2

89 5 0
                                    

Četli jste:

Takže... ty jsi Carlisleova příbuzná?"

Lilian přikývla. „ Ano. Carlisle je můj potomek. Jsem úplně první poloupír. Ode mě vzešli ostatní upíři. Ale to je příběh na později."

Zapadající slunce jí osvítilo hnědé vlasy. „Jsem jen obyčejná křesťanka."

Nějak tomu nemůžu věřit.

Nejdřív tě musím upozornit, že pokud se rozptýlíš, můžeš se dostat hluboko do minulosti."

Jak hluboko?" zeptal se přihlížející Carlisle.

Až k úplnému počátku všeho."

Alice? Alice, co vidíš?"

Vodu. Moc vody."

Jsi... u oceánu?"

To nejsem já."

Lilian zmateně nakrčila obočí. „Kdo je to?"

Vidím nějakého muže," řekla Alice, ignorující Lilianinu otázku. „Líbala jsi ho." Alice se podívala na Lilian a opřela se o Jasperovi nohy. „Myslím... že to byl tvůj manžel."

Moment," řekla Rosalie. „Mluvíte tu o... Atlantidě?" Lilian se zastavila a podívala se na ni. „Atlantida je jenom mýtus. I kdyby existovala, tak se ztratila někdy v roce devět tisíc před Kristem!"

Vlastně devět tisíc pět set před Kristem," opravila ji Lilian. „Bylo mi osmnáct, když se potopila."

----------------------

----------------------

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nyní:

„Ale to není možný! Vypadáš mladě. Nemůže ti bejt tolik!"

Lilian protočila oči. „Jsi upírka a tvrdíš, že je Atlantida nesmysl."

„Znamená to, že existujou i víly a mořský panny?" zeptal se Emmett.

Lilian se obrátila na Emmetta s nakrčeným obočím. „Mohl jsi se zeptat na cokoli a ty se zeptáš na tohle?"

„Jo... Už asi jo."

Lilian se pousmála. „Většina lidí se ptá, jak Atlantida vypadala. Jestli skutečně existuje Bůh."

„A existuje?"

Lilian se na Rosalie zmateně podívala. „Proč bych jinak chodila do kostela?"

Pozornost všech se obrátila do patra, kde znenadání zaslechli dětský pláč. Lilian byla první na nohou a vyběhla do patra, odkud se vrátila s dvouletou Eleanor a posadila se na gauč. „Chceš, aby ti maminka zahrála, aby zahnala ten zlý sen?"

Navždy (Twilight - Edward Cullen FF) - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat