A Secret Life With Brother

23.6K 143 8
                                    

Momo berseorangan dalam biliknya sambil melayari internet. Abangnya Namjoon didalam bilik berasingan. Melayan video-video lucahnya bersama kekasihnya yang kini bercuti diluar negara. Sudah lama dia tidak melampiaskan nafsunya kepada kekasihnya. Tiba-tiba datang satu idea untuk cuba merogol adik perempuannya...

Mereka berdua sahaja di rumah ketika ini. Ibu dan bapa mereka masih bekerja. Momo didalam biliknya mulai bosan. Dia mula melayari laman web lucah. Tangan kirinya masuk kedalam seluar yang dipakainya. Namjoon ketika ini sedang mengintai adik perempuannya. Jantungnya berdebar-debar apabila melihat badan Momo tergeliat akibat gesekkan tangannya ke pussy sendiri. Namjoon mengeluarkan dicknya dan mula melancap sambil melihat adiknya. Ketika hampir klimaks, Namjoon terjatuh...

Momo: Ehh abang. Kenapa abang dekat situ.
Rapmon: Abang terjatuh tadi. Terlanggar apa entah. (Masukkan dick ke dalam seluar semula)

Momo ternampak dick abangnya. Dia memandang kearah itu...

Momo: Abang, besarnya...
Rapmon: Apa?
Momo: Dick abang. Hihihi.
Rapmon: Nak tengok lagi?
Momo: Nak!

Rapmon melondehkan seluarnya dan seluar dalamnya. Rancangannya kini lebih senang kerana adiknya Momo mahu menyerahkan dirinya...

Momo: (Sambil memegang dick) Ermmm, besarnya abang...
Rapmon: Lembutnya tangan adik...
Momo: (Mengocak dick abangnya) Camnikan bang?
Rapmon: Yessss, like that. Arghhh!

Tangan nakal Momo mengocak dick abangnya. Sekarang abangnya membuka baju sendiri. Dia juga membukakan baju adiknya. Boobs Momo yang bersaiz seperti separuh tempurung kelapa kelihatan.

Rapmon: Yess adikk, abang nak pancut!
Momo: Please, cum dekat boobs adik.

Rapmon melepaskan air maninya ke boobs Momo. Air maninya yang pekat juga terkena sedikit ke bibir adiknya. Momo menjilat air mani itu.

Momo: Sedapnye. Yumm!
Rapmon: Hehe, jilatlah dick abang. Ada lagi sikit tu.

Momo menjilat saki baki mani di dick abangnya. Kini giliran dia pula dijilat Namjoon yang rakus.

Momo: (terbaring) Abang, adik taknak jolok.
Rapmon: Okok..

Rapmon mengangkangkan adiknya. Lidahnya bermain-main di alur pussynya. Momo mengeliat seperti ketika dia melancap sendiri tadi.

Momo: Abang, ahhh ahhh ahhh geli...
Rapmon: Ermmm sedap. (terus menjilat)
Momo: Ahhh, abang, please lagi. Ahhhh...

Rapmon semakin berani. Dia menjolok jari tengahnya ke dalam pussy adiknya. Momo mengerang kuat.

Momo: Ahhh! Abang, sakit.
Rapmon: Tahanlah sikit. Nanti sedap.
Momo: Ahhh ahhhh ahhh...

Rapmon menyorong tarik jarinye kedalam pussy Momo. Momo mula kesedapan. Tiba-tiba Momo pula klimaks...

Momo: Ahhh! Ahhhh! Sedap!
Rapmon: Yeahhh good girl.
Momo: Abang, adik nak hari-hari camni boleh?
Rapmon: Boleh, takda masalah...

Tamat
=============================

Idea dan cadangan sila dm di wattpad. Nk join my byuntae comunity? Also dm di wattpad.

I rse nk tukar lah dari perkataan pussy and dick ke p*p*k and k*t*. Ape korang fikir?

Idol Fantasies (18++)Where stories live. Discover now