Aku lelaki. Ya aku ada otak yang agak kuning. Dulu aku tak pernah terfikir untuk ajak perempuan untuk jadi mangsa aku. Tapi semua berubah selepas aku berjumpa dengan Nayeon di sekolah...
Nayeon: Hi, saya Nayeon. (hulur tangan nak salam)
Aku: Errrr, hi? (garu kepala)
Nayeon: Nama awak siapa? (duduk atas meja aku)
Aku: Aku Kai.
Nayeon: Owhh...Aku melihat ke punggungnya. Skirt pendeknya terselak sedikit menampakkan pehanya yang putih. Wow. Imaginasi aku dah mula membayang-bayangkan dia menjadi hamba seks aku...
Nayeon: Ehem!
Aku: Haa! Ye?
Nayeon: Kau nak ke?
Aku: Ehhh! Ape kau cakap ni?
Nayeon: Alah aku taulah apa yang semua laki nak. Kau nak pussy aku kan? (mendekatkan mukanya kt muka aku)
Aku: Memanglah nak. Tapi...
Nayeon: Tapi ape?
Aku: Takde apa-apa lah.Aku agak menggigil. Kepala aku mula kepeningan. Nafsu aku dah tak tentu arah.
Nayeon: Camni, lepas sekolah,jumpa aku dekat bas stop. Kita pergi jalan-jalan dulu.
Aku: Taknaklah aku. Homework banyak.
Nayeon: No! Bila aku kata, kau kena ikut, kalau tak...Dengan pantas dia merampas telefon pintar aku.
Aku: Weyhh! Janganlah.
Nayeon: Kalau kau nak, kau ikut cakap aku.Tamat waktu persekolahan aku menunggu Nayeon hanya untuk mengambil Samsung A7 aku.
Nayeon: (hon) Oii, masuklah.
Aku: (masuk ke kereta) Kita nak pergi mana ni.
Nayeon: Jalan-jalan kejap. Hehe
Aku: aku tidur kejap. Mengantuklah.
Nayeon: Okok.Aku pun terlelap. Agak lama aku tidur. Aku terbangun dan tersentak bila Nayeon sedang menghisap dick aku.
Aku: Nayeon, apa kau buat ni...
Nayeon: (blowjob) ermmmm ummmpphhhh eerrrmmmhhh...
Aku: Ahhhh weyhh ermmmm...
Nayeon: Kau nak ni kan? (menjilat dick aku)
Aku: Ermmmm yee...Nayeon terus melakukan blowjob. Aku cuma menikmati apa yang dia lakukan. Dia membuka baju dan bra. Terus menayangkan boobs nya yang menjadi idaman lelaki. Aku menghisap putingnya yang pink itu...
Nayeon: Arhhh yesss Kai. I need it so bad!
Aku: (terus menghisap boobs Nayeon) YeahhTanpa aku sedar, dia memasukkan dick aku kedalam pussy dia. Aku terasakan sensasi yang sangat best. Aku masih lagi menghisap boobs Nayeon. Dia menghenjut aku.
Nayeon: Ohhh, your dick is so big. Yesss!
Aku: Faster baby! Ahhh yesss ahhhh!Aku tak tahan. Aku terus terpancut ke dalam pussy Nayeon.
Aku: Yessss!
Nayeon: Kenapa kau pancut dalam!
Aku: Aku tak perasan. Sorry. Aku first time main romen.
Nayeon: Sokay.Dia mengambil perancang dan makan. Sejak dari saat itu, setiap hari aku akan fuck Nayeon. Nayeon juga bila dia period akan perkenalkan kawannya yang lain untuk aku puaskan diri aku...
Tamat
=============================Jangan lupa komen dan vote. Berikan idea anda untuk next story. Nak join byuntae community, pm me on Wattpad...
YOU ARE READING
Idol Fantasies (18++)
FanfictionAll About Byuntae, Love and Idol Publish setiap Khamis Malam Jumaat