Alone

21.3K 130 19
                                    

Aku di rumah keseorangan. Biasalah, eomma dengan appa busy kerja. Aku pulak rasa terabai. Tapi aku tak bosan. Aku ada aktiviti fav aku. Masturbating. Btw, aku Kook BTS.

Aku mula masturbate sejak umur 12 lagi. Then bila dah dewasa ni, sometime aku ajak kawan-kawan perempuan aku tidur dengan aku. But, I more prefer masturbating than real sex. I don't know why.

So, macam biasa eomma dan appa aku keluar out station lama. Dua ke tiga hari. Kadang-kadang 1 minggu. Bila takda orang kat rumah, aku bogel je. Aku duduk ruang tamu, aku pasang hentai.

Aku mula pegang dick aku. Taklah panjang mana, tapi tebal. Masuk dalam pussy korang mesty korang menjerit. Aku usap usap bagi dia keras. Bila tv dah tunjuk adegan yang mengghairahkan, dick aku dah keras. Ready untuk pancut je. Aku mengurut urut dick aku slow. Urat-urat semua timbul. Tv aku dah tak hiraukan.

Urutan aku makin lama makin laju. Nikmatnya sedap lain macam pulak kali ni. Aku ambil losen, aku sapu kat dick aku. Aku mengocak dick aku yang dah keras gila. Ahhh yesss, sedapnya. Aku kocak semakin laju. Aku boleh tahan pancut sampai 10 minit. Tapi kali ni aku dah tahan. Aku pancutkan air mani aku ke udara. Yesss nikmatnya.

So camni lah rutin aku setiap hari. Kadang-kadang aku pakai kondom untuk melancap tapi tak best.

-------------tamat-------------

Idol Fantasies (18++)Where stories live. Discover now