Leo dan Tzuyu, dua orang yang aku tak perlu kenalkan lagi. Semasa mereka sudah bergelar Idol, ada sesuatu yang mereka rahsiakan.
Sejak kali pertama mereka berjumpa, mereka telah jatuh cinta. Kekacakan Leo dan kecantikan Tzuyu membuat masing-masing cair.
Suatu hari, Leo yang kelihatannya baik seperti malaikat berkata pada Tzuyu...
Leo: Jagi, I ade something nak confess.
Tzuyu: Ye Oppa, apa?
Leo: (Gelisah) Oppa, oppa...
Tzuyu: Ye Oppa, kenapa?
Leo: (Menarik nafas sedalam-dalamnya) Oppa tak tahan.
Tzuyu: Tak tahan apa? (Wajah pelik)
Leo: Oppa teringin nak...(Menunjukkan simbol 👉👌)
Tzuyu: Ermmm.Rasa ragu-ragu Tzuyu terhadap kekasihnya mula timbul. Leo mengeluarkan kata-kata dengan rasa bersalah...
Leo: Kalau jagi tak rela, Oppa tak paksa.
Tzuyu: (Menunduk) Maaf Oppa, I tak boleh.
Leo: Ok.Mereka ceria kembali seperti tiada apa yang berlaku.
Kebetulan tepat pada pukul 12.00 tengah malam, Hari Lahir Tzuyu tiba. Mereka yang pada malam itu sedang berduaan di sebuah taman...
Leo: Happy Birthday Jagii!!! (sambil menghulurkan hadiah)
Tzuyu: Ahhhh, thanks Oppa.
Leo: Sama-sama.Tzuyu menerima hadiah itu...
Tzuyu: Oppa...
Leo: Ye?
Tzuyu: (Berbisik pada Leo) Kalau Oppa nak, jom kita pergi mana-mana hotel?Leo terkejut berbaur gembira. Tanpa berfikir panjang, mereka terus ke hotel berdekatan. Sebelum sampai ke hotel, mereka ke kedai sebentar untuk membeli 'protection' berjenama Durex. Sesampai dihotel...
Leo: (Memeluk Tzuyu sambil meraba payudaranya) Thanks Jagi. (Mencium leher Tzuyu)
Tzuyu: Oppa, ermmm, tak selesa lan. (Cuba melepaskan diri)
Leo: Ok sorry.Mereka menukar pakaian masing-masing. Tzuyu kini hanya memakai bathrobe yang disediakan hotel. Leo pula hanya berboxer. Mereka mendekati satu sama lain. Leo mendekatkan mulutnya ke mulut Tzuyu. Mereka berciuman. Semakin lama, ciuman mereka semakin mendalam. Tangan Leo sudah pun merayap ke badan Tzuyu. Tzuyu yang tidak berpengalaman tidak melakukan apa-apa.
Leo: Mmmppphhhh, jagi. Mmmpphhhh
Tzuyu: Mmmpphhh, mmpppphhh.Nafsu semakin bergelora. Leo membuka bathrobe Tzuyu. Kini Tzuyu hanya memakai bra dan pantiesnya sahaja. Leo meraba-raba pussy Tzuyu.
Tzuyu: Ahhh Oppa, ahhh...
Leo: Ye jagi...Tzuyu berdebar-debar sehingga degupan jantungnya dapat dirasai Leo. Lalu Leo memimpin tangan Tzuyu ke dick nya. Tzuyu hanya meraba-raba dari luar boxer Leo.
Tzuyu: Dick Oppa besar, boleh ke masuk dalam pussy I?
Leo: Boleh.Leo membuka bra dan panties Tzuyu. Dia juga melurutkan boxernya sendiri. Kemudian menolak Tzuyu ke katil. Mereka berdua jatuh bersama-sama. Leo terus menjilat breast Tzuyu.
Tzuyu: Ahhh ahhhh Oppa. Ahhh... (kegelian)
Leo: (Terus menerus menjilat breast Tzuyu)
Tzuyu: Oppa...Makin lama Tzuyu dapat menerima apa yang Oppa nya lakukan terhadap dia.
Tzuyu: Ahhh, Oppa, best...
Leo: Iya?Jari-jari nakal Leo bermain di pussy Tzuyu. Tzuyu mengeliat ketidak selesaan terhadap tindakan Leo.
Tzuyu: Oppa, geli...
Leo: Relax jagi, nanti mesti sedap...
Tzuyu: Ahhh ahhhhh...Kini Leo duduk di depan muka Tzuyu. Dick nya menghala ke mulut teman wanitanya.
Leo: Jilat please.
Tzuyu: Macam mana?
Leo: Macam jagi jilat aiskrim.Tzuyu mengeluarkan lidahnya, lalu menjilat bahagian kepala dick Leo. Leo mendongak tanda kesedapan.
Leo: Ahhh yess!!!
Tzuyu: (Menjilat dengan penuh tekun)
Leo: Jagi dah ready?
Tzuyu: Ready apa?
Leo: Nak jolok lah...
Tzuyu: (Menggigil) Ermmmm. Ok Oppa, slow-slow ok.Leo mengangkangkan Tzuyu, dia memasang kondom pada dicknya. Menghala ke pussy Jagi nya, dia menekan secara perlahan.
Tzuyu: Ahhh! Oppa! Sakit! (hampir menangis)
Leo: (Menutup mulut Tzuyu) Arghhh sedapnya Jagi...Tzuyu tidak dapat melakukan apa-apa. Darah dara mula mengalir di dick Leo. Tanpa menghiraukan kesakitan kekasihnya, Leo mula lajukan dayungannya.
Leo: Yess ohhh yessss!
Tzuyu: Oppa, sakit! Ahhhh ahhhh ahhh!Tzuyu sudah mula menerima dayungan Leo. Kini mereka berdua lemas dalam lautan asmara. Mereka berdua kesedapan menikmati kemaluan masing-masing.
Leo: Ahh Jagi, im cumming!!!
Tzuyu: Please Oppa, ohhh ahhhh yesss harder!
Leo: (Melajukan dayungan) Ahhhh ahhhh!!!
Tzuyu: Oppa!!!Mereka berdua melepaskan klimaks bersama. Cadar mereka terkena pancutan air mereka bercampur darah dara.
Leo: Thanks Jagi. Happy Birthday...
Tzuyu: No, thanks Oppa. The best gift ever...Mereka berpelukan lalu tertidur. Pelayaran seks mereka masih berjalan hingga ke hari ini. Diibaratkan tiada hari mereka tidak melakukan hubungan ranjang.
Tamat
=====================
Berikan komen tentang cerita ini. Jika anda mahu fantasi Idol anda di tulis, follow dan komen...
YOU ARE READING
Idol Fantasies (18++)
FanfictionAll About Byuntae, Love and Idol Publish setiap Khamis Malam Jumaat