From Tinder to Toilet.

9.2K 58 2
                                    

Lisa baru saja berkenalan dengan Jungkook melalui Tinder. Mereka berjumpa buat pertama kali untuk berkenalan dengan lebih rapat.

Kook: Hi Lisa, finally dapat juga jumpa awak.
Lisa: Yaeh, finally.(blushing)
Kook: Tell me more about yourself.

Mereka pon berborak agak lama di kafe. Hari semakin lewat, mereka pun pulang ke rumah masing-masing. Kook menghantar Lisa ke rumahnya. Sebelum masuk ke rumah, Kook memegang tangan Lisa...

Kook: So, awak sudikan jadi gf saya?
Lisa: Yes!
Kook: Thanks sayang, I love you.
Lisa: I love you so much.

Tiga hari kemudian, mereka chat seperti biasa. Tetapi Jungkook ade satu permintaan aneh...

Kook: Sayang, you tahu I ni lelaki biasa kan?
Lisa: Ermm, yes?
Kook: I nak something dari you, tapi I tak taulh you setuju ke tak.
Lisa: Baby, just straight to the point.
Kook: I nak hisap boobs you.
Lisa: (gasp) Ermmm, you sure?
Kook: Its ok kalau you tak nak.

Lisa berhenti seketika memikirkan perkara ini...

Kook: I tak nak full sex pon, I just nk bj.
Lisa: Ermmm, kita cuba?
Kook: Thanks sayang. Nanti I bawak you ke port yg clear.
Lisa: You mean hotel?
Kook: No, hotel mahal sangat untuk bj. Just,adelah. Nanti you ikut je ehh.
Lisa: Ok baby.

This is the day. Lisa agak berdebar pada hari itu. Dia tidak pernah melakukan aksi yang lucah di hadapan lelaki. Mereka keluar dari kereta dan Jungkook membawa Lisa ke satu tempat yang tidak asing bagi semua orang. Tandas mall ini tempat yang terbaik untuk melakukan perkara yang tidak senonoh. Pintunya menutup ke lantai, orang pula jarang ada pada hari biasa. Jungkook masuk ke tandas perempuan dan memastikan tiada sesiapa di dalam tandas tersebut. Mereka masuk ke satu tandas bersama. Mereka bercium mulut sambil menanggalkan pakaian masing-masing. Jungkook duduk di atas mangkuk tandas.

Kook: Ok sayang, you hisap dick I ok.
Lisa: Macam mana?
Kook: Macam you makan aiskrim.
Lisa: Ok..

Lisa menjilat2 kepala dick Jungkook. Jungkook memuji Lisa supaya dia lebih berani. Lisa mula mengulum dick Jungkook.

Kook: Yeay, ohh yess sayang. Ermmmm

Lisa menghayun kepalanya sambil menghisap dick Jungkook. Semakin lama, dia semakin pandai melakukannya. Semakin lama semakin laju.

Kook: Ahhhh sayang yesss laju lagi ermmmm
Lisa: ermmmmppphhh mmmphhhh mmmmppphhhhh
Kook: Main telur I sayang.(Sambil meraba boobs Lisa)
Lisa: (Blowjob dan mengusap telur Jungkook)
Kook: Ohhhh yesss Im cumming!!! (pancut dlm mulut Lisa)
Lisa: Ahhhhh.(Terbatuk)
Kook: Sorry sayang. You ok?
Lisa: (Menelan mani) I ok.

Kini Lisa pula duduk diatas mangkuk tandas. Jungkook mula menghisap boobs Lisa sambil meraba-raba pussy Lisa. Dia menghalakan dicknya ke pussy Lisa.

Lisa: Baby, no. I tak ready.
Kook: Ok sayang.(hisap puting)
Lisa: Ahhhh ohhh baby ahhhhhh
Kook: (Melagakan dick ke pussy Lisa)
Lisa: Ermmmmm ahhhh baby sedap.
Kook: Ermmmm mmmpphhh mmmphhhh ahhhh. Sayang puas?
Lisa: Yess

Mereka pon berhenti selepas 1 jam di dalam tandas. Mereka keluar secara berasingan. Mereka pun meneruskan date mereka seperti biasa...

Idol Fantasies (18++)Where stories live. Discover now