ironica.
-A nu ! Suntem invitate la o petrecere diseara,una mascata! Si vine si Liam! O God ! Nu stiu cu ce o sa ma imbrac! De la entuziasm Selena trece la o stare de panica si incepe deja sa rascoleasca prin dulap .
-Cu ce ocazie?
-Este ziua de nastere a lui Mike! Băieții ii organizeaza o petrecere surpriza. O vai! Ce cadou sa-i luam? Incepe din nou sa se panicheze Selena.
-Cred ca putem incepe totul luând masa,ce zici? Cred ca deja s-a si racit.
-Bine,bine vin. Imi spune si se duce la baie facandu-si rutina.
Eu intre timp ma asez comod la masa,imi verific telefonul si observca am multe apeluri neprealuate de la Alice,parintii mei si chiar Maximilian. Nu eram in stare sa vorbesc acum cu ei,simteam ca e mai bine sa stau o perioada departe.-Wow! De unde au aparut toate acestea? Apare Selena mirandu-se la toate mancarurile de pe masa.
-Am facut cateva cumpărături dimineata.
-De mult n -am mai vazut masa asta asa plina,Hope esti cea mai tare,ma gandesc sa te pastrez! Spune Selena infulecand din fiecare bucata,nu ma abtin sa nu rad de ea,observa ca ma amuz pe seama ei,isi ridica privirea din farfurie,se sterge cu un servetel la culturile gurii si incepem sa radeam amandoua.
Dupa masa Selena m-a rugat sa mergem la mall sa ne luam ceva de imbracat pentru diseara,am fost greu convinsă dar pana la urma am cedat. L-am anuntat pe John care a inteles situatia scuzandu-ne ca vom intarzia.
Pana acum am intrat in 3 magazine si nu am gasit nimic. Ma uit prin jur si observ ca mai nimic nu mi se potriveste,oftez si apare Selena cu un brat de rochii.Peter
-E totul gata? Il intreb pe Igor
-Da domnule! Imi raspunde clar si surad la auzul cuvintelor. Dar domnule,credeti ca va funcționa? Ma intreaba Igor si ma încrunt ca ar putea iesi un esec din planul meu.
-Igor,nu ma subestima! Stiu ce am de facut!
Hope
Dupa cateva ore ne-am gasit imbracamintea perfecta pentru diseara,acum ne îndreptăm spre adapost,Selena nu e prea incantata de idee din cauza ca e obosita datorita plimbarii prin mall. Parcheaza in fata adapostul si iesim din masina,il salut pe Jake,pe urma intru înăuntru si il caut pe John care era in camera speciala pentru tratamente,unde trata un catel.
-Buna John! Cum merge? Il salut din usa.-Buna Hope! Ma bucur ca ati ajuns! Ma intampina el cu un zambet.
-Domnisoara Hope,cineva va cauta. Apare Jake si ma anunta,curioasa ma conduce catre musafir la intrarea adapostului. Raman uimita de cine ma cauta,inghit in sec si incerc sa-l salut.
CITEȘTI
Casatorie din interes (Volumul I)
RomanceCe ai face daca sora ta se casatoreste cu un milionar?Ai incuraja-o sa mearga mai departe sau ai fi ingrijorata pentru ea ca nu va fi sufleteste fericita?