Çağan
Uf Meriçi gördüğüm yerde kaçıyorum resmen 1 haftadır tabi o da sürekli mesaj atıyordu. Bu 1 hafta içerisinde ona aşık olduğumu cidden anladım o gülüşü, yeşil gözleri ve o güzel kokan kokusundan başka bir şey düşünemiyorum.
Teneffüs zili çalınca tuvalete kaçıp kendimi içeriye kilitliyorum ders zili çalınca kadar da çıkmıyorum. Şuan mesela tuvalletteyim. Ders zili çalınca kapıyı açtım ama keşke açmasaydım çünkü karşımda Meriç vardı. Tam yanından geçiyordum ki kolumdan tutup beni sürüklemeye başladı.
"Meriç bırak derse gireceğim." Ama o beni dinlemeden okulun dışına sürükledi ve arabasına doğru yürütmeye başladı. "Meriç çantam?" Tekrardan beni tınlamadı araba kapısını açtığında çantamı gördüm zorla arabaya bindim Meriçte arabanın önünden şoför koltuğunun tarafına geçtiği sürede onu inceledim göz altları şişmişti ve burnunun uzu kızarmıştı bu da demek oluyor ki 2 gün ard arda ağladı.
Şoför koltuğuna yerleşip hemen arabayı çalıştırdı. Yol boyunca bin defa nereye gittiğimizi sorsam da 1 kere bile olsa bana bakmadı ya da cevap vermedi. Sonunda bir yerde durduğunda etrafa baktım karşımızda bir uçurum vardı ama arabanın önünde bir şeyler vardı göremiyordum tabi.
Ben etrafı incelerken Meriç kapımı açmıştı bile ve inmemi bekliyordu. Arabadan inince gördüğüm şey ile kaldım çok güzel bir yer sofrasıydı.
(Böyle bir şey işte masanın üstü bir şeylerle dolu hayal edin plz)
Ben öyle kalınca Meriç elimden tuttu tabi o tuttuğu an kalbim sanki maraton koşmuş gibi hızlı atıyordu ve vücuduma bir sıcaklık yayılmıştı. Bir şey demeden onunla birlikte yere oturdum.
Meriç bana dönüp konuşmaya başladı. "Çağan biliyorum zaman istedin ama ben artık yapamıyorum, seni gördüğüm her yerde sarılmak istiyorum ezbere bildiğim kokunu içime çekmek seni rahatça sevmek istiyorum. Sana seni ne kadar sevdiğimi hissettirmek. Seninle beraber hayata orta parmak gösterip mutlu olmak istiyorum. Artık yaşayan bir ölü olmak istemiyorum ben seninle beraber yaşamayı öğrenmek istiyorum ama sen bunu istemedikçe yapmayacağım sen istediğin zaman her zaman burada olacağım."
Meriç o kadar güzel ki size bunu asla anlatamam. O an sadece yüzüne bakıyordum bir anda yüzü düşünce yanlış düşündüğünü anladım. Elimi çenesine götürüp yüzünü bana çevirdim ve beklemediği bir şey yapıp dudaklarına bir öpücük kondurdum.
Meriç afallayarak bana baktı ben ise alınlarımızı birleştirip gözlerimi onun yeşillerine odaklandırdım. "Sana aşığım mükemmel insan." Evet bunu ben Çağan, Meriç'e söyledim. Meriç ise mutluluktan gözleri parlıyordu.
Evet bakın size dedim çok güzel olacak diye biliyorum acayip feels ben yazarken bile feels geçirdim :')
Kendinizi sevin amk kimse sizi yargılayamaz ama yargılıyorsalar ilk başta kendilerini yargılasınlar her zaman kendiniz olun okay?
Sevgilerle YIKIK YAZAR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Somebody tells
RomanceB×B KURGUSUDUR RAHATSIZ OLAN OKUMASIN! Bilinmeyen numara: En yakınına dikkat et. Çağan: Neden? ve sen kimsin? Bilinmeyen numara: Kim olduğum önemli değil ama kardeşim dediğin kişi sana aşık.